Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj všichni. Rozsvítila se mi kontrolka co vypadá jako vrtulník. Ale auto jede ůplně v poho. Tak jsme to napíchli a napsalo to něco jako malá ne bo nízka učinost katalizátoru. Vymazal jsem to a po 350km se to zase rozsvítilo. Tak jsem vyměnil ventil co je na odvzdušnění nádrže někde tady jsem četl že by to mohlo být ono. Ale po 3 dnech se mi opět rozsvítila a pořád to píše to samé. Ale auto jezdí super a nepadá do nouzáku nic. Tak nevím. Prosím o nějaké info na co bych se měl ještě mrknout. Díky.

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann

A logoval jsi i lambda sondy vypada to na nejakou nezvisila se ti spotreba ? Co se tyka toho vrtulniku toe vzdy spojeny s emisema nic jiného to není

 

A logoval jsi i lambda sondy vypada to na nejakou nezvisila se ti spotreba ? Co se tyka toho vrtulniku toe vzdy spojeny s emisema nic jiného to není

nacti si readlines kod q pokud bude spatny udelej ho komplet novy zaroven otestujes vsechny komponenty spojene prave s emisemi
Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
Guest Martin Č.

Ahoj, dnes při rozjezdu se mi stalo, že začala blikat kontrolka motoru, auto nemělo tah a cukalo při přidání plynu, po asi 10 s kontrolka doblikala a auto jelo normálně. Po tomto jsem s autem ujel asi 2 km a v pohodě. Nemá někdo s tímto zkušenost či radu co by to mohlo být. Nevím jestli to bude pokračovat. Díky :-)

Odkaz ke komentáři

Zdravim, mam Octavii RS 2007, nalitano cca 95tkm, a dneska me zacal zlobit motor (asi).

 

Pri vetsim pridani plynu motor najednou zacne klepat jak kdyby spustil omezovac a rozblika se kontrolka motoru, ktera po chvili zhasne. Je celkem jedno jestli jedu 60-70 na 3ku nebo 160 na 6ku... kdyz prudce seslapnu plyn, zacne to pri zrychlovani klepat az auto v podstate prestane zrychlovat a rozblika se ta kontrolka.

 

Netusite nekdo co s tim muze byt? Procital jsem diskuze a trosku to vypada jako ten PVC ventil nebo ta klapka, ale nejsem si jistej, pac o tom klepani toho v prispevcich moc nebylo.

 

Dik

Odkaz ke komentáři

Ahoj, dnes při rozjezdu se mi stalo, že začala blikat kontrolka motoru, auto nemělo tah a cukalo při přidání plynu, po asi 10 s kontrolka doblikala a auto jelo normálně. Po tomto jsem s autem ujel asi 2 km a v pohodě. Nemá někdo s tímto zkušenost či radu co by to mohlo být. Nevím jestli to bude pokračovat. Díky :-)

 

Ahoj, stalo se mi shodou okolnosti vcera uplne to stejny, akorat za jizdy. Dneska sem to dal do servisu a prej to je civka na valci. Takze se vsim vsudy me to prijde na cca 2,5k.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zajímavé.

 

Novější provedení PCV jsou konstrukčně upravená, takže by nemělo docházet k jejich ničení.

 

Btw kudy doléváš kapalinu do ostřikovačů, když tam máš nádobu na zachycený olej?

Hned vedla nadobky po lavej strane je veko na dolievanie kvapaliny do ostrekovacov...
Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
Guest Martin Č.

Ahoj, stalo se mi shodou okolnosti vcera uplne to stejny, akorat za jizdy. Dneska sem to dal do servisu a prej to je civka na valci. Takze se vsim vsudy me to prijde na cca 2,5k.

 

Ahoj, a stalo se ti to jednou nebo opakovaně? Mě právě jednou a od tý doby klid, tak nevim jestli to mám nechat zatim být.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Mam motor BWA, 2006, 197 tis KM

Moj problém je že moje auto po 8 -10 štarte ide na 3 valce a klepe sa cele auto, po vymazani chyb cez VCDS sa chyby opäť objavia, a nasledne na druhy den ide auto bez problemov asi cca 2 dni a potom zas deň v kelu a auto ide na 3 valce



Menil som vstrekovače, hlavičky zapalovacich cievok, prezrel EBOX ,menil poistky a relé, menené palivove čerpadlo v nadrzi a palivovy filtr
Preflashované ECU a nič - ECU je dobré



Moje chyby cez VAG

008518 - napajeni skupiny vstrikovace A: preruseni
P2146 - 002 - dolni hranice prekrocena

008521 - napajeni skupiny vstrikovace B: preruseni
P2149 - 002 - dolni hranice prekrocena

001672 - zatezovaci obvod napajeciho rele ridici jednotky motoru (J271): preruseni
P0688 - 002 - dolni hranice prekrocena

005425 - serizeni vack./klik. hridele - preruseni obvodu
P1531 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická

000579 - magneticky ventil (A) plniciho tlaku (N75): nefunkcni
P0243 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická

000051 - Obtokový ventil turbodmychadla: elektrická závada
P0033 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická



menená motorová kabelaž co ide na cievky? chyba v kabelazi vo strekoch? chyba v senzore klik/vackoveho hriadela?

N75 som vymenil



Som uplne v keli z auta už ze raz ide a raz nie a uz moj servisák je z toho tiež uplne v keli zga428E.gif)))

mal niekto z vás tieto chyby poprípade mi vie poradiť?

Odkaz ke komentáři

Zdravim, mam Octavii RS 2007, nalitano cca 95tkm, a dneska me zacal zlobit motor (asi).

 

Pri vetsim pridani plynu motor najednou zacne klepat jak kdyby spustil omezovac a rozblika se kontrolka motoru, ktera po chvili zhasne. Je celkem jedno jestli jedu 60-70 na 3ku nebo 160 na 6ku... kdyz prudce seslapnu plyn, zacne to pri zrychlovani klepat az auto v podstate prestane zrychlovat a rozblika se ta kontrolka.

 

Netusite nekdo co s tim muze byt? Procital jsem diskuze a trosku to vypada jako ten PVC ventil nebo ta klapka, ale nejsem si jistej, pac o tom klepani toho v prispevcich moc nebylo.

 

Dik

Neviem,ci to tu niekto daval na forum ,ale prikladam velmi pekny popis problemov motorov 2tfsi . Velka vdaka chalanovi,co to spisal .TFSI_2.0_problemy.pdf

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
Guest Stefan Zehrai

Čaute ľudia. Idem Vás poprosiť. Bolo to tu riešené, len chcem doplňujúce info. Keď mi začalo svietiť na palubovke Servis teraz treba ísť do servisu ako na bežnú prehliadku? Neviete koľko to môže stať v škode?

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...