Přejít na obsah

Pomalu padající otáčky


Doporučené příspěvky

Ahoj,

již dlouho dobu na svém autě řeším problém s otáčkami. Pokud z otáček pustím plyn, otáčky padají a přibližně na 1800 začnou padat pomaleji, než se dostanou na volnoběh. Problém se projevuje při teplém i studeném motoru, při jízdě i na místě.

- škrtící klapka je vyměněna za jinou použitou, je vyčištěna

- spínač spojkového pedálu auto nemá (nebo chybí? :blink: )

 

1.6 74kW AEH

 

post-30251-0-11693900-1422988146_thumb.png

Upraveno uživatelem martin131
Odkaz ke komentáři

Mrkni na sani (parohy) jestli si to nekde neprisava falesny vzduch. Mel jsem taky problemy s pomalu padajicimi otackami a problem byl ve spatnem tesneni v parozich. Kup si treba sprej s propan-butanem (stoji kolem stovky) a pri bezicim motoru strikej na vsechny spoje na sani. Pokud se pri striknuti na nejake misto zmeni chod motoru, tak tam si to prisava. Mrkni jeste na tu hadici (harmoniku) co jde z vahy vzduchu do klapky, ta taky rada praska a pak to dela neplechu :)

Odkaz ke komentáři

K tomu spreji jsem se ještě nedostal, ale zkusil jsem káru připojit na VAG a zjistil jsem, že pokud zařadím rychlost, tak se mi hodnota "poloha řadící páky" nezmění na jedničku (podle obrázku v příloze). Nemohl by být problém v tomhle? Je vůbec v převodovce nějaké takové čidlo? :D

post-30251-0-20761600-1423155160_thumb.png

Odkaz ke komentáři

Namaloval jsem ti to do obrázku. Jinak jak jsem číslama označil ty parohy, tak hlavně tam dole jak jsou přišroubované k hlavě, tak tam to nejčastěji přisává, tak tam se na to dobře zaměř ;) . Pokud se při stříknutí spreje na místo při běžícím motoru změní projev (otáčky), tak tam to přisává... :)

 

post-107-0-71623300-1423319614_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak aspoň víš, že ti to nikde nepřisává, tím můžeš jednu proměnou vyloučit ;)

 

Na VAGu už jsi byl? Pokud ne, tak si to nech napíchnout a podívej se jakou teplotu při zahřátém motoru posílá teplotní čidlo do ŘJ motoru a budíků. Je možné, že do ŘJ motoru posílá špatný signál a tím si ŘJ myslí, že je motor studený a nastavuje bohatší směs. To by potom mohlo dělat neplechu při přechodu na volnoběžné otáčky :)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...

Zdravím. Snad jsem zvolil spravne téma, abych zbytečně nevytvářel nové.

Jde mi o volnoběh. Když nyní v zimě nastartuju (startuje v pohodě),tak jsou ihned na 850, ale neměli by být v těch mrazech nad 1000? Ale to není ten hlavní problém. Kde o to, ze když jedu a pak sešlápnu spojku, nebo prostě dam neutral, tak otáčky spadnou rychle na nějakých 500 a houpou se, myšleno plynule se houpou mezi 500 a cca 900. Buď se ustálí, nebo motor chcipne. Není to pokaždé, ale rozhodně častěji, než normál. A nevím zda to souvisí, ale až po cca 20 km se mi ručička teploty pohne kousíček za ten první dílek, ale po chvilce opět jakoby ukazuje nula. Mohl by mi někdo s tím chcipanim poradit? Díky

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...