Přejít na obsah

Výměna motoru 1.8 TSI za jiný kod motoru..


Doporučené příspěvky

a nie je to nahodou tak (aspon u nas na Slovensku pokial viem) , ze motor je len suciastka a teda ak sa do tohto auta montovali aj ine motory, moze sa pouzit kazdy jeden, len sa to musi zapisat na uradoch atd... ?

 

áno motor sa považuje sa súčiastku :) stále však môžeš vymeniť iba za taký motor aký si mal... to znamená že musí zostať sedieť kód motora..

Odkaz ke komentáři

Výměna typu motoru je přestavba dle zákona 56/2001Sb. §73.Vůbec nezáleží na tom,zda motory od sebe odliší jenom odborník nebo vůbec nikdo.Směrodatný je typ na bloku motoru vyznačený.

http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/549ACB36-4977-4DFF-8282-BD43C6746755/0/MicrosoftWord56.pdf

Přestavbu vozidla povoluje obecní úřad § 74 ,dle vyjádření výrobce vozidla.Protože Škoda se staví k takovým záměnám negativně,jak je uvedeno v TZH Škoda oddíl C odst.1 ,nikdo Ti zřejmě přestavbu nepovolí.

http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/329B1954-38ED-4E47-9562-B2B38541A489/0/9220146095n.pdf

Zkus napsat do škodovky,já myslím ,že nepochodíš.

Odkaz ke komentáři

A nebo jak už jsem psal,úřední označení motoru :-)

Požádáš o výmaz čísla v motoru z TP,pokud ho tam máš.

Pokud budeš mít kód motoru na stávajícím nečitelný,lze požádat o úřední označení.To se dělá běžnými raznicemi na STK,zdokumentuje a uloží na reg.vozidel.

No a sehnat pak běžné raznice není tak složité :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

Nejak ti nerozumim... Bavis se o 1,8 T nebo o 1,8 TSI...

 

Jestli menis motor stejneho oznaceni tak motorovku nemusis menit... jestli tam davas jinou variantu nap CDAA misto BZB tak se to da udelat i bez vymeny ale musis uspusobit zbytek... lambdy, olej, snimace atd... jednotku CDAA mam doma kdyby nekdo mel zajem...

Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...

Zdravím, trošku bych chtěl obnovit toto téma, i když to není úplně to samé.

Měl bych mít doma rozebranou 1.8 TSI BZB(2007), u které jsem zjistil zbroušené číslo motoru a není ani štítek na rozvodovém víku.
Tudíž ani nevím přesně co vlastně za motor mám :(. Jde to nějak přesně poznat?
Objednával jsem pístní kroužky dle VIN(neseděli), objednal jsem písty i s pístními kroužky na BZB a zatím vypadá, že sedět by měli.

 

Díky

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

BZB a CDAA rozezna opravdu jenom odbornik...

Je možné že na přechodu výroby z BZB na CDAA se objevilo par motorů které by třeba měli pisty BZB. Je to naivní dotaz . Ale tátův Superb II s DSG byl vyroben v říjnu 2008 a ma 160000Km a zatím nebere olej. Dáváme sice VIF, ale stejně se bojím že to auto nemine. Jen by to po problémech s DSG byla asi jeho poslední štace.

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...