Přejít na obsah

Váha nebo turbo pryč?


Sluky

Doporučené příspěvky

A já jsem napsl snad něco jiného?

 

 

 

já si to nemyslím já to vím. Mě i mému kamarádovi to tam namontovali, a na hlavu si neklepali.

nestojím o to, aby to v trubu prasilo a dělalo neplechu.nejsem mechanik ani odborník, tak jsem se svěřil do rukou odborníku, jestli je to jinak podložky hodím do kanálu

Vazne v DP v Praze to tam namontovali?? :blink:

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Ahojte, mám taktéž problém s výkonem motoru. V nízkých otáčkách je auto zdechlé - např. při cca 50km/h, 4. r. stupeň, otáčky motoru pod 1500ot/min, motor jako by se dusil, při sešlápnutí plynu silné vibrace a až kolem 1800-2000ot/min je motor živější. Vyšší spotřeba paliva - motor se musí více vytáčet.

Motor 1.9TDi 66kW - ALH, ujeto 254 000km, zaslepen a vyčištěn EGR, vyčištěny parohy, kompletně vyměněny hadičky podtlakem ovládáných komponent , zrepasováno výfukové potrubí. Vytvořil jsem ve VAGu i log měřených hodnot, můžete mi někdo prosím poradit? Předem děkuji.

LOG-01-003-010-013.ZIP

Odkaz ke komentáři

rob314 a Sluky.... Máte 1,9Tdi s 66kw při 4200tis/otáček +/- takže jestli jedeš na 4.stupeň 50km/h a chceš akcelerovat tak podřaď :facka:

bohužel nemáte 1,6ecoboost od forda kde je 118kw už při 3600ot. :smich:

tento motor pracuje ve vyšších otáčkách tzn. řadit rak ve 3500ot.

Jinak tohle celé téma tady už se omílá tak po 5té....

to že auto jede v zátahu a pak jako by tam něco ruplo a už to nejede tak to se děje protože ti auto spadne do nouzového režimu a když to auto vypneš a zase nastartuješ tak to vyresetuješ a zase jedeš dál normálně...

 

Může to dělat....váha vzduchu, podtlakové hadice, E75tky(regulátory do kterých vedou ty hadičky), nebo Turbo je zanesené.

V jednotce hádám že ti to píše "špatný tlak vzduchu do turba" nebo tak něco.

 

Turbo je zasrané v té ocelové(výfukové) části takovou mazlavou sračkou kterou najdeš i v EGR ventilu a ta sračka ti tam omezila pohyb takové klabky. Jak to čistit najdeš na DP.

AHL ma regulaci topatek takže tam vyčistit a podložit.

 

Bohužel nikdo ti tady neřekne čím to přesně je.... mě to tady taky nikdo neřekl.

 

Takže vše tohle udělej... váhu vzduchu si nech až jako poslední možnost protože je to nejdražší....

 

A pak dej vědět :palec:

 

Už jsem to musel shrnout tohle téma....

Odkaz ke komentáři

Jdu vylučovací metodou, takže zkouším vyměnit ty "levnější části" než koupím váhu nebo nechám repasovat turbo. Předpokládal jsem, že se mi tu někdo mrkne na log hodnot z VAGu...a řekne mi k tomu něco (dle hodnot to vypadá spíš na váhu , nebo turbo atd). K výkonu motoru, vím jak motor před časem pracoval - zátah od spodu, což se momentálně rapidně zhoršilo a proto to řeším. Jinak jsem teď ještě propláchl váhu a ke zlepšení došlo, ale asi to bude i zanesená regulace lopatek turba.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Mno, já mám AGR - obtokovou regulaci. Jezdím na jedno nastartování motoru většinou do 50km. Až před nedávnem jsem jel po dálnici 2x 800km, kde jsem zjistil, že auto přestalo táhnout. Po rovině sotva 140km/h (v reálu 130km/h) a do kopce to spomalilo až na 100km/h. Čeho jsem si všiml, že aktuální spotřeba dosahovala jen max. 7l/100km, místo třeba 10l (při jízdě do kopce). Po vypnutí motoru u benzinky a opětovné jízdě auto jelo cca 2 km dobře a pak opět stejná líná situace. Při další zastávce jsem zahýbal s konektory na váze vzduchu a na IC. Auto táhlo cca 25 km, pak zas nouze. Z kopce jsem dal neutrál, vychladit tubro a za jízdy (bez pohnutí volantu skrz jeho uzamčení :-) ) jsem motor vypl a ihned nastartoval. Pak táhl 300km bez problémů. V místě cíle jsem vyčistil speciální tyčinkou kontakty na váze vzduchu. Ale při jízdě zpět (800km) se situace 2x opakovala.

VAG zjistil: 16485-meric hmotnosti vzduchu P0101-35-00-neverohodny signal

17958-plnici tlak-regulacni odchylka P1550-35-10-sporadicka

 

Čím to asi bude???

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...