Přejít na obsah

Cukání studeného motoru na volnoběh + špatná studený strat


Doporučené příspěvky

Aaaale, mel jsem kolem sebe automechaniky co rikali ze to takhle delaj leta a vse ok. Tak jsem to prubnul. No tlaky si zmerim zitra rano, kdyz budou spatny sundam hlavu a poslu ji nejakejm odbornikum.

Jinak samozrejme tesneni pod hlavou jsem menil i gufera na ventilech a hydrostavy (zbytecne :wallbash: ), pistni krouzky take. No uvidim co bude dal.

Jinak mi to vcera jeste hodilo jednu zavadu a ted si presne nepamatuji myslim 16719 coz bylo asi neco jako ze cidlo na ty klice nejspis.

 

No uvidim zitra. :palec:

 

Podle chyby ukazuje VIS tohle:

post-32354-0-13542700-1383936628_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Změř a pak se uvidí a pokud tam není komprese, nemusí to být hlavou, může být problém s kroužkama nebo taky válce v háji :blink:

 

Dnes jsem meril. Nejsem spokojen. Nevim jestli s merenim nebo s vysledkama.

 

Vysli mi vsechny valce kolem 1,1 MPa (spravne 1,3) coz by znamenalo ze ten druhy valec je oproti ostatnim v pohode. Ale nezdal se mi ten merak, mel na konci moc velkou gumu a slo to spatne k otvoru svicky. Takze jsem zavolal jeste jednomu znamemu a ten v tydnu prijede a zmeri. Necham to ted bohuzel stat a ozvu se.

 

Zavidim kazdemu kdo ma kaaru pojizdnou :blink:

Odkaz ke komentáři

Dnes jsem meril. Nejsem spokojen. Nevim jestli s merenim nebo s vysledkama.

 

Vysli mi vsechny valce kolem 1,1 MPa (spravne 1,3) coz by znamenalo ze ten druhy valec je oproti ostatnim v pohode. Ale nezdal se mi ten merak, mel na konci moc velkou gumu a slo to spatne k otvoru svicky. Takze jsem zavolal jeste jednomu znamemu a ten v tydnu prijede a zmeri. Necham to ted bohuzel stat a ozvu se.

 

Zavidim kazdemu kdo ma kaaru pojizdnou :blink:

 

No počkej, ale tlaky jsou v tomto případě ideální, takže co se nelíbí na tom měřáku? Kdyby tlaky byly nízký, tak bych to pochopil, ale když je tlak jaký má být, tak přeci nemůže být špatně nic. Kdyby byl měřák špatný, tak by jsi takhle správný tlaky nenaměřil. ;)

Odkaz ke komentáři

No počkej, ale tlaky jsou v tomto případě ideální, takže co se nelíbí na tom měřáku? Kdyby tlaky byly nízký, tak bych to pochopil, ale když je tlak jaký má být, tak přeci nemůže být špatně nic. Kdyby byl měřák špatný, tak by jsi takhle správný tlaky nenaměřil. ;)

 

Mno ale ma byt 1,3MPa spravne. Nebo ne? :(

Odkaz ke komentáři

podle mého názoru je problém někde jinde a ne v tlacích ve válcích,třeba vstřik ale to ještě musíme zjistit,viď stendycl

 

jj problem bude jinde, hledam cidlo otacek vackove hridele, dnes jsem mel malo casu tak snad zitra ;)

 

Mno, jestli si měnil pístní kroužky sám, nenechal srovnat hlavu a tlakuje mu voda do expanzky, tak je problém podle mě tam ;)

 

Mno tlak ve vode tam byl pred vymenou od te doby jsem to vlastne nezkousel :D , uvidime az zacnu jezdit :palec:

 

Limit je 1,0 - 1,3 Mpa. Teda aspoň podle DP. ;)

 

 

Takze je to v pohode :D :palec:

Odkaz ke komentáři

Pratele, dnes jsem vyndal cidlo klikove hridele (ne vackove jak jsem psal minule byla to chyba) vycistil, prehodil jsem vstriky prvni za druhy jelikoz to minule psalo ze nepali druhy valec. Dnes jsem s tim jel a zase na ho.no. Zavady, cukani, nedrzi otacky, jel jsem na tri valce no proste hruza :wallbash: .

Po pripojeni VAGu to hodilo novou zavadu 16706 cidlo otacek motoru. Ktere to je? To na klice nebo nebo na vacce?

Diky moc

Odkaz ke komentáři

Řekl bych, že je špatný čidlo na klikovce, protože na vačce je Hallův snímač a to by ti rovnou napsalo, že je KO Hallův snímač, aspoň mě to tak napsalo. Jinak můžeš zkusit následující postup, odpoj Hallův snímač na vačce a zkus nastartovat, pokud nepůjde nastartovat, tak je KO právě ten snímač na klice ;)

Odkaz ke komentáři

Chlapy ja uz brecim, nevim co s tim. Vymenil jsem i tu zku.venou zapalovaci civku a stale to nejede :wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

To uz neni mozny!!!!

 

Uz je vymenene vsechno. Co dal?

 

No sice jsem se v tom tvým problému už ztratil, ale jestli říkáš, že už je vyměněno vše, tak pak už schází jen ta řídící jednotka, ale to je jen postřeh, těžko říct co jiného by to mohlo být.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Mám š.octaviu 1.6 75 kw a tiež som mal tento istý problém že mi auto za studena zle štartovalo a neskôr začalo štartovať aj v menej chladných dňoch. Vystriedal som kopec mechanikov a vymenil hromadu vecí a nič. Teraz nedávno som bol u elektrikára zo škodovky a ten zistil že EGR ventil vypisuje ako poruchu. Chceli zaň 180 eur, tak som ho nekúpil ale zaslepil prívod spalín. Od vtedy auto normálne štartuje. Stačí zaslepiť nerezové potrubie čo ide asi do škrtiacej klapky a máte opravené. Bude vám na palubovke ukazovať elektronickú poruchu ale lepšie ako zlé štartovanie.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 5 měsíců později...

Zdravim,

 

po dlouhe dobe opet pisu jak jsem na tom s tim mojim autem. Psal jsem tu ze mi nepalil druhy valec, vse jsem vymenil a porad to nejelo. Nakonec to byli spatne nove kabely!! Nemusel jsem nic menit - krouzky, cidla, svicky, hydrostavy, tesneni pod hlavou, zapalovaci modul atd. Proste a jednoduse kabely - koupite nove a nemuseji byt dobre. Jo a auto stale v kopci nedrzi.

cus

Odkaz ke komentáři

Zdar pánové,

taky jsem měl problém se studenými starty, kdy to vypadalo, že startuju traktor a otáčky si dělaly co chtěly. Byl jsem v servise tam mi vyčistili klapku, nastavili, vyměnili svíčky a zhruba 100 km jsem měl pokoj, dneska sednu do auta a opět to samé, nastartovat se mi podařilo až napotřetí s plynem u podlahy a u práce mi to při sešlápnuté spojce chcípalo, že jsem vypadal jak blb co ani neumí parkovat. Tak co s tím?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

zdravím mam taktéž 1,6 BFQ 2006 280 000km když je venku teplota nižší jak 10°C tak auto chytne skvěle to si nemužu stěžovat i otáčky jsou v celkem v poho ale trápí mě ten strašlivej bílej dým co jde z výfuku (pára to není) newim co to je, a tak kdyby měl někdo podobnou skušenost byl bych rád kdyby zareagoval děkuji.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

 

trochu se vetřu....borci,potřebuji poradit. též mi za studena na volnoběh motor cuká a nějak jsem vypozoroval,že mi to fouká vzadu na motoru. přikládám foto,jelikož vůbec netuším co nebo k čemu ta věc slouží http://forum.octaviaclub.cz/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/lol.gif

 

dá se ta součástka nějak rozdělat a nacpat tam těsnění? díky moc za každou radu http://forum.octaviaclub.cz/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/palec.gif

Je to privodna trubka spalin do egr. Tesnenie tam nieje len skusit dotiahnut je tam kuzel. Ak je puknuta tak vymenit, prisava tam potom na lambdu falosny vzduch
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...