snike Odesláno Listopad 6, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2009 Už jste viděli tuto reportáž http://www.ceskatelevize.cz/program/cerneo...09-18:25-1.html .... jestli je to pravda, tak pánové inženýři ve Škoda Auto zase něco nezvládli ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lubinob Odesláno Listopad 6, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2009 No tak to pekne blbo vymysleli... ;) musím u našich pozrieť či to tiež robí... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Listopad 13, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2009 Tu reportáž jsem viděl a je to fakt nářez a majitelům F II to vůbec nezávidím ... Já bych takové auto taky nechtěl a jsem zvědavej co to s těma Fábkama udělá za pár roků ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 13, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2009 No coby udelalo.... bude trochu rezave a za 5 10 let z toho nosniku nezbude nic a auto na odpis.... :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Listopad 13, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2009 snike: Každá značka má niečo, čo som mal možnosť vidieť, tak Kia má tiež problémy - s koróziou dverí a lemov blatníkov... Dokonalé a bezchybné auto neexistuje! Robiť ale z tej vytekajucej vody nejakú tragédiu, neviem. Videl som dosť veľa FII, že by sa niekto na niečo podobné sťažoval, si nespomínam. Uvidíme ale za 5-6 rokov! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Listopad 17, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 17, 2009 Kouknul jsem se na to. jen by mě zajímalo jestli to fakt tak má být, nebo jestli něco v MB posrali. Pochopitelně, než stahovat pěknejch pár aut do servisu, tak je lepší říct, že je to v pořádku. Ale zase houby víme jak to konstruktéři vymysleli a jak je to udělané. Nosník může mít vnitřní povrchovou úpravu atd... Pokud by s tím výrobce nepočítal, tak by zase ten otvor byl zašpuntovaný gumovým špuntem... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zabiak Odesláno Listopad 18, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2009 Podle mě zjistili, že se do nosníku dostává voda tak do něj udělali díru aby protékala ven 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Listopad 18, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2009 Možná to byl záměr a má to tak fungovat, ale asi je nenapadlo, že se ty díry můžou nečistotama zacpat a voda tam bude zůstávat a v zimě tam zmrzne atd. Horší je ale to vlhnutí koberců, které pak můžou plesnivět a plíseň jak známo je pěkný sviňstvo. I když to automobilka nepřizná, tak už se jim teď určitě kouří z hlav a pracují na nějakém řešení. Taky záleží na tom kolik lidí s tím bude mít nějaké větší problémy... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kajman Odesláno Listopad 18, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2009 Houby konstrukční záměr - pos...li to a teď se z toho snaží vykroutit. Nechat téct vodu uvnitř uzavřeného nosníku... tak kdyby byl z Alu slitiny, tak bych tomu ještě věřil, ale ocel plech? Bez ohledu na jakokoliv super hyper povrchovou úpravu, po čase musí vždycky zreznout. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
snike Odesláno Listopad 28, 2009 Autor Sdílet Odesláno Listopad 28, 2009 @160R: To máš pravdu, každá automobilka i každý konkrétní model má své problémy, ale tady jde spíše o to jak se k problému postaví konkrétní automobilka :D Kia Motors to reznutí 5-tých dveří konkrétně u Cee´da řeší ku spokojenosti postižených. Za vše může lišta nad RZ, která buď při montáži nebo při provozu díky vibracím nebo teplotní roztažitelnosti poškodí lak až na plech a začne to tam korodovat. Postižené dveře v rámci záruky přelakují a namontují upravenou lištu, pod níž dávají ještě podložky. O problému s reznutím podběhů jsem ale ještě neslyšel. Jak se k problému postavila ale Škoda Auto ??? Můj názor, je že nosníkem by voda prostě protékat neměla, rozhodně to šlo vyřešit jinak Ať mi někdo vysvětlí, jak jde udělat ve svařeném nosníku skrz malé díry kvalitní antikorozní ochranu, která by měla odolat protékání vody ??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MartinRS Odesláno Prosinec 7, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2009 Hustá reportáž a hlavně zjištění nic dobrého ....... já zatím jen zaznamenal na FII špatně nalepené přední okno (do vozu teklo oknem ).....opraveno svépomocně majitel měl auto dovezené z DE a nechtěl nic řešit .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel Odesláno Prosinec 19, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 19, 2009 Samozrejme to muze byt konstrukce takhle navrhnute,ale ne aby od toho bylo vlhko v aute a byl mokry koberec,to prece neni mozne. Samozrejme to pak zavani plisni a dychat vypary z plísně určitě není pro zdraví ideální. Samozrejme ze nez aby to skodovka uznala,budou to obchazet a nic resit nebudou,protoze by asi museli stahnout XXXXX aut a resit to. Ostatne jako Skodovka neresila vice veci na svych autech. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Prosinec 19, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 19, 2009 V tej reportáži boli pomiešané 2 veci - voda vytekajúca cez nosník + vlhko a mokré koberce v interiéri. Vlhko a mokré koberce mohli byť kľudne kvôli tomu, že je niektorých FII je zle nalepené čelné sklo. Zatekanie do interiéru bol problém aj u FI, vyrobilo sa ich X-krát viac, než FII a bol s týmto problémom niekto v TV? Nikto... Na druhom fóre som to písal, a napíšem to aj sem - strýc z reportáže patrí medzi notorických sťažovateľov, na tom aute sa mu niečo nezdá hneď od začiatku. Stále niečo reklamuje, no odmieta nechať auto v servise na skontrolovanie a prípadné odstránenie závady (aj toto je zaevidované v systéme). Určite ale nesúhlasím s chovaním predajcu v reportáži, správal sa maximálne arogantne, a aspoň pred kamerami mal vyjsť zákazníkovi v ústrety. Plne ale schvalujem vyjadrenie výrobcu k téme. Daniel, ak máš konkrétne informácie o viacerých veciach, ktoré Škoda neriešila, napíš ich sem - v opačnom prípade je to čo si napísal, len blábol :P Mám možnosť tie údajné "veci" konfrontovať spätne až do roku 1999 :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel Odesláno Prosinec 20, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 20, 2009 16R: ma namysli vadne prevodovky DUU na 1,6 benzinech O1,ktere blbnou jedna vedle druhe, dale hlavy u 2,0Tdi apod. Samozrejme kazivost atd. mam overeno od znameho z MB a techniku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Prosinec 20, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 20, 2009 Daniel: Hm, evidentne máme na vec rôzny názor - ja môžem napísať len to, že kazivosť prevodoviek u O1 1,6 MPI nie je o nič vyššia, než trebárs prevodoviek DSG u OII a ničím sa nevymyká priemeru. Praskajúce a krútiace sa hlavy 2,0 TDI sa bez problémov menia v rámci záruky a ak je auto po záruke, v rámci kulancie. Samozrejme, záruka ani kulancia sa neuplatňuje, ak bolo zistený zásah do motora (chiptuning), čo u TDIčok robí 70% - ľudia sú proste nepoučiteľní! Možno pred unáhlených vynášaním súdov o tom, ako škodovka nerieši veci, by bolo dobré zistiť si skutočný stav ;) Za neriešenie problémov považovať zamietnutie výmeny prečipovaného motora s natočenými 180tisícmi km, môže byť len tvoje zbožné a naivné prianie... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel Odesláno Prosinec 21, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 21, 2009 Tak na tohle mame opravdu trochu rozdilny nazor, mam zkusenost v rodine, zadne auto chiple, v zaruce a zaclo to zrat chladici, furt se na to divali,posuzovali,nakonec nic nevyresili a nez se cele tohle tahlo tak auto bylo mimo zaruku a muselo se menit za vlastni peniz. Myslim si ze pokud vi ze to praska,meli by to menit castecne i mimo zaruku a ne se pak s nema hadat ze auto ma najeto 80t pravidelne servisovano a vyfaxuji te svou neochotou. Nevim jake mas zpravy ty,ale zkus projit temata na forech a zjistis ze kdo ma 1,6SR DUU prevodovky, maji jen problemy, hlavne 1. 2. stupen, jsou tam spatne nyty. Pravidelne se s tim neco stava a je potreba to calovat ze sveho...mam zname co maji Volvo, starsi bmw a nikdy nikomu nesla prevodvka tak spatne jako na 1.6 DUU. To jaky byl chlap v tom prispevku je jedna vec, ale kdyz das za auto 300 000 kč, tak si pak nechas libit to ze mas uvnitr mokry koberec? To je jako bys koupil okno do baraku pres ktere by ti teklo dovnitr. To bych byl pote asi take arogantni a tlacil na vymenu nebo opravu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Prosinec 21, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 21, 2009 Daniel: Jasne, tak potom chápem. Vynášať ale súdy na základe jednej skúsenosti, aj keď v rodine, je ale unáhlené. Na Slovensku sa bežne hlavy 2,0 TDI rieša aj po záruke, na kulanciu. Vždy to je ale len a len o servise, kde danú závadu riešia, keď sa na to vyfláknu a ani to nenahlásia vyššie... Proste ťa kľudne odpinkajú a nebudú to riešiť... Ako ale píšem, u nás sa vždy vo väčšej či menšej miere vyjde zákazníkovi v ústrety (kulancia plná, alebo len materiál, alebo určitý pomer). Samozrejme, nesmie byť žiaden chip. Je pravda, že u prevodoviek v OI je niekedy problém s radením, ale znova sa to nedá paušalizovať a povedať, že tie prevodovky sú problémové a výrobca nič nerieši. Naopak, rieši. Riešenie ale nespočíva v tom, že teraz sa zastaví výroba a vyvinie sa úplne nový typ prevodovky. Ja mám tiež dosť známych, hlavne z automobilovej oblasti, viem, ako to chodí u konkurencie a pre zaujímavosť, suverénne najproblémovejšie prevodovky má Suzuki. Asi si nečítal pozorne môj príspevok - treba rozlišovať 2 veci: * zatekanie dovnútra, čo má za následok mokré koberce * vytekanie vody z nosníka Že v rámci senzácie "objektívni" novinári demonštrovali vylievanie vedier vody na predok auta a jej vytekanie cez nosník, a toho sa chytili diváci... Vraví sa, čo sa babe chcelo, to sa babe prisnilo. Niečo na tom bude. Takisto ako na tom, že ľudia v TV často vidia to, čo chcú vidieť a absorbujú informácie presne tak, ako sú im sugestívne podsúvané. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel Odesláno Prosinec 21, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 21, 2009 Jasne, TV rada medializuje a radi veci zkresluji,pausalizuji a zvetsuji. - samo by meli udelat test,jestli ty koberecne navlhnou pri zkousce v poradu, pri testu ktery by udelali a dokazali, ze je to zavada nosniku a je potřeba ji řešit - take mam zname u VW, Škoda - o tech převodovkach je to bohuzel zname, nekolikrat jsme byli v servise a odpalkovali ze je to normal, ani telefonat do MB nepomohl a clovek pak uz nema ani chut nic takoveho resit. - jestli zlepsuji, tezko rict, protoze ted sem cetl na druhem foru ze tam jsou uzivatele co jsi koupili nove Tourky a jde jim radit take velmi tezce - proto to posuzuji,protoze ve firme mame napriklad mazdu 323 (r.v. 94) a ta radi jedna basen a to neni jedine starsi auto ktere radi daleko lepe nez Octavia 1.6 DUU. - ty hlavy tezko rict, mam 2 zkusenosti v rodine, plus nejake zname a byli na tom stejne,ne-li podobne. Je to asi o pristupu servisu,ale vetsinou se jim k nicemu nechtelo. - samozrejme o chipu ani slovo, pokud by byl, je to uz zalezitost majtele co si jej udela a nese s tim možná rizika která vyplívají z této úpravy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.