Romix95 Odesláno Leden 18, 2014 Sdílet Odesláno Leden 18, 2014 (upraveno) Zdravím, mám problém, dnes jsem před obchodem s díly prodělával regulátor alternátoru a po namontování jsem doufal že dobíjení tedy bude ok a na chvilku bude zase klid, no ale stalo se to, že se mi jakoby kousl startér a motor zastavil, tak jsem zkusil nastartovat znovu, ale motor sotva chytl a měl otáčky kolem 500 a pod plynem se jim vůbec nechtělo nahoru, tak jsem to vypnul a pak už jsem ani nenastartoval, odtáhli jsme to tedy domů, kde zase nějak rádoby chytil , ale startuje strašně dlouho a když už chytne tak má otáčky kolem 250 a postupně to vyleze, ale hulí to a svítí mi svody, viz fotky: Ještě dodám, že to má zvuk jako traktor. Díky za každou radu Upraveno Leden 5, 2015 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Leden 18, 2014 Sdílet Odesláno Leden 18, 2014 Zkontroluj rozvody. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RedDevilCZ Odesláno Leden 18, 2014 Sdílet Odesláno Leden 18, 2014 jj určitě rozvody. já jednou v zimě při roztahovaní přehodil o zub cordobu 1.9D to byl panečku rachot :-) 70km to vydržela než jsme to večer hodili zpátky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Leden 19, 2014 Sdílet Odesláno Leden 19, 2014 asi fakt skočily ty rozvody, protože palivo hoří ve výfuku. Snad to přežil katalyzátor :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 19, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 19, 2014 Díky za rady, rozvod si poskočil o 3 zoubky, tam se to naštěstí ještě nepotkalo, uff... Jen to pořád nestartuje, myslím si že mám v háji svíčky, zkusím je dneska vytáhnout a vyměnit. No, taky doufám, a co Lambda ? Nebude taky KO ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Leden 20, 2014 Sdílet Odesláno Leden 20, 2014 nutno zjistit, ale určitě blahem nekřičela 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 20, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 20, 2014 No vypadá to že je v pohodě, po dnešku na diagnostice žádná závada. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RedDevilCZ Odesláno Leden 20, 2014 Sdílet Odesláno Leden 20, 2014 Tak to je dobře. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 21, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 21, 2014 (upraveno) No tak dnes opět při startu rána a tentokrat motor nenastartoval vubec, takže zase lano a šup ke známému, udelali jsme tlakovou zkoušku a 4 válec bez komprese, endoskopem byl vidět otevřený ventil, což bylo patrené už po demontáži vačky a vyndání hydroštelů, sundali jsme hlavu a výfukový ventil je ohlý, takže hlava jde přes známého na repas, to jsem toho moc neujel :/ Přemýšlím, jestli rovnou udělat i pístní kroužky, když už mám hlavu dole a budu pár dní čekat na opravu :) těžko říct, jestli mi olej utíkal přes gufera na ventilech, nebo přes kroužky. Komprese byly dobré, 11.5,10.5,11 takže nevím. Přikládám nějaké fotky, ale moc jich není zapomněl jsem i vyfotit ten ohlý ventil (výfukový) A po troše čistění: Upraveno Leden 21, 2014 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 22, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 22, 2014 Tak nakoupeno, čeká se na hlavu :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Leden 25, 2014 Sdílet Odesláno Leden 25, 2014 Aha takže přece jen se to trochu potkalo. Já myslím, že to je rozumný udělat komplet, když je to celý rozebraný. Pokud si chceš auto nechat tak máš pak zase min. na 200 tis. Km pokoj. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 25, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 25, 2014 Po tom přeskočení rozvodu motor normálně jel, toto udělal hydroštel :/ jeden je úplně zatuhlý, druhý se téměř taky nehne, ostatní vypadají v pohodě, ale už mám koupenou sadu všech 8mi :), hlava bude v pondělí, museli se vyměnit 2 ventily, jeden byl úplně ohlý jelikož dostal ránu a druhý házel, což odpovídá 2 špatným hydroštelům.. No alespoň teď bude doufám nějakou dobu klid. Ještě dodám že ohlý byl ventil výfukový na 4 válci, druhý co házel je výfukový na 2 válci. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 27, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 27, 2014 Tak hlava namontována, motor jednou naskočil pak zase volnobeh sotva 300, tak jsme to zdechli udělali základní natavení klapky a už to ani nenastartuje, zítra se pokusíme zjistit čím to je. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
squirrelcze Odesláno Leden 27, 2014 Sdílet Odesláno Leden 27, 2014 (upraveno) Co hallův snímač v rozdělovači nebo teplotní čidlo? Zkus udělat základní nastavení víckrát. Pokud je klapka starší, občas je to potřeba. Nebo jestli neni vadná. Ale před potkáním to šlo normálně, že jo? Upraveno Leden 27, 2014 uživatelem squirrelcze 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 27, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 27, 2014 Hall je asi ok, jelikož to hází jiskru a když začnu točit motorem při zapnutem klíčku tak se zapne čerpadlo a pálí vstřiky.. A snímač teploty jsme zkoušeli odpojit a beze změny, nemůže to třeba dělat i lambda sonda ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
standach Odesláno Leden 27, 2014 Sdílet Odesláno Leden 27, 2014 ahoj pokud ti hořela směs ve výfuku tak je lambda v háji.zkusil bych tu sondu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 27, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 27, 2014 Zkusím ji zítra odpojit, bez lambdy by to mělo startovat, ne ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
standach Odesláno Leden 27, 2014 Sdílet Odesláno Leden 27, 2014 to radši zkus jinou.myslím že po odpojení to bude dělat to samé co ti to dělá ted.jestli to vubec chytne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duke_luke Odesláno Leden 27, 2014 Sdílet Odesláno Leden 27, 2014 no ak mam spravne informacie, tak na lambdu by som sa vobec nezameriaval. Ta zacne davat spravne hodnoty az pri prevadzkovej teplote, preto maju aj vyhrev a pri studenom motore lambda nehra velku ulohu a nie to este,zeby mala nieco s horenim zmesy vo vyfuku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 27, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 27, 2014 Ok, vyzkoušíme toho víc, máme k dispozici výukovou OI 1.6tku AEE, tak zkusíme první asi snímač tlaku v saní, pak asi vstřikovače a klapku a uvidíme, dám vědět jestli se nám na to podařilo přijít. Divné je že ani diagnostika nehlásí nic... No snad se nám to podaří probrat k životu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 27, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 27, 2014 Protože už jsem z toho na prášky, potřebuju jezdit... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fenix Odesláno Leden 27, 2014 Sdílet Odesláno Leden 27, 2014 Lambdou by to byť nemalo. Tieto motory bežne jazdia s nefunkčnými lambdami, pričom sa len mierne zvýši spotreba a emisie sú vyššie...ale motor normálne štartuje.Skontroloval by som poriadne všetky kostry. Neraz dokážu narobiť nemalé problémy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 27, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 27, 2014 Dobře, díky za rady :) jak jsem ten motor měl rád, tak ho teď začínám pomalu ale jistě nenávidět...:( ale doufám že se to opraví a budu zase spokojenej... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duke_luke Odesláno Leden 27, 2014 Sdílet Odesláno Leden 27, 2014 no mne to praveze pride divne. este stale ti to pali do zvodov? Alebo to uz nerobi? Ked vag neukazuje chyby,ale pozreli ste merane hodnoty _ blok hodnot 001 sa mi zda a porovnat s normalovymi? PS: ja som lambdu mal zlu a nic hrozne mi to nerobilo. Mne praveze isla spotreba este dole, lebo hlasilo stale bohatu zmes . Po vymene lambdy uz pohoda, ale lambda s tvojim problemom nesuvisi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
squirrelcze Odesláno Leden 27, 2014 Sdílet Odesláno Leden 27, 2014 Lambdu bych úplně nevylučoval. Bylo to sice na Felicii 1,6 AEE, ale problém prakticky stejnej - volnoběh +-350 otáček a občas nešla ani nastartovat, po odpojení lambdy se volnoběh srovnal. Je to divný, ale je to tak. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Leden 28, 2014 Sdílet Odesláno Leden 28, 2014 hele ta lambda byla rozžhavená do ruda stejně jako to potrubí. to nemohla vydržet. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rizo Odesláno Leden 28, 2014 Sdílet Odesláno Leden 28, 2014 ešte rozvody môžu byť zle poskladané , na kľuke ozubené kolečko so zbrúseným zubom si na ktorú rysku nastavil ? lebo na bloku motora sú rysky dve ,ak máš Dielenskú príručku tak hľadaj - motor - mechanicka časť - 13 klikové ústrojí - strana 6 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duke_luke Odesláno Leden 28, 2014 Sdílet Odesláno Leden 28, 2014 no nech pre istotu tu lambdu skusi odpojit, ale mna skor napada,ze ked sa mu to "potkalo" ci neposkodilo aj vacku. Lebo ked mu stale pali do zvodov a hovori,ze rozvody su nastavene spravne ,tak jednoznacne vacka zle otvara ventily - otvara vyfuk ked nema a pali do zvodov. Ale primarne skontrolovat rozvody . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 28, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 28, 2014 Teď po opravě hlavy mi nic ve svodech nehoří :) no ale vypadá to ze se oprava hlavy nepovedla, protože mám hodně malý tlaky... Vyuková 1.6ka má na všech válcích kolem 16ti barů a já kolem 8-10... Takže hlava půjde asi znova dolů... Asi proto to nechytá... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 28, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 28, 2014 Tak už chytla potvora, roztáhli sme to na laně :D chvilku to trvalo, pak nejakou dobu na plný plyn měla 300 otáček ale postupně to vylezlo a začala chodit za planynem, tak snad si to sedne.. Tlaky se zvedly na 11 barů na všech válcích, tak uvidíme... Každopádně sem musel dočasně dohnat výkon předstihem, ale i tak nedá víc jak 100 km/h :D ale snad si to sedne, vrátím předstih a bude to ok... Snad... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.