marekczek Odesláno Červen 3, 2014 Sdílet Odesláno Červen 3, 2014 (upraveno) No ozákovi to pak nasazovali v autorizáku a ten servisák je prý trošku na lepší urovni, tak říkal že se jim to stává dost často, nevím. jak sem dostal předávám ;) no seriový sání má prostě jeden problém, ohřejvá se od motoru. Když je fakt vedro, tak cejtím jak auto netáhne ;) proto tam dělají ty tepelné štíty... prej fungují= nemam odzkoušeno.. Arlák to má prej objednané na svoje 2.0 TFSI. Upraveno Červen 3, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Červen 3, 2014 Autor Sdílet Odesláno Červen 3, 2014 Jó, benzín, to je jiná liga než chro chro motory :D Obávám se, že tenhle problém HW úpravami uspokojivě řešit ani nepůjde. Ohřívání vzduchu od motoru není až takový problém jako to, že originální sání bere část vzduchu z motorového prostoru kvůli menšímu zanášení filtru a fabrika tím pádem mohla co nejvíc prodloužit servisní interval. Jak jsem říkal - je třeba pořešit hlavně přístup vzduchu před filtr, prostup tepla za filtrem je naprosto zanedbatelný a nějaké tepelné štíty nemají velký smysl. Hlavní problém je ale v tom, že přimovstřikové motory trpí víc na detonace než starší s nepřímým vstřikem, takže řízení předstihu musí být o to víc připosrané a podle teploty stahuje předstih mnohem víc než na starších motorech, proto je teď tak znát, že TSI za tepla netáhnou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duch Odesláno Červen 3, 2014 Sdílet Odesláno Červen 3, 2014 Za kolik byla prosimte a pasuje bez úprav ? Jakej rozměr si bral díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Červen 3, 2014 Autor Sdílet Odesláno Červen 3, 2014 Kolik stála už si přesně nepamatuju, ale bylo to něco přes litr. Jinak je to vnitřní průměr 80mm a pasuje úplně dokonale zcela bez úprav. Až jsem se divil :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Červen 3, 2014 Sdílet Odesláno Červen 3, 2014 SZ.. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Červen 9, 2014 Autor Sdílet Odesláno Červen 9, 2014 Na autě nic nového nemám, ale víkendu jsem jel Praha - Bratislava - Poprad a zpět za 4,9l. Kde to šlo jsem, jel jsem 140 tacho na tempomat a průměrná rychlost vyšla přesně 120km/h. Not bad B) Taky jsem se pustil do úpravy SW jednoho zdejšího člena a je to hrozný ty nový motory. Jen na řízení předvstřiku tam je 98 map (když nebudu počítat startovací mapy) tak jsem zvědavý, jak se mu nové naladění bude zamlouvat, až se zbaví té hrůzy, co tam naprasila fabrika :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Červen 9, 2014 Sdílet Odesláno Červen 9, 2014 Až budeš mapovat i 1,2TSI, dej vědět :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Červen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Červen 10, 2014 Benzín možná časem, teď se soustředním na PD motory, protože mám k dispozici auta, na kterých můžu dělat vývoj. CR ani TSI k dispozici nemám a zatím nejsem tak otrlý, abych dělal nevyzkoušené úpravy na autech, která nemám každý den na očích a nemůžu hned reagovat na postřehy majitelů. Navíc, úpravy na výkon jsou proti tomuhle procházka růžovým sadem, protože rozsah úprav je asi tak pětinový a pokud nejsou udělané úplně dobře, tak je mnohem větší pravděpodobnost, že se na to nepřijde :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Červen 11, 2014 Sdílet Odesláno Červen 11, 2014 jé hele, mistr bitmap :D vítej panáčku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Červen 11, 2014 Autor Sdílet Odesláno Červen 11, 2014 Zdravím, kolego, vítám, vítám :) Koukám na tvůj nový projekt v podpisu a vypadá to velmi zajímavě, tak ať se daří 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RadimCep Odesláno Červen 14, 2014 Sdílet Odesláno Červen 14, 2014 Zjistil jsi na co je to tlacitko u salt paky? Diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Červen 14, 2014 Autor Sdílet Odesláno Červen 14, 2014 To tlačítko u šaltpáky sloužilo na přepínání mezi soukromými a služebními kilometry, když ještě auto mělo nainstalovanou GPS. Je to jedno z nejlepších provedeni jaké jsem viděl, třeba ALD si to do svých aut nechávala naprasit tak, že přepínač visel na drátech u levého předního sloupku a volně ležel na palubce 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RadimCep Odesláno Červen 14, 2014 Sdílet Odesláno Červen 14, 2014 Aha. Taky mam v ocku auto od O2 a je tam ten vypinac a zajimalo me, na co je :) Mel jsi taky radio Parrot? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Červen 14, 2014 Autor Sdílet Odesláno Červen 14, 2014 Samozřejmě, Parrot, tlačítko u šaltpáky a hnusné 15" liťáky jsou neklamným znamenim O2 káry :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RadimCep Odesláno Červen 14, 2014 Sdílet Odesláno Červen 14, 2014 Jak jsi mel vyreseno to radio? Byla tam redukce, tzn. ze jsi stream pripojil v pohode nebo jsi to musel nejak resit? (kdyztak sz) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Červen 15, 2014 Autor Sdílet Odesláno Červen 15, 2014 Jj, byla tam redukce na klasický ISO konektor, kterou jsem odpojil a pak už šel normálně připojit Stream. Jenom si je potřeba dát pozor na to, že ten velký plast, co je okolo rádia a climatronicu, je trochu jiný pro origo Škoda rádio a pro obyč 1DIN rádio + polička, takže nejdou navzájem zaměnit. Jinak, dneska odpoledne jsem si maličko hrál se studenými mapami počátku vstřiku a PID regulací tlaku turba a cesta z Týna nad Vltavou do Prahy se mi kochací jízdou plus mínus podle předpisů podařila za 3,3l při průměru 75km/h včetně průjezdu Prahou. Doufám, že se mi letos konečně podaří pokořit metu 1500km na nádrž, tak snad někdy vychytám kombinaci dobrého počasí, málo pojížděk po ucpané Praze a pokud možno žádné závoděníchtivé puberťáky v líných RS TDI :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
seib Odesláno Červen 15, 2014 Sdílet Odesláno Červen 15, 2014 ja som rád, že urobím na nádrž 1000 km , rekord mám 1170... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Červen 15, 2014 Sdílet Odesláno Červen 15, 2014 bmp: vsak shodis dolu ty hagusy a mas to B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Červen 15, 2014 Autor Sdílet Odesláno Červen 15, 2014 seib: na sériový motor je 1170km vynikající hodnota! Pořád je to ale jen ukrutně špatně naladěná sériovka, po úpravě je 1300km úplně bez práce, na 1400km stačí trocha vytrvalé snahy a pokud jsi se sérií schopný udělat 1170, tak 1500km by bylo nejspíš na dosah :D Laurin Klement: hagusy sice vůbec nepoužívám, ale sundat je by nemělo žádný smysl. Co potřebuju jsou delší převody, ten 6Q nesmysl je zpřevodovaný jak na 1,2HTP a při 130 točí 2500ot., což je hrozně moc. Takových 2200ot. by byla mnohem rozumnější hodnota a ani nechci vidět, kolik km bych na jednu nádrž najezdil, když bych si to někam prdlal celou cestu 110 na tempomat 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honzajs39 Odesláno Červen 16, 2014 Sdílet Odesláno Červen 16, 2014 Tak já můžu říct, že dám max 800-850 ale to auto už jede na výpary.... 1000 km nedám ani v tomto stavu ani kdybych chtěl..... To je u mně nereálné. Mám tam jenom město max nějákou okresku, ale to je poměr tak 90 /10 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RadimCep Odesláno Červen 19, 2014 Sdílet Odesláno Červen 19, 2014 Koukam, ze mas i peknej lak po te h O2 polepech... :)) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Červen 30, 2014 Autor Sdílet Odesláno Červen 30, 2014 Bohužel, lak vypadá dobře jen na fotkách. Tohle auto fólie nemělo, takže lak je ve stavu jako kdybych jezdil každý den ve štěrkovně. Jinak... som natankoval :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Červen 30, 2014 Sdílet Odesláno Červen 30, 2014 Hmm, to mi se tam zpravidla objevuje dojezd 650 km :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukas178 Odesláno Červen 30, 2014 Sdílet Odesláno Červen 30, 2014 Pěknej dojezd no. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavius84 Odesláno Červenec 1, 2014 Sdílet Odesláno Červenec 1, 2014 Ale to máš ještě přídavnou nádrž v kufru ne? :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Září 3, 2014 Autor Sdílet Odesláno Září 3, 2014 Tak tech 1490km dojezdu se nakonec ukazalo jako ne uplne nerealna hodnota :D Jel jsem z Turnova do Nice, celkem najel 1447km a po prijezdu do Nice mi na dojezdu stale svitilo jeste 120km. Pro jistotu jsem radsi natankoval, kdyby si palubak nahodou vymyslel, ale veslo se jen 52,8l, takze spotreba vysla na 3,64l pri prumerne rychlosti 92km/h. To neni zly posun z 5,7l papirove kombinace Jinak na aute krome najetych kilometru neni vubec nic noveho, takze pridam aspon spolecne foto s fabrickym Greenlinem :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Září 3, 2014 Sdílet Odesláno Září 3, 2014 na tolik kobyl, not bad B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
seib Odesláno Září 3, 2014 Sdílet Odesláno Září 3, 2014 nechce sa ti pohrať aj s mojim motorom? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Září 4, 2014 Autor Sdílet Odesláno Září 4, 2014 na tolik kobyl, not bad B) Ono je nakonec uplne jedno kolik ma motor kobyl, spotreba by byla stejna i kdyby mel jen 140 nebo 210 s vetsim turbem. Spotreba a vykon se delaji kazde na jinem konci mapy, takze je mozne mit oboji bez toho, aby na sebe meli navzajem negativni vliv. Ale stejne si myslim, ze kdyby ten muj SW otevrel nekdo, kdo tomu "rozumi", tak by ho na miste vyvratilo a okamzite by to vratil cely do serie s tim, ze to nemuze fungovat seib: muzu si pohrat s jakymkoli BKDckem, ale bohuzel to neni prace na odpoledne a casu je cim dal tim mene :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
seib Odesláno Září 4, 2014 Sdílet Odesláno Září 4, 2014 že to nie je práca na chvíľu je mi úplne jasné :-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.