mischicka Odesláno Prosinec 5, 2016 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 5, 2016 Asi tak.Marně přemýšlím, při čem se mi naposledy rozsvítila, ale nic mne nenapadá. BWA rozhodně není chronický "rozsvěcovač" téhle kontrolky jako některé jiné motory. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DreameX Odesláno Prosinec 5, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 5, 2016 Ok, díky borci. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
david86 Odesláno Leden 3, 2017 Sdílet Odesláno Leden 3, 2017 Zdravím Vas , po výměně rozvodu a řetězu s napinakem mi auto na volnobeh , kdyz je motor zahřáty na provozní teplotu blafe od výfuku a motor se třese. Jinak kdyz přijdu rano k studené u motoru tak to ma normalni běh az poté co se to zahřeje .Rozvody byly udělaný na rysky tak jak ma byt , jinak motor táhne normálně akorát na ten volnobeh to takhle hada , diagnostika vyhodila - 008597 - rada valcu 1 - sonda 1: signal prilis nizky P2195 - 008 - neverohodny signal - Sporadická Jinak par stránek to tady měl podobný problém , ale měl přestavbu na LPG a uz jsem se nedočetl jak to vyřešil. Budu rad za kazdou odpověď 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Nethy5 Odesláno Leden 9, 2017 Sdílet Odesláno Leden 9, 2017 Zdravím, mám rs2, benzín a chtěl jsem požádat o radu, kdy při popojíždění nebo stání na semaforech auto občas chcípne. Poté lze nastartovat. Děkuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
olegpros Odesláno Leden 9, 2017 Sdílet Odesláno Leden 9, 2017 Ako dlho to robí? Prechádza tomu niečo? Zakaždým ti chcípne alebo len niekedy? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Nethy5 Odesláno Leden 9, 2017 Sdílet Odesláno Leden 9, 2017 cca. dva měsíce to dělá. neřekl bych, že tomu něco předchází, stává se to jen v při popojíždění v kolonách. Je to dsg, ale to asi nemá žádný vliv,... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
skoda octavia ii rs Odesláno Leden 17, 2017 Sdílet Odesláno Leden 17, 2017 Zdravím chlapy mám problém chtěl bych dát do svýho auta originální sání, ale nedaří se mi sehnat. Nevíte někdo kde bych ho koupil komplet celý? motor bwa II RS 0 Citovat Odkaz ke komentáři
swenak Odesláno Leden 17, 2017 Sdílet Odesláno Leden 17, 2017 http://allegro.pl/obudowa-filtra-powietrza-06f133837ab-2-0-tfsi-fsi-i6678131792.html a mnoho dalších na allgeru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
skoda octavia ii rs Odesláno Leden 17, 2017 Sdílet Odesláno Leden 17, 2017 mockrát děkuji :palec: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
skoda octavia ii rs Odesláno Únor 3, 2017 Sdílet Odesláno Únor 3, 2017 Zdravím potřebuju pomoct jak se odborně jmenuje (nebo její vyrobní číslo)hadice od turba k filterboxu. jde o motor bwa r.v. 2006 benzin. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
swenak Odesláno Únor 3, 2017 Sdílet Odesláno Únor 3, 2017 Tohle? Sací koš snad, 1K0129624 . Mám jeden nový volný, je to verze, která je připravena i pro přemístění ventilu před motor ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
skoda octavia ii rs Odesláno Únor 3, 2017 Sdílet Odesláno Únor 3, 2017 nwm ja tomu moc nerozumím. abych pravdu řekl davam do kupy vedeni vzduchu ale mam to jen od masky po kryt motoru pak je tam videt ze tam vede jeste neco ale poradne nevím co kdyby to bylo ono kolik za to? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
swenak Odesláno Únor 3, 2017 Sdílet Odesláno Únor 3, 2017 Ono to je ono, ale ty potřebuješ myslím verzi, která nemá žádný vstup, na fotce je verze, co má vstup dolu (to je pro BYD) a já mám myslím doma verzi, co má vstup nahoře (http://s213.photobucket.com/user/nkresho/media/2007%20mkV%20GTI/s3%20diverter%20valve%20relocation/IMG_1710.jpg.html). Ten bys jenom zaslepil a mělo by to být OK. Ale snad to tady ještě někdo potvrdíˇ. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
skoda octavia ii rs Odesláno Únor 3, 2017 Sdílet Odesláno Únor 3, 2017 aha, to co si teda poslal to je cislo dilu j? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
swenak Odesláno Únor 3, 2017 Sdílet Odesláno Únor 3, 2017 Jo, ale pokud bys chtěl přímo verzi pro axx/bwa, tak 06F129627G . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
skoda octavia ii rs Odesláno Únor 3, 2017 Sdílet Odesláno Únor 3, 2017 raději přímo verzi pro bwa 0 Citovat Odkaz ke komentáři
skoda octavia ii rs Odesláno Únor 3, 2017 Sdílet Odesláno Únor 3, 2017 tu mate taky? nebo nn 0 Citovat Odkaz ke komentáři
swenak Odesláno Únor 3, 2017 Sdílet Odesláno Únor 3, 2017 Nn, ten nemám:( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
skoda octavia ii rs Odesláno Únor 3, 2017 Sdílet Odesláno Únor 3, 2017 aha nevadí i tak moc děkuji :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martik.ada Odesláno Březen 3, 2017 Sdílet Odesláno Březen 3, 2017 kluci plánuju koupit RS 2,0tfsi...vážně je to tak špatnej motor jak se píše? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Březen 7, 2017 Autor Sdílet Odesláno Březen 7, 2017 A kdo to kde píše? Jeden z nejlepších motorů od VW. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
skoda octavia ii rs Odesláno Březen 13, 2017 Sdílet Odesláno Březen 13, 2017 Zdravím omlouvám se že tady s tímhle otravuju ale nikde sem to nesehnal: schanim rozvadec vzduchu na ii rs tfsi nemate nekdo na prodej? mockrat dekuji za zpravy a omlouvam se 0 Citovat Odkaz ke komentáři
swenak Odesláno Březen 19, 2017 Sdílet Odesláno Březen 19, 2017 Asi by chtelo napsat presneji, o co jde a dat to do bazaru;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
skoda octavia ii rs Odesláno Březen 19, 2017 Sdílet Odesláno Březen 19, 2017 zdravim už jsem to sehnal. na googlu staci napsat rozvadec vzduchu octavia ii rs 0 Citovat Odkaz ke komentáři
swenak Odesláno Březen 21, 2017 Sdílet Odesláno Březen 21, 2017 OK, já jenom, že je to více dílů a něco snad mám:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Capecross Odesláno Červen 9, 2017 Sdílet Odesláno Červen 9, 2017 Zdravím Vas , po výměně rozvodu a řetězu s napinakem mi auto na volnobeh , kdyz je motor zahřáty na provozní teplotu blafe od výfuku a motor se třese. Jinak kdyz přijdu rano k studené u motoru tak to ma normalni běh az poté co se to zahřeje .Rozvody byly udělaný na rysky tak jak ma byt , jinak motor táhne normálně akorát na ten volnobeh to takhle hada , diagnostika vyhodila - 008597 - rada valcu 1 - sonda 1: signal prilis nizky P2195 - 008 - neverohodny signal - Sporadická Jinak par stránek to tady měl podobný problém , ale měl přestavbu na LPG a uz jsem se nedočetl jak to vyřešil. Budu rad za kazdou odpověď Ahoj, mám ten samý problém. OII RS 2006, BWA, už jsi to nějak vyřešil? Autorizák říká, že je to možná přestavovač vačkové hřídele (?), svíčky a cívky měněny. Nejsou si ale jistí, prý to může ještě dělat vstřik. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
david86 Odesláno Červen 9, 2017 Sdílet Odesláno Červen 9, 2017 Zdravím tě , problém byl v tom ze ten mechanik co to dělal tak spatne nastavil prestavovac vackove hřídele a v tom byl cely problém. Potom se nastavil jak ma a vše bylo v pořádku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
warezak Odesláno Červenec 16, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2017 Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně ztráty výkonu motoru BWA. Výkon zmizel ve vteřině a jede hůře než stodvacítka. Diagnostika hlásí chybu 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 008 - Too Low Při měření hodnot skupiny 103 je tlak paliva cca 5,7 bar. Ve skupině 230 je skutečný tlak obdobný (cca 5,7-6 bar), požadovaný se mění se zátěží, ale rozdíl je cca 50bar. Zkoušel jsem odpojit ventil N276 a rozdíl ve skutečném tlaku ve skupině 230 nebyl oproti zapojenému ventilu žádný. Je moje domněnka ohledně špatného regulačního ventilu správná? Případně co ještě prověřit? Díky moc za ochotu a případné rady 0 Citovat Odkaz ke komentáři
warezak Odesláno Červenec 17, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 17, 2017 Zdravím, tak problém vyřešen výměnou zdvihátka vysokotlakého čerpadla. Staré se prodřelo a čerpadlo přestalo fungovat. Třeba se to někomu bude hodit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vokial Odesláno Prosinec 19, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 19, 2017 Čau, mám problém. V sobotu jsem měnil svíčky (nové i staré jsou NGK PFR7SEG). Výměna v poho, dotáhnuté na 25nm.Po nastartování na volnoběh hrubý chod motoru a dost sebou škubal. Jel jsem to projet, asi po 100m zhasly kontrolky co svítí když se odpojí baterka a zároveň se rozsvítila kontrolka motoru. Ujel jsem asi 1km, zastavil, zhasl motor, načetl chyby přes Caristu a chyby: P0304 - Cylinder 4 Misfire DetectedP0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected Chyby jsem smazal a zkusil nastartovat, chod ok jako před výměnou svíček. Jel jsem to projet cca 20 km a v pohodě. Násl. den cesta do práce a domů (60km) v pohodě. Včera cesta do práce ok, ale jak jsem zaparkoval a dochlazoval tak se rozblikala kontrolka motoru ale chod motoru ok. Chcípnul jsem to, Carista, a opět P0304 a P0300. Chyby smazány. Ráno po práci po startu hrubý chod motoru, nechal jsem to půl minuty a zdechl - kontrolka nesvítila. Carista bez chyby. Druhý start to samé. Třetí start už ok. Cesta domů v pohodě. Dnes odpoledne jsem zkusil prohodit cívky mezi 1. a 4. válcem. Po nastartování hrubý chod a misfires chyby P0304 a P0300. Tak jsem zkusil vrátit na ten 4. válec starou svíčku (nevypadá špatně, najeto na ní je 30 000 km). Po nastartování hrubý chod a misfires chyby P0304 a P0300. Dosral jsem něco? Nechápu, nebo jestli je to náhoda že to začlo dělat zrovna teď. Předtím jen asi 14 měsíců zpět mi během cesty 10x zablikala kontrolka motoru, Carista tenkrát hlásila misfires na 2. a 3. válci, ale od té doby už nic. Vstřik? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.