ferda25 Odesláno Červenec 30, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2018 Změnit venkovní teplotu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirikm79 Odesláno Listopad 2, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2019 čusek u mě stačilo odpojit konektor na baterce a start-stop je vypnuty. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bendlpetr1 Odesláno Listopad 2, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2019 V 26. 7. 2018 at 17:45, kipsii napsal: Ahojte, dnes som skušal vypnuť start stop cez zmenu napatia z 7.6V na 12.1V, všetko ok, problém nastal po asi 40km jazdy ked mi vypísalo závada na STARTstop systéme, dá sa to niejak obísť? Dakujem vytáhnout kablík od baterky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Errors Odesláno Prosinec 29, 2019 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2019 Nechci a ani nemohu u nového auta zasahovat do řídících jednotky, případně drátovat (služební, ztráta záruky, problémy u zaměstnavatele). Chvilku jsem hledal na netu a našel jsem toto: AUKRO Instalace jednoduchá, bez zásahu do elektroinstalace. Montáž i případná demontáž do 5 minut. 3 režimy programovatelné pomocí tlačítka start/stop. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Prosinec 30, 2019 Sdílet Odesláno Prosinec 30, 2019 Tím že vypneš např. adaptací start/stop nezasahuješ do ECU jednotky motoru, takže o záruku nepřijdeš..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Errors Odesláno Prosinec 30, 2019 Sdílet Odesláno Prosinec 30, 2019 U firmy s tím měl kolega docela problém. Toto je pro mne přijatelnější řešení, než vysvětlovat kde, kdy a proč... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Prosinec 30, 2019 Sdílet Odesláno Prosinec 30, 2019 Nevidím důvod proč u služebního auta řešit start stop, leda bys ho chtěl odkoupit, pak není důvod proč by měl být problém s kódováním.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirikm79 Odesláno Leden 2, 2020 Sdílet Odesláno Leden 2, 2020 V odpojení konektorů nevidím žádné drátování a zabere to max 30 vteřin. To že je omotaný izolačkou je práce origo servisu. Údajné poškození zvířetem. Auto bylo koupené jako předváděcí a start stop nikdy nefungoval až do odborné opravy onoho kabliku. Tak jsem jel do servisu proč mi to zapli když to nikdy nefungovalo. Konektor mi odpojil přímo přijímací servisní technik přímo ve škodovce. Není to něco co bych si vymyslel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 2, 2020 Sdílet Odesláno Leden 2, 2020 No ale tohle odpojení se projevuje vypsaním závady. 1 Citovat Odkaz ke komentáři
Ratlik Odesláno Leden 2, 2020 Sdílet Odesláno Leden 2, 2020 No ale tohle odpojení se projevuje vypsaním závady.To ano, ale to je tak zatím vše. Vypisuje to chybu managmentu baterie, toť vše. Mmchodem - Vyhřivaný volant taky vypisuje závadu již na nových vozech a to skrze na všech modelech. Přesto volant bezchybně funguje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 2, 2020 Sdílet Odesláno Leden 2, 2020 Ono jde taky o to, jestli pak netrpí baterie, protože by to mohlo mít vliv na její monitorování při dobíjení 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ratlik Odesláno Leden 2, 2020 Sdílet Odesláno Leden 2, 2020 Trpí více, když je konektor zapojený, čili je aktivní rekuperace, která nechává baterii vybíjet a pak dobíjet, nikdy však ne do 100%. Při odpojení dochází ke konstantnímu nabíjení jako u klasických aut. Pokud má někdo nezávislé topení, má baterii AGM, která tyto cykly vydrží déle. Pokud nemá, pak má typ baterie EFB, která tyto cykly snáší hůře a do cca 3let je po ní. Samotnému mi ji měnili v záruce po roce a půl. Škoda montuje EFB z důvodu nižší ceny. Více o tomto tématu na konkurenčním fóru nebo googlu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirikm79 Odesláno Leden 2, 2020 Sdílet Odesláno Leden 2, 2020 Rok výroby 2014 baterie stále původní. Žádnou závadu mi to nehlásí. Pokud myslíte diagnostiku tak to nevím nebylo potřeba ji dělat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ratlik Odesláno Leden 2, 2020 Sdílet Odesláno Leden 2, 2020 2014, kterou máme doma a byla vyrobena v únoru nemá ani StarStop, natož rekuperaci, takže tak. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
misor1994 Odesláno Leden 2, 2020 Sdílet Odesláno Leden 2, 2020 Ja mam tiez 2014, ale november a so start stop aj rekuperaciou. Pred 3 tyzdnami som uz rano nenastartoval. Nemam vypnutu ani jednu funkciu, resp. SS vypinam len tlacidlom. Najviac by sa mi pacila moznost otocit funkciu tlacidla. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
speedy_cz Odesláno Únor 1, 2021 Sdílet Odesláno Únor 1, 2021 Vůbec nerozumím tomu prahovýmu napětí pro (ne)aktivaci start-stop. Napětí zdravý baterky je 12.6V (2.1 V na článek) a za jízdy by mělo být ještě vyšší, protože alternátor a dobíjení, tak kde se bere hodnota 7.6V? To už je akumulátor dávno po smrti, ne? Nebo jsem úplně zaspal a všechno je jinak? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Libor F. Odesláno Červen 16, 2021 Sdílet Odesláno Červen 16, 2021 Ahoj, nemám už Octavii a ve 2 to stejně nebylo, ale mám Seat Tarraco. Start Stop mě štval, koupil jsem takovou redukci ke tlačítku, co se s ním StartStop vypíná. Funguje to tak, že si to pamatuje, že to bylo při poslední jízdě vypnuté a tak to hned po startu vypne. Auto si myslí, že jsem to tlačítko zmáčknul já, takže nehlásí žádný problém. Kdybych to chtěl zapnout, tak prostě zmáčknu tlačítko a zase se to zapne. Existuje to i na Octavii, třeba na Aliexpressu. https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20210616032223&SearchText=start+stop+octavia 1 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.