Emanuel Odesláno Září 3, 2014 Sdílet Odesláno Září 3, 2014 Ahoj, chtěl bych se poradit, zeptat zkušených na rady popřípadě řešení nebo zkrátka v čem může být problém. Auto mi začalo špatně startovat, za studena to naskočí na první škitnutí, ovšem, když je auto zahřáté, tak někdy musím protočit déle (až 5s) a pomoct si trošku plynem. Jak to ale naskočí, tak to jakoby kopne. Občas se mi stane, že mi auto na volnoběh zdechne. Jinak, po studeném nastartování auto asi tak 2 minuty vyšší otáčky na 1100, jakmile se trochu zahřeje, tak jde na konstatních 800 tak, jak to má být. Někdy se ale prostě stane, že otáčky zakolísají, klesnou třeba na 200 a buď se to do vteřiny vzpamatuje a nebo to zdechne. Když se mi tohle stane při rozjezdu tak auto jakoby jede, funguje, otáčky jsou nízké, ale vlastně se dusí, ale pořád je nastartované tak mi svítí baterka, když popřídávám plyn tak to do 2 sekund naskočí. S kolegou jsme auto tedy napíchli na VAG a vyhodilo to chybu: G28 - snímač otáček - sporadicky (tuším že tam bylo, že není signál, ale teď si nejsem jistý) a dále mi to hodilo sporadickou chybu lambda sondy. Bylo mi řečeno, že chyba té lambdy je důsledek snímače otáček. Jaké s tím máte zkušenosti vy ? Děkuji :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
squirrelcze Odesláno Září 9, 2014 Sdílet Odesláno Září 9, 2014 Vymen G28 jako prvni, pac az odejde uplne, tak ani nenastartujes, rj nebude mit info o otackach motoru. Kdyz to bude zlobit i po vymene G28, odpoj lambdu a zkus to bez ni a melo by to byt ok. Tak si overis, ze je fakt v haji ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Emanuel Odesláno Září 20, 2014 Autor Sdílet Odesláno Září 20, 2014 Dobrá tedy zkusím to vyměnit. Jen bych se chtěl zeptat, kde to je, jak to vypadá, co je potřeba demontovat, nějaký postup ? Nejlépe i s fotodokumentací ? Nic jsem bohužel nenašel :( a 3 kila nechat v servisu se mi nechce, jsem student, takže pro mě 3 kila jsou skoro tři cesty do školy a zpátky :) Takhle už jsem si některé věci vyměňoval a kdybych to spočítal tak jsem si na tomhle ušetřil dobré 4 tisíce, což pro mě není málo :) Ovšem - na dílech jako je tohle nešetřím, pokud to vyloženě není jedno - např brzdový spínač jsem vzal ten levnější, nějaká italská výroba. Ale u tohoto dílu se prý čína nedoporučuje, tak tady půjdu do originálu nebo od někoho kdo prodává auto nebo tak :) Díky moc za případné pomoci a rady, hezký den přeji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dupisek Odesláno Září 20, 2014 Sdílet Odesláno Září 20, 2014 Dobrá tedy zkusím to vyměnit. Jen bych se chtěl zeptat, kde to je, jak to vypadá, co je potřeba demontovat, nějaký postup ? Nejlépe i s fotodokumentací ? Nic jsem bohužel nenašel :( a 3 kila nechat v servisu se mi nechce, jsem student, takže pro mě 3 kila jsou skoro tři cesty do školy a zpátky :) Takhle už jsem si některé věci vyměňoval a kdybych to spočítal tak jsem si na tomhle ušetřil dobré 4 tisíce, což pro mě není málo :) Ovšem - na dílech jako je tohle nešetřím, pokud to vyloženě není jedno - např brzdový spínač jsem vzal ten levnější, nějaká italská výroba. Ale u tohoto dílu se prý čína nedoporučuje, tak tady půjdu do originálu nebo od někoho kdo prodává auto nebo tak :) Díky moc za případné pomoci a rady, hezký den přeji Pokud máš motor 75kw, je to na obrázku vyznačeno číslem "21" G28.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Emanuel Odesláno Září 20, 2014 Autor Sdílet Odesláno Září 20, 2014 Mám 74 kw, ale to by mělo být stejné, ne ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Září 20, 2014 Sdílet Odesláno Září 20, 2014 http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=16619 kdo hledá najde 0 Citovat Odkaz ke komentáři
czzapik Odesláno Březen 19, 2016 Sdílet Odesláno Březen 19, 2016 http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=16619 kdo hledá najde zdravím, je to čidlo na stejném místě i u 1.6 75kw? zaboha ho nemůžu najít. díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.