Přejít na obsah

Zelená agave Octa -> Black Octavius 2010


Doporučené příspěvky

nemá někdo ještě nějaký info nebo zkušenost co se týče toho turba? =) chtěl bych to pak nechat odladit nějak rozumně na brzdě hlavně aby tam byl dobrej poměr, nechci to pokoušet aspon zatím :jelen: napadlo mě ale aby to vydržely původní vstřiky, spojka a tak?

Odkaz ke komentáři

V reakci na SZ sem tedy dám nějaké to podrobnější info pro případnou inspiraci ostatním.

Turbo VA na ALH jde bez problémů. Vše pasuje, až na první výstupní hadici z turba. Jak jsem psal, jde to vyřešit dvěma způsoby. Buď si sehnat origo červenou výstupní hadici z motorů ASZ/ARL PD, to je dle mě ten lepší způsob aby to vypadalo na oko košér, nebo sehnat redukci na origo černou ALH hadici. Tu pak ještě musíš upravit, páč origo turbo má výstup dolů a VA má do boku na pravou stranu. Z origo černý hadice pak musíš uříznout kolínko, aby to šlo nandat na redukci. Ale jak říkám, lepší je sehnat červenou hadici z PD a máš po starostech. Dašlí věc aby VA turbo mělo nějaký smysl jsou vstřiky. Já sem vyměnil vstřiky za ASV původního motoru. Na vstřikách z ALH šel motor nakrmit jen na 116PS a něco kolem 260Nm. Pak se nasadily vstřiky ASV a hned tam bylo to co jsem psal výše. Nebo můžeš jít rovnou cestou vstřiků Sprint764 nebo PowerPlus764. PP764 mají potenciál větší než co je schopné nafoukat VA turbo, takže budeš mít případnou rezervu do budoucna. Další věc je spojka. Jestli půjdeš přes 100kW , tak už bych se poohlížel po jednohmotě, páč dvohmotnej setrvák na tom brzy utrápíš. Jednohmotu necháš přeobložit a vydrží dlouho. No a pak brzdy. Jestli tam máš origo 280, tak 288 nejlépe 312mm tě nemine, páč se sérií to na velký honění není :D Takže turbo na ALH bez problémů jde, ale jak říkám, rovnou dej vetší vstřiky, ať využiješ potenciál VAčka. A když pak budeš jezdit s rozumem a nebudeš chtít investovat do FMIC a vedení tak ti série IC stačí.

Odkaz ke komentáři

Super dík za info, koupim rovnou tu červenou hadici :) aspoň že to vim předem a nebudu se divit, az to tam budu cpat :D na vstřiky zatím nejsou peníze, protože sem kupoval ted novy brzdy a a ještě ted to turbo a 14 tis je pryč :D pak ještě budu potřebovat někoho kdo mi to odladi na brzdě :)

Odkaz ke komentáři

jj, nemáš zač. Na soft pak Fun, Motorpower nebo zkusit Chipforum. K DP bych já osobně nejezdil. Mají dost vysoký ceny. Umí pěkný věci, o tom žádná, ale v podstatě to samé dostaneš i jinde za daleko menší peníze ;) Ale to už je každýho věc a peníze jestli chce mít čip od toho nebo toho :D

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak sem hodim něco na oživení, mám ted prace ze bych potřeboval dělat 25 hodin denně 8 dni v tejdnu :D vzadu sou už novy brzdy, ve předu čekám ještě na destičky, poslali mi bez signalizace :-/ taky jsem natrel třmeny. Po Rozkoši budu konečně dělat to turbo. Jinak resim bydlení takže nejsou penizky na octu..

post-30897-0-19337900-1431953584_thumb.jpg

post-30897-0-66433300-1431953672_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

no tak šetřim na superba tak, že do konce týdne by měli přijít xenony a příští týden se udělá turbo :loool: snad udělám příští tejden i ty brzdy ve předu, uvidí se jak bude čas. Světla pujdou samodzřejmě zase rozlepit a nalakovat rámečky a pak náko zapojit :blink: doufám že stačí jen předělat konektory a bude to svítit? Nivelaci dodělávat zatím nebudu, nechce se mi :smich:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...