Přejít na obsah

Čelní sklo - mlžení


KaldaTom

Doporučené příspěvky

presne jak pise laurin, mate v aute asi nekde neco vlhkeho, koberecky, v sedackach neco apod.

jinak kdyz se mlzi, tak zapnout tu klimu neni podle me az tak tragicke, tim ze vysousi vzdcuh vam to da pryc, logicky teda mate uvnitr moc vlhky vzduch, coz je samozrejmost, kdyz ještě dychate ze jo :)

chapu, ze to nastve.

zkusil bych mozna jeste porade umyt predni okno zevnitr, zadny mastny sragory z pumpy, ale zkusit vodu s jarem a pote jeste lehce roztok izopropylalkoholu.

Odkaz ke komentáři

To maštění v ropákovi nepociťuji ale to je možná tím že ho občas umeju i zevnitř a okna se mi mlží jen opravdu v extrému, respektive mlžila bez klimi když v těchle dešťových nebo chladnějších dnech naskočili do auta 3-4 Pacoši po kuželkách :) Začal sem používat klimu a je to o 90% lepší. O III s tím má zřejmě větší problém.

Upraveno uživatelem šulda
Odkaz ke komentáři

Tak já okno myju pořád, protože nic mě nevytočí více než šmouhy na vnitřní straně čelního skla.

A když prostě srovnám hadru jak vypadá po utření okna v SII a ve FI (nafta vs. benzín), tak u naftového je tam více špíny.

Ale vzpomínám si, že se mi mlžila i OII s Climatronicem, když jsem jezdil v zimě, tak jak klesla venku teplota, tak se to začalo z vrchu mlžit a bylo třeba to tlačítkem odmlžit, tohle dělá i Climatronic v SII - nestíhá reagovat, respektive vůbec nereaguje na změny podmínek.

Odkaz ke komentáři

Auto mám od 2/2014, takže by bylo divný aby byl zanesené, po stavbách ani polňačkách fakt nejezdím :D

Jak sem psal, cirkulaci vzduchu mam vypnutou, tudíž vzduch de z venku.

Dneska jak chcalo tak furt min. 3. stupeň na min. teplotu LO směr čelní sklo a i tak se mlžilo. Pomáhá akorád klima, ae na to seru ju mít zaplou dyž je venku 18°C :D

Se nediv, když pouštíš na okno studený vzduch. Zatop a uvidíš...

Jsem to dočetl až sem a nechápu, na co máte ty klimatizace, když je vypínáte? Já klimu nikdy nevypínám aní v jednom autě. Proboha proč??? Kvůli pár ml paliva?

Odkaz ke komentáři

Když jsem si tu četl o mlžení skla, tak jsem si říkal, že někdo neumí nastavit ventilaci, za deště teplý vzduch a pod. . To bylo v době, kdy jsem měl půjčenou O3 s manuální klimou a ani za dešťů nebyl problém (z O1 ani O2 tento problém kromě extrémů neznám).

Když mi konečně přišlo moje auto s autoklimou, moje přesvědčení výše popsané zůstalo - neměl jsem žádný problém. Obrat ovšem nastal ( a tedy se v duchu omlouvám těm, okterých jsem si myslel, že to neumí nastavit) po asi 3 týdnech a najetých ca 4 tis. km. Okno se mi začalo čím dál více mlžit. O vlhkosti uvnitř nemohla být řeč - na každé auto dávám "ofuky" a v době stání nechávém lehce otevřená okna - takto nemám problém ani v zimě, auta jsou stále suchá.

Začal jsem experimentovat, nám výhřev předního okna, jediné co pomáhalo byla klima. Smířil jsem se s tím a špačkoval. Asi před 3 týdny jsem zevnitř omyl sklo (ani se nezdálo špinavé), u spolujezdce jsem "nedojel" do kraje - ten rozdíl nebyl téměř k poznání. Světe div se, od té doby mám na umyté straně bez klimy nulové mlžení a tam, kde jsem to nedomyl, je za deště (teda byl) regulérně zapocený pruh.

Mám diesela. Aktuálně najeto ja 10 týdnů 12,5tis. Takže toto je má zkušenost s mlžením. Jinak nevidím důvod k tomu, mít zapnutou klimu, když ji nepotřebuju. Bohužel se v Eleganci nedá objednat manuální klima. Honza

Odkaz ke komentáři

Se nediv, když pouštíš na okno studený vzduch. Zatop a uvidíš...

Jsem to dočetl až sem a nechápu, na co máte ty klimatizace, když je vypínáte? Já klimu nikdy nevypínám aní v jednom autě. Proboha proč??? Kvůli pár ml paliva?

Třeba proto, že když sedím za ten den 7h v klimatizaci, tak sem úplně uschlej a i mě pálí oči.

Nevím proč dýchat celý den klimu, když můžu dýchat obyč vzduch. Prostě mi to není příjemný.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Potvrzdzujem problém s väčším mlžením okien u O3, po roku a necelých 20tis km musím napísať, že (aj) v tomto je O3 na tom horšie od O2. Môj jazdný režim sa nezmenil, auto je garážované aj doma aj v práci a pri určitej vonkajšej teplote sa proste okná začnú mlžiť. Umytie okien nepomáha resp pomôže len na pár týždňov, potom je zasa najmä na čelnom skle viditeľný povlak. Čidlo vlhkosti na klimatizácii som si prekódoval, tiež to nepomohlo. V aute sa nikde viditeľne vlhkosť nezbiera. Peľový filter som menil pri 15tisíc km, tiež to nepomohlo.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...