Přejít na obsah

Black Panther a.k.a Sleeper


Doporučené příspěvky

hej, to som bol ja. Nasraty som obehaval benzinky a meral tlaky v pneu. Prisiel som k autu a zadne koleso sfuknute. :wallbash: pozeram, ci niekto prepichol,alebo co,ale nebolo nic vidno. Akurat sme sa ponahlali do obchodu, tak stastie ,ze ten vedla nestal blizko a mohol som rovno prehodit rezervu.

Potom davaj na benzinku jednu, nafukal som tu pneu ,drzala,ale nenasadzoval som ju, rovno som kontroloval ostatne pneu. Tak jedna predna a jedna zadna boli nafukane na 3,8 Bar, keketi v RUBEN pneuservis, som im vravel 2,4Bar,, ale fukali na viac,aby vytlacilo kraje pneu, lebo ta ochrana rafika nechcela dobre sadnut, co som nechapal, potom ich sfukavali na 2,4 ,ale zjavne sa vysrali ...ani nechapem,ze som to nejako necitil pri jazde.

Tak ale neveril som tym manometrom na benzinke, tak davaj este dalsie dve som obehal. Aby som sa uistil o spravnom tlaku vsade.

 

Islo ma porazit, ked na dalsi den som isiel dat pre istotu tu sfuknutu pneu vyzut a pozriet, ci nie je poskodena a je, musel som ist na jemne sfuknutej urcitu dobu, lebo vnutorna strana bocnice uz rozmrvena,tiez neodporucaju na nej jazdit. Takze som musel objednat novu pneu do pixe :wallbash: :wallbash:

 

A vraj to fuci cez ten skryty ventil, no ebem tie skryte ventily do rite... ako pride nova pneu, okamzite davam klasicke ventily, neriskujem.

Odkaz ke komentáři

nova pneu kupena ,uz aj nahodena, tu poskodenu som vyhodil, skoda penazi,ale nezabijem sa predsa, ked budem rezat zakruty.

Ventily som dal gumene obycajne,ale istota. Kaslem na tie skryte ventily.

 

Uz mam prelozeny TUV protokol, tak uz len na STK a sup zapisat :palec:

 

Otazocka: chalani na kolko fukate 225/45 R17 pneu? Mam 2,4 bar ,ale sa mi zda,ze by to chcelo tak 2,5 minimalne ako pozeram .

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Takze fukam to na 2,5 a zatial pohodicka. Bol som na geometrii, tie zadne nastavitelne ramena super, uplne krasne to islo nastavit. Musim este vyriesit zadnu zbiehavost, trosku je to mimo,viac to nastavit neslo,treba urobit vacsie drahy pre sruby,aby to slo uplne presne,ale zatial neriesim,povedal,ze je to ok a auto sedi super. Teraz ,ked nastavil odklon,tak lezu zadne este viac von :lol: co sa mi paci.

 

Inak konecne som v procese zapisu diskov a pneu do technicaku. No samozrejme nebolo to lahke, nakoniec som vytahoval z kancelarie aj riaditela okresneho uradu a riaditela dopravneho inspektoratu :lol: S pokecom,ze neznalost zakona neospravedlnuje, nechceli to zapisat... Ale uz je to ok . Ja sa odbit nenecham a zrobit bordel viem poriadny :ph34r:

 

Intercooler FMIC na ceste ku mne, o dva tyzdne ideme montovat plus davat rovnu trubku namiesto katu....a davaj odladit to na brzde, tesime sa :prcprc:

Odkaz ke komentáři

@zvoncy: bol som cez www.boat.sk na vajnorskej , maju tam este stale akciu za 19 eur ,mne treba nastavovat aj predok aj zadok,cize za 19 eur luxus :lol: cena :smich: Este vravel,ze dve napravy a ja hej,ale na stranke pisete,ze nastavite geo za 19, nepisete uz ,ze za napravu :lol: a nemate specifikovane rozdielne ceny pre 4x4 :palec:

ALe musel som si vydupat,ze mozem byt pri tom, nechcel ma pustit,ze kto ma bude strazit, ale sa siel pytat technika, tak ten dovolil. Technik super ,aj sme pokecali .

 

@MartinTDI:dik , no viac dole uz nechcem ist, ale mozno by to chcelo este tvrdsie pruziny,pripadne vymenim tlmice za B8 neskor,uvidime,co to zrobi.

Teraz som si vsimol,ze som niekde odtrhol tie spodne umelohmotne kryty okolo motora aj co sa zasuvaju do predneho naraznika, tak som si zanadaval :wallbash:

Odkaz ke komentáři

vies co, ako rampu mali celkom sympaticku a nizku, podla mna by si tam vyliezol. No to budes asi musiet vidiet na vlastne oci.

 

Inak dnes prisli vsetky darceky naraz, ktore som objednal:

 

4BAR cerpadlo pre 4x4 VDO a nova kyslikova lambda sonda original VW group

post-13492-0-27351500-1462995017_thumb.jpg

 

A FMIC. pre ukazku som tam dal aj ovladac,aby bolo vidno,ze je vcelku maly. Chcem eliminovat turbodieru a realne ma objem rovnaky ako dva SMIC pre audi TT.

post-13492-0-44913800-1462995107_thumb.jpg

 

Hlavne som hladal FMIC, ktory aj realne bude dobre chladit, tak som sa sustredil na hustotu rebier vo vnutri IC. Tento to ma dost huste,tak snad budeme spokojny.

post-13492-0-83324800-1462995164_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Ked hovoris o tom vozeni ,dnes som sa bol previezt na Tesle P85+ , no brutalna akceleracia, ziadne straty casu prevodmi, max krutak k dispozicii stale, cudoval som sa ,kolko to ma aj miesta vzadu na nohy, ziadny stredovy tunel,tak miesta tam furu.

Keby to nebolo take drahe,tak aj clovek uvazuje,ze si to kupi :lol:

Ale aj tak je citit vahu toho auta pri brzdeni, som to skoro aj raz oprel :smich: ale kvoli chu*jovi, lebo predbieham 4 auta , oproti uz slo nieco, tak 4te som uz nestihal, v 130 sa zaradzujem medzi dva auta a ten kokot brzdi cely cas, som to musel zbrzdit na 50km/h medzimestom, ledva som dobrzdil... ako chapem,mozno brzdil,aby som stihal predbehnut,ale to uz nebola sanca, musel som sa radit nazad a neze by on pridal,ze sa clovek plynule zaradi, ale az ABS cukalo, ako som dupol na brzdu. Na tu vahu mi prislo,ze moja octavia brzdi lepsie :lol: ale ta akceleracia masaker.

Odkaz ke komentáři

Fuuha no ja som ju videl iba a za tu sumu mi prisli niektore detaily dosť odflaknute :/ ale povozenie muselo byt zaujimave to je pravda :)

Napriklad trojuholnikobe sklicko pri spatnych zrkadlach tak tade pretekala voda :D ukoncenie tapaciru pri zadnom bocnom okne a Bstlpik zo skla krasny ale nelemoval vôbec s bočnými sklami.. sice drobnosti ale za tu cenu by som ich uz čakal aby boli okej

Odkaz ke komentáři

@kocka87: dik.dufam ze ten fmic sa bude chovat co sa tyka turbodiery rovnako ba dokonca este lepsie ako terajsi smic. A foto samozrejme dam . Oni sami vraveli ,ze vedenie fmic robia co najkratsie ako sa len da.

 

@psycho: vraveli 2dni,ale kedze chcem menit aj nasavaciu ruru do turba za silikonovu tak vraj 3dni cca. no tiez som zvedavy,kedy sa ozvu,ze je to hotove.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

tak nakoniec im ta celkova vyroba trvala 4 dni. Vyhrali sa s tym a je to presne podla ocakavani. IC padol dopredu presne na vysku ako zacina predna vystuha, teda je cely chladeny naporom vzduchu.

Realny pocit ohladom turbodiery tak subjektivne je este o trosku mensia ako po tej seriovej trase plus s tym vacsim bocnym SMIC ,co som mal.

Co sa tyka vykonu,tak chladi to super, aj v horucavach a v zapchach vobec necitit stratu vykonu a vykon si drzi krasne aj do prudkych kopcov. 200 to leti hore ako nic,,skoda len kriciacej priatelky ,ktora mi to kazi :smich:

 

Taktiez sa cudujem,ze mi klesla spotreba, to bude asi vybratym katalyzatorom. Dalsie pozorovanie s vybratym katom a rovnou rurou, motor je ovela tichsi vo vyssich otackach aj na dialnicnych rychlostiach, co je tiez super.

 

Vymenene uz je aj cerpadlo za nove 4barove. Regulator je este stale 3bar, aby to este nahodou nedavalo bohatu zmes. Regulator vymenim tesne pred chipom. Cerpadlo ma hrubsi zvukovy prejav pri otvoreni dveri ,ked natiahne palivo, pocut ,ze je silnejsie ^_^

 

Osadili mi na druhu lambdu zadnu aj tu podlozku na oklamanie lambdy,ale vydrzalo to 600km a teraz sa rozsvietila kontrolka motora. Len vymazem zatial chybu a dam to potom pri chipe odstranit zo softu.

 

post-13492-0-50570100-1464635464_thumb.jpg

post-13492-0-98269800-1464635482_thumb.jpg

post-13492-0-66932900-1464635498_thumb.jpg

post-13492-0-08950200-1464635517_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Len davaj co najkratsie vedenie a ic nech nie je velky. To male k03 turbo kym to cele nafukne je problem.

 

Super na tomto vedeni je,ze nejde ponad vyfukove zvody a tym padom sa vobec ta rura nehreje. Normalne po jazde sa mozem rukou dotknut tej prvej rury kde je pripojeny blowoff a mozem ju nechat polozenu. Tipujem ,ze ma max tych 45stupnov. Rura co ide na skrtiacu je studena. Chcem neskor aj pomerat teploty cez vag.

Odkaz ke komentáři

@kocka87: no to som zvedavy aj ja na tie hodnoty PS, Nm . Snad bez katu sa s tym nad 200PS dostanem. Aj ked mam turbo ako RSka, tak mam kvoli 4x4 vacsie straty v prevodovke, ale tak uvidime. Minimalne s tym FMIC si udrzi konstantny vykon aj v horucavach.

Ale mrzi ma,ze zabudli namontovat tu silikonovu hadicu nasavaciu,,,sa ospravedlnovali,ale tak uz nemaju cas na to,,tak som zatial na to kaslal.

 

@zvoncy: ja som si termin rezervoval 2.2.2016 :lol: :lol: a dali mi ho na 23.5.2016 ,,takze verim tomu,ze terminy uz nie su.

 

@Hoblik: tak jednostranny som rozmyslal aj ja,ale potom u mna vyhrala kratsia trasa vedenia,plus ako som vravel vyhodu,ze prva rura nie je horuca od vyfukovych zvodov. A co si myslel tym,ze uz si nic nenechas inde robit? Nejake zle skusenosti???

 

@psycho: dik, snad to bude aj dobre slapat, ked sa to odladi na 4Bar tlak paliva..

Odkaz ke komentáři

inak ta kontrolka motora,co sa mi rozsvietila, tak to nebolo kvoli druhej lambde,ale kvoli bohatej zmesy :lol: v suctovej ADD hodnote , cize motor v idle stave. Takze aj ked este mam 3BAR regulator, tak ta 4Bar pumpa asi vedela natlacit aj tak viac paliva, mozno ten regulator uz tiez nie je co byval. Ale vymazal som chyby a uz najazdil 90 km a bez chyb stale a ziadna kontrolka motora sa zatial neobjavuje.

Lambda dva pise len ucinnost katalyzatora pod hranicou ucinnosti :lol: , jasne,ked tam ziaden nie je :smich: ,ale zadnu lambdu dam odstranit v softe.

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...