martin131 Odesláno Únor 3, 2015 Sdílet Odesláno Únor 3, 2015 (upraveno) Ahoj, již dlouho dobu na svém autě řeším problém s otáčkami. Pokud z otáček pustím plyn, otáčky padají a přibližně na 1800 začnou padat pomaleji, než se dostanou na volnoběh. Problém se projevuje při teplém i studeném motoru, při jízdě i na místě. - škrtící klapka je vyměněna za jinou použitou, je vyčištěna - spínač spojkového pedálu auto nemá (nebo chybí? ) 1.6 74kW AEH Upraveno Únor 3, 2015 uživatelem martin131 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Únor 3, 2015 Sdílet Odesláno Únor 3, 2015 a byla vagem i nastavená ?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martin131 Odesláno Únor 3, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 3, 2015 Ano, ano, byla 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Únor 3, 2015 Sdílet Odesláno Únor 3, 2015 Mrkni na sani (parohy) jestli si to nekde neprisava falesny vzduch. Mel jsem taky problemy s pomalu padajicimi otackami a problem byl ve spatnem tesneni v parozich. Kup si treba sprej s propan-butanem (stoji kolem stovky) a pri bezicim motoru strikej na vsechny spoje na sani. Pokud se pri striknuti na nejake misto zmeni chod motoru, tak tam si to prisava. Mrkni jeste na tu hadici (harmoniku) co jde z vahy vzduchu do klapky, ta taky rada praska a pak to dela neplechu :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martin131 Odesláno Únor 3, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 3, 2015 Co by to mělo být prosím za sprej? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Únor 3, 2015 Sdílet Odesláno Únor 3, 2015 Často se takové spreje používají na čištění elektroniky. Já mám doma tento http://www.czc.cz/d-clean-premium-power-duster-cistici-ultra-silny-horlavy-stlaceny-plyn-400ml/136239/produkt a když jsem toho v létě trochu stříkl asi 10cm od vzduch. filtru od sekačky, tak se ten motor málem zadusil, takže u auta to bude taky fungovat dobře ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Únor 3, 2015 Sdílet Odesláno Únor 3, 2015 Dá se to vyzkoušet i čističem brzd http://www.zbozi.cz/hledani/?q=%C4%8Disti%C4%8D%20brzd&razeni=nejlevnejsi mají ho skoro všude a stojí pár korun a je také dost hořlavý. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martin131 Odesláno Únor 4, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 4, 2015 Díky díky, o víkendu vyzkouším, jestli to někde netahá špatnej vzduch 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martin131 Odesláno Únor 5, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 5, 2015 K tomu spreji jsem se ještě nedostal, ale zkusil jsem káru připojit na VAG a zjistil jsem, že pokud zařadím rychlost, tak se mi hodnota "poloha řadící páky" nezmění na jedničku (podle obrázku v příloze). Nemohl by být problém v tomhle? Je vůbec v převodovce nějaké takové čidlo? :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
squirrelcze Odesláno Únor 5, 2015 Sdílet Odesláno Únor 5, 2015 Tohle je podle mě pro automatickou převodovku ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martin131 Odesláno Únor 7, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 7, 2015 Kam mám ten sprej prosím nastříkat? :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Únor 7, 2015 Sdílet Odesláno Únor 7, 2015 Namaloval jsem ti to do obrázku. Jinak jak jsem číslama označil ty parohy, tak hlavně tam dole jak jsou přišroubované k hlavě, tak tam to nejčastěji přisává, tak tam se na to dobře zaměř ;) . Pokud se při stříknutí spreje na místo při běžícím motoru změní projev (otáčky), tak tam to přisává... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martin131 Odesláno Únor 7, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 7, 2015 Děkuji moc, zítra vyzkouším :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martin131 Odesláno Únor 8, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 8, 2015 Tak bohužel :( Vystříkal jsem 600ml sprej a otáčky nic :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Únor 8, 2015 Sdílet Odesláno Únor 8, 2015 Tak aspoň víš, že ti to nikde nepřisává, tím můžeš jednu proměnou vyloučit ;) Na VAGu už jsi byl? Pokud ne, tak si to nech napíchnout a podívej se jakou teplotu při zahřátém motoru posílá teplotní čidlo do ŘJ motoru a budíků. Je možné, že do ŘJ motoru posílá špatný signál a tím si ŘJ myslí, že je motor studený a nastavuje bohatší směs. To by potom mohlo dělat neplechu při přechodu na volnoběžné otáčky :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martin131 Odesláno Únor 8, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 8, 2015 Čidlo mi v létě měnil Rolbař (dělalo to před tím, i potom) a mělo by být v pořádku. Ale zkusím se na to podívat ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Únor 8, 2015 Sdílet Odesláno Únor 8, 2015 Tím čidlem to být nemusí, to mě jen napadlo jako další možnost, ale na ten VAG to určitě napíchni ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martin131 Odesláno Únor 9, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 9, 2015 Čidlo teploty je OK - budíky 86°, motor 85° Zkusil jsem vypojit váhu vzduchu a zdálo se mi, že už otáčky padaly rychle a motor měl tendenci chcípnout (to bude ale asi bez váhy normální jev). Zkusím ji tedy někdy vyčistit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Únor 9, 2015 Sdílet Odesláno Únor 9, 2015 Váha to taky může být, ale kdyby byla špatná, tak by ti to asi i špatně jelo, ale tím vyčištěním určitě nic nepokazíš ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Únor 12, 2015 Sdílet Odesláno Únor 12, 2015 dnes sem řešil benzínovou ibizu otáčky lítali,pomalu padali volnoběch 1000ot čištění klapky a nastavení nepomohlo,dal sem nový čidlo teploty a znova nastavil klapku a je po problému 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martin131 Odesláno Únor 14, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 14, 2015 Vyčistil jsem váhu sprejem na brzdy a dělá to stále :( ale zdá se mi to auto najednou takové živější ;) Pavle, vykazovalo to čidlo nějaké špatné hodnoty? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Únor 14, 2015 Sdílet Odesláno Únor 14, 2015 ano ukazovalo při zahřátým motoru necelých pět stupnů 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Únor 14, 2015 Sdílet Odesláno Únor 14, 2015 martin131: u tebe bude čidlo teploty vody v pořádku, když ti při zahřátém motoru ukazuje teplotu správně jak do budíku, tak i do ŘJ motoru... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
OctaviusIII Odesláno Únor 28, 2015 Sdílet Odesláno Únor 28, 2015 Me to delalo taky. Klapka cista vse OK. Dal jsem aditivum. Pote co sem ho vyjel je to OK. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martin131 Odesláno Březen 3, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 3, 2015 Jaké aditivum? Já zkusil dát STP čistič vstřikovacího systému a zdá se mi, že to přestalo dělat, pokud je motor studený 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Březen 3, 2015 Sdílet Odesláno Březen 3, 2015 Řekl bych, že použil VIF pro benzíny. Já ho od prosince používám a řekl bych, že je po jeho použití motor klidnější ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vikrs Odesláno Srpen 4, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 4, 2015 Chtěl bych vyměnit těsnící kroužky na parozích, horní i to dolní. Někde jsem tu viděl návod i s fotkama, ale nemohu to za boha najít. Pomůže mi někdo, díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
robert77 Odesláno Srpen 5, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 5, 2015 Cau,jem me napadlo ohledne VIF-te jde s benzinem,zvlast v techto parnech,do motoru jen chvilku,nebylo by lepsi ho rozume davkovat misto aditiva na ochranu sedel? Nebo je to cely blbost? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maurik Odesláno Leden 6, 2016 Sdílet Odesláno Leden 6, 2016 Zdravím. Snad jsem zvolil spravne téma, abych zbytečně nevytvářel nové. Jde mi o volnoběh. Když nyní v zimě nastartuju (startuje v pohodě),tak jsou ihned na 850, ale neměli by být v těch mrazech nad 1000? Ale to není ten hlavní problém. Kde o to, ze když jedu a pak sešlápnu spojku, nebo prostě dam neutral, tak otáčky spadnou rychle na nějakých 500 a houpou se, myšleno plynule se houpou mezi 500 a cca 900. Buď se ustálí, nebo motor chcipne. Není to pokaždé, ale rozhodně častěji, než normál. A nevím zda to souvisí, ale až po cca 20 km se mi ručička teploty pohne kousíček za ten první dílek, ale po chvilce opět jakoby ukazuje nula. Mohl by mi někdo s tím chcipanim poradit? Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.