Přejít na obsah

Kam s rezervou po přestavbě na LPG


pohodycka

Doporučené příspěvky

  • o 5 měsíců později...

Záleží jakou přestavbu zvolíte, já mám třeba tuto přestavbu: http://www.levnelpg.cz/systemy-lpg/ a protože preferuji více místa v kufru (často převážím hodně věcí, tak mám nádrž na LPG právě místo rezervy. Ale dá se udělat i varianta, v které bomba je v kufru, zase tolik místa nezabere a rezerva zůstává. Já to řešil samolepící sadou, kterou jsem pravda ještě nepoužil...

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

asi by som nádrž na LPG uložil na miesto kde bola rezerva, len potom budeš musieť nosiť sprej na vyplnenie defektov , to je síce troška nevýhoda ale inam ju nemáš kam uložiť.. z kufra by som moc miesta neuberal.

Odkaz ke komentáři
Guest kolomann

Mne osobne by nevadila ani ta valcová. No tak by bola troška menšia aby v kufri ostalo ako tak miesto a mohlo som mať v aute aj klasickú rezervu lebo osobne som za tie spreje moc neni. Ide predsa o skresanie nákladov na jazdu, tak sa dajú spraviť aj kompromisy. Hlavne aby to bolo dobre namontované a nevybuchlo to niekde ^_^

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Tak je jasné, že v době kdy se OI schvalovala pro provoz, tak byla rezerva povinná, ale od té doby se toho dost změnilo. Změnila se zákon, že rezervy již nejsou potřeba u starších vozidel, o možnosti vyjmutí rezervy rozhoduje výrobce vozidla, v našem případě Škodofka, ta přímo uvádí:

 

U vozidel Škoda 105 - 135 a starších z technického hlediska nesouhlasí s vyjmutím náhradního kola a jeho nahrazením sadou na opravu pneumatik.

U vozidel řady Škoda Favorit, Felicia, Fabia 1 (6Y), Superb 1 (3U), souhlasí avšak nedoporučuje vyjmutí náhradního kola a jeho nahrazení sadou na opravu pneumatik.

U vozidel řady Škoda Fabia 2 (5j), Roomster, Octavia 1 (1U), Octavia 2 (1Z), Superb 2 (3T), Yeti je možné vyjmout náhradní kolo za podmínky jeho nahrazení originální Škoda sadou na opravu pneumatik.

Takže nevidím důvod proč by nemohla být OI bez rezervy, pokud má origo opravnou sadu. Celé znění toho vyjádření je na stránkách Ministerstva dopravy.

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...
  • o 11 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...