Přejít na obsah

Stříbrný povoz


Doporučené příspěvky

Tady někdo tvrdil, že je jednoduchá kliková náprava u OIII lepší než multi-link u OII....? To toho o podvozcích asi moc nevěděl... Spíš se řešilo, zda to pro běžného ridiče pri slabší motorizaci pro OIII stačí, či nikoliv....

 

neřešilo se jestli je klika lepší než víceprvek, to už by fakt bylo moc, ale to, že klika je stejná jako víceprvek a že to na autě prý není znát, což tady skálopevně někteří tvrdili a s postupem času tu najednou vyplavaly skutečnosti od majitelů O3, že klika uskakuje a je hlučnější ...

 

zrovna 110 kW v naftě za slabší motorizaci nepovažuji a bohužel ta má kliku ....

Odkaz ke komentáři

Já hlavně v tomhle vidím problém, že si koupíš laurina a dementa ve výbavě s tím dehetem 110kw a dostaneš obyč nápravu, to zase někdo přemýšlel. Ovšem máš pravdu Jardo, 110kw není málo...

Ale tam dnes trh míří, viz představení B8. Řešili se hlavně asistenty, hold o tom jsou dnes auta asi, ale tomu asi nerozumím.

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

přesně, samé fičuriny, které dělají z řidiče pitomce a ti, kteří nemají řízení a přemýšlení za volantem v krvi, si myslí, že jsou nesmrtelní, couvají naslepo kam se jim to zrovna hodí (mají přeci senzory), jezdí v mlze na denní světla bez zadních koncových (mají přeci světelnej senzor a spínač na auto), fyzika jim nic neříká (mají esp) a jedou a ani neví kam a kudy (zapnou navigaci) a klidně dají 1500 km v kuse a přes noc (line asistent je vzbudí a front varuje přeci) a jiné

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak opět svojí trochou přispěju do mlýna...

 

Překročili jsme - shodou okolností přesně na hranicích mezi Německem a Rakouskem - 45000 najetých kilometrů a auto šlape jako hodinky.

 

45554.jpg

 

Fakt se lije jen nafta a kapalina do ostřikovačů, která kvůli ostřikovačům světel mizí téměř raketovým tempem...

 

Jinak nás v nejbližších dnech čeká stěhování z Wolfsburgu v Německu do Mattighofenu v Rakousku, a abychom všechno odstěhovali, pojedeme s přívěsem. Na to se, popravdě, těším, zejména s ohledem na spotřebu.

 

Při poslední jízdě do Rakouska přes Vimperk a Kubovu Huť a Šumavu jsem na tamních silnicích trošku Octavii prohnal s cílem seznámit se dále s jejími dynamickými vlastnostmi. Shledal jsem, že limitním faktorem jsou jednoznačně 16" kola, na kterých auto - velmi diplomaticky řečeno - plave jako parník. Pneu jsou Continental WinterContact TS830 (nebo 850?) a teda na mokrých šumavských cestách velice snadno a rychle ztrácí přilnavost...

 

Co je naopak velice potěšující a nepředstavitelné zároveň, tak je motor. Aby naftová pohonná jednotka táhla až do omezovače otáček, jsem zažil zatím jen v mnohem větších autech se silnějšími motorizacemi. Fakt respekt a můj němý úžas, kdy jsem tento potenciál využil v Rakousku při předjíždění kamionů.

Zvyklý ze "staré" Octavie (1,9 TDI BXE s chipem MVolesko na zhruba 147PS), která byla ve středním spektru otáček mnohem výbušnější a agresivnější na plynu, ale jejíž silný zátah končil na hranici 4 tisíc otáček, jsem u tohoto dvoulitrového motoru stál na plynu dál až do omezovače a stále byl přísun výkonu. Na rychlost jsem se nestihl dívat, neboť jsem předjížděl kamiony, ale zhruba 140 tam bylo... (ano, jsem pirát :D).

 

Na druhou stranu je tento motor i při normálním způsobu jízdy velice úsporný; Rakousko z Prahy tam za 5,3 při těžkém protivětru (ten den byly ty nárazy větru síly orkánu) a zpátky pak 4,8. :palec:

2015-01-10 18.37.04.jpg

 

A Octavie letos už viděla i sníh :D

2014-12-29 15.23.04.jpg

Odkaz ke komentáři

No, Jirko, to nedávno je rok a půl :D

 

A Tereza dostala hodně zajímavou nabídku na práci v Rakousku, takže jedeme kvůli ní. Mně to je jedno, odkud budu vyrážet do světa. Jsem jí říkal, že ať to je ČR, Slovensko, Německo či Rakousko, tak tam do toho jdu s ní. Jen Čínu bych asi nedal, resp. musela by mi tam sehnat šéfovský místo :D

Odkaz ke komentáři

Ty kilometry ti tedy take leti jak splaseny.. :) Dnes jsem v servise od technika slysel, ze opravdu spousta lidi chodilo "reklamovat" desivy splouchani paliva v nadrzi. Pry z obavy, ze jim tam dali asi spatnou nadrz :) Vis o tom neco? Pry je to opravdu vyrazne. Nebo pozorujes neco takoveho? :)

Odkaz ke komentáři

To fakt počuť palivo ako špliecha v nádrži? O3 je dobre auto,ale toto ma prekvapilo.Mám 2 oktavie 2 generácie pred Fl 2.0 TDI a fl 1.6 TDI ale splechot v nádrži som nepočul.

 

Ja to v O2FL normalne pocujem. Robi mi to pri plnej nadrzi a nijak mi to nevadi.

 

Odkaz ke komentáři

Takže vše dopadlo dobře, a tak se zítra jedem stěhovat z Wolfsburgu do Rakouska. Zítra mne tedy můžete zastihnout v tomto "spřežení". :D Pokud mne uvidíte jet v pravém pruhu do dálnici směr MB, Mělník a dále na Ústí, tak problikněte, zatrubte a zamávejte. :) A v neděli pak po D8 na Prahu taktéž.

 

2015-01-21 14.28.36.jpg

 

Jinak Rakousko je země spotřeb... cesta do/z Rakouska (Salzburg) do ČR (Mladá Boleslav):

 

2015-01-18 13.53.25.jpg 2015-01-20 20.21.04.jpg

Cesta do Rakouska (fotka vlevo) je přes I/4-Strakonice-Vimperk-Passau; druhá pak cesta po dálnici Salzburg-Linz, České Budějovice, I/3 a okruh v Praze na R10. Zkoušeli jsem, která cesta je rychlejší - posuďte sami. :D Poznámka: jeli jsme dle předpisů (max. +10% km/h nad povolené limity).

 

A pár momentek z cest po Rakousku B)

2015-01-20 15.33.02.jpg 2015-01-19 17.18.28.jpg

 

Jinak na tu cestu s vozíkem jsem docela zvědavej, protože za mohutnou zádí Octavie vozík není vidět :D Couvání je zajímavý a na Columbusu vidím při zařazení zpátečky toto:

2015-01-21 13.54.26.jpg

S tímto malým vozíkem by se vcelku hodil ten nový Trailer Assist od VW s couvací kamerou :palec:

 

EDIT: a abych nezapomněl, tak jsme včera večer pokořili hranici 47tkm ;)

46000.jpg 47000.jpg

Odkaz ke komentáři

Ten limit 80 by me zabil, ale aspon budes mit mega luxusni spotrebu... ;)

 

U te cesty zavisi kam presne jezdis. Kazdopadne u cesty pres dvoriste (predpokladam, ze ste jeli tudy) je peklo ten usek od hranic do Budejc, kde to inteligentni panove vytunili vsude plnou carou... :(

Odkaz ke komentáři

Pojedu 90 jak v náklaďáku a prdím na to. ;)

 

JJ, ten úsek Dvořiště - Budějovice je na vytečení... A ČB taktéž; takových Cvoků jsem ještě neviděl. Jen abys je nepředjel pravým pruhem ve městě, jsou někteří střelCi sChopní ti zrušit auto, vybržďovat a na semaforeCh stát přes dva pruhy. Začínám být na ta Céčka alergický... :angry:

Odkaz ke komentáři

mam naprosto stejny stav s Sky, cesta rano do Prahy kdyz si trochu prispim je ocistec.

 

na jihu je to tezky, dorazila tam prazska moda, vsichni spechame a musime bejt prvni. :( ja treba z tohodle duvodu nejezdim pres Tabor, ale pres Pisek, kde me ta cesta prijde klidnejsi a hlavne prujezd Budejcema je kratsi. a jako bonus nemam ten usek mezi dalnicema D1 a D3, ze ktereho kvetu... :pest:

Odkaz ke komentáři

jako do Salzburgu / Mattighofenu budem jezdit z Prahy po I/4 přes Strakonice, Vimperk a Kubovu Huť. Cesta pěkná, krajina suprová a pěkně ta cesta ubíhá. Ještě chci zkusit jet po D5 na Rozvadov, pak dolů po dálnici na Passau. Zkrátka kouknout, co se dá časově jak zvládnout ;)

Odkaz ke komentáři

Ten limit 80 by me zabil, ale aspon budes mit mega luxusni spotrebu... ;)

Tak jsem si myslel jak pojedu... Velký kulový :( Před Byšicema se mi kouslo ložisko. Výměna na polní cestě za náhradní, který cestu od Mělníka do Prahy zřejmě nepřežilo taky, protože se z hliníkovýho disku vozíku hulilo a při couvání v tom praskalo. Takže jsme nakonec jeli bez vozejku. A ve finále dobře, že tak... od hranic mlha, že by i vrány chodily pěšky :unsure:

 

Tzn. z Octavie uděláme stěhovák a vozejk je zřejmě v prd*li :(

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...