Přejít na obsah

Elegantní Ropa


Doporučené příspěvky

ty jo.. zrovna tyhle jsem sehnal z bazose, ale na aukru jsem dneska nasel jeste nejaky, mensi nez mam ja. Ale vsechno se da napasovat :D

 

Je to soukroma osoba, odkaz v SZ

 

 

edit: a aby ostatni nerekli, tak se s vami podelim :) http://aukro.cz/koncovka-vyfuku-octavia-2-rs-nove-i4358499951.html

 

cena opravdu krasna, dneska jsem kupoval spony 55x95mm a staly me vic, nez ty koncovky :lol:

Upraveno uživatelem Laurin Klement
Odkaz ke komentáři

takhle to vidim na oktavkach co to maj tez dodelane,jak se postavis za auto hned k narazniku a kouknes dolu,tak to neni videt ale jak ustoupis nebo kouknes zboku tak to trci,ja bych to cele tak centak zapustil,ale udelej jak uznas za vhodne,ja to mel taky tak ale mam to cca 1cm jeste zasunute a je to perfektos,u Sticklera to taky trosku trci,muj nazor

Jinak zaroven ne ten vnejsi zasun trosku ;) stejne je nedavej ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Dneska jsem byl na seřízení rozvodů a úpravě map v ŘJ (+ EGR off) u mistra bitmapa (@bmp) :)

 

Cesta Liberec-Praha podle PP 6.2l, dle metody víčko-víčko 8.1l. Bylo tam ale asi 6 startování (každý startování asi 1-2 minuty volnoběhu) a jedna 4km projížďka.

 

Po úpravě: cesta Praha-Liberec podle PP 5.0, dle metody víčko-víčko 4.89l.

 

Oboje normální jízda na tempomat 130km/h, občas bylo k předjíždění třeba 140-150km/h. Provoz docela hustý. Na 17" pneu.

 

 

Video během cesty za Prahou směr MB.

https://www.youtube.com/watch?v=nDApWPbsZec

 

 

Po cestě (jen zastaveno na pumpě, takže před dočerpáním)

https://www.youtube.com/watch?v=XNCN5E9uDQk

 

 

post-23091-0-02775700-1410967719_thumb.jpg

post-23091-0-87719700-1410967731_thumb.jpg

 

 

 

Jenom by to chtělo dořešit tu vodu v ostřikovačích :loool:

Upraveno uživatelem Laurin Klement
Odkaz ke komentáři

No vida, 4,9l pri 130 s klimou a na 17" kolech. To by slo :)

BKD nakonec vubec neni spatny motor, jen ho soudruzi ve Vlkohrade dost zabili naladenim. Jak se do toho chaosu vnese trochu radu a logiky, je z nej hned prijemny spolecnik, ktery na svuj objem docela slusne jede a moc nezere.

 

a zvýšil ti i koníky?

 

Koniky jsem pridal, ale jen velmi lehce, aby to bylo zcela bez koure a bez zbytecneho namahani turba.

Odhaduji, ze motor by ted mohl mit neco pres 160 koni a okolo 370Nm.

 

 

moc pěkný! :) :palec:

 

si pamatuju, jak bittmap upravoval favorita na jiný druh paliva. Fakt jsem tenkrát nechápal ;)

 

Jo, to byly casy.

Favorit na E85 jezdi dodnes, stejne tak sekacka, kterou jsem upravil i presto, ze v navodu je provoz na E85 vyslovne zakazan :D

Letos jsem s ni zahajil uz sestou sezonu a motor stale vrci jako novy.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...