Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Recommended Posts

Já, s motorem načipovaným - záleží jak kdy, dlouhodobá 6,4 l, dá se jet do práce i za 5 litru - 2/3 mimo město , 1/3 město, jinak delší trasy po dálnici do cca 150 km/h. okolo 6,5 litru.

Edited by Ol@f
necituj primo predchazejici prispevky

Share this post


Link to post
Guest David.RS

Měl jsem před tím OI 1.8 t (AUM). Libovej moturek, ale jelikož dost najezdim, tak mě doslova žral za živa. Spotřeba RS s tímto tdíčkem je good.

 

To Rostaman: hele a dokážeš to srazit pod 5 litrů. Tu 1.8 v benzínu jsem dokázal srazit i na 4,5l. Ale s obojím se prostě 50 až 100 jezdit nedá.. Teď naposled na 90tce 140, 2.500 pokuta, 3 body.. Ale kur.. když na tom budíku je to hned..

Share this post


Link to post
Guest Jaroush

„Hodne lehka noha“,jizda na spotřebu.

 

 

Okresky 70-90km/h – min 6.2 l /100km (pod 6.2 leda z kopce)

 

Dálnice 120-130km/h – 7 l/100km

 

Dálnice 150km/h - 8 l/100km

 

 

 

Pokud se jede razantněji, je to 0.5 - 1l navic

Share this post


Link to post

Já teď dálková Do italských Alp, 1050 km a 1050 zpět 80 procent dálnice - rychlost 140 km/h. zbytek , zbytek horské úseky.

Nové vstřiky, 16 kola a spotřeba 5,9 . Je fakt že většina nádrže byla rakouská nafta což je jiné kafe. Po seřízení motoru - volnoběh u nás 0,5 l/h., na rakouskou naftu i 0,3 l/h.

 

Takže asi tak.

Share this post


Link to post

nazdar maldez. tak ja som mal pri 90km/h 5,6.... to bola kludna jazda NZ-BA 200 km hore dole(pri tazsej nohe to bolo okolo 6,4-7).... teraz po vymene vstrekov som spravil 150 km dialnica+ 100km okresna na nejakych 5,6 co som nechapal ze to spravilo okolo 1 litra rozdiel....

Share this post


Link to post

Hroznětice (Vysočina) - Horní Olešnice (Krkonoše) cca 150km z toho 30km po D1. Velmi rozvážnou jízdou, 18" letní, nové vstřiky a opravdu velmi lehká noha.

nazdar maldez. tak ja som mal pri 90km/h 5,6.... to bola kludna jazda NZ-BA 200 km hore dole(pri tazsej nohe to bolo okolo 6,4-7).... teraz po vymene vstrekov som spravil 150 km dialnica+ 100km okresna na nejakych 5,6 co som nechapal ze to spravilo okolo 1 litra rozdiel....

Mám stejnou zkušenost - po výměně vstřiků cca 1l dolů

post-30712-0-67306000-1391120589_thumb.jpg

Edited by napajedlak

Share this post


Link to post

Ono je asi otázka v jakém stavu ty vstřiky byly... U mě žádnej rozdíl víceméně není a jedím furt kolem 7l/100 se středně těžkou nohou... Přijde mi to dost ale je pravda že jezdím buď dálky a nebo couračky :/

Share this post


Link to post

Hroznětice (Vysočina) - Horní Olešnice (Krkonoše) cca 150km z toho 30km po D1. Velmi rozvážnou jízdou, 18" letní, nové vstřiky a opravdu velmi lehká noha.

Mám stejnou zkušenost - po výměně vstřiků cca 1l dolů

no ja som mal taku spotrebu uz od novoty.... ako som zacal jazdit tak tych 107 000km to jazdilo s rovnakou spotrebou....od 5,7l/100km do 7,5 pri tazkej nohe... teraz je to super zmena..

Share this post


Link to post

Já mám po vstřikách cca 20 tis a s lehkou nohou mimo město se nedostanu pod 7 litrů (podle PC) ve skutečnosti při tankování víčko/víčko je to 8 litrů. Jsem z toho nešťastnej, auto jede jak má, jen občas cukne. Motor byl na diagnostice a vše je v pořádku (i vstřiky) Když jezdím normálně jezdím za 7,8(PC, ve skutečnosti 8,8) když na to šlapu tak jsem rázem na 12. Filtr pevnejch částic je myslím v pohodě protože se mi ještě nikdy nerozsvítila kontrolka. Turbo je nový cca 20tis km.

Share this post


Link to post

To je divné, s lehkou nohou mimo město se nedostat pod 7. Tolik mi to nežere ani na 18" a kolem 6 se s tím dá jet mimo město i s težší nohou. Někde bude asi problém, co to cukání? To normální není.

Share this post


Link to post

To je divné, s lehkou nohou mimo město se nedostat pod 7. Tolik mi to nežere ani na 18" a kolem 6 se s tím dá jet mimo město i s težší nohou. Někde bude asi problém, co to cukání? To normální není.

no mám tam sice zimní, ale stejnej rozměr jako letní, tudíž 18". To cuknutí udělá jen vyjímečně, ale vždy jen v hodně malejch otáčkách po přeřazení a ne vždy. Žádný drastický škubnutí, jen spíš lehce to houpne

Share this post


Link to post

mne sa to tiez nezda.......sice tu spotrebu som pozeral podla pocitaca,ale keby tam bol nejaky razantny rozdiel tak by som si to vsimol.... spotrebu nad 7litrov som mal so starymy vstrekmi aj to som tomu musel davat kapky.......ale aby som mal 12?! TO JE kapanek moc......

Share this post


Link to post

Ahoj, tak jsem dal na Vaše doporučení a navštívil firmu SGS. Měl jsem tam nainstalovaný nějaký "CHIP", Petr říkal že je ale velmi dobrý, každopádně jsem ho nechal odstranit a nahrát originální softwear. No auto sice nejede, ale spotřeba se snížila. Zatím jsem nestihl moc najezdit, ale po cestě do práce můžu porovnávat, spotřeba klesla o cca 0,4 - 0,5 litru. Je to krok k lepšímu. ale ještě chvíli pojezdím a uvidíme. Mimochodem, SGS :palec:, sice jsem měl hlavu jak pátrací balon ale ovoce to přineslo. Kluk ví moc dobře co dělá :palec: .

Share this post


Link to post

Jsem si říkal :wacko: dostat se až na 12l je hrozně moc. O chipu taky přemýšlím, ale žil jsem v tom, že spotřeba zůstane minimálně stejná. Ale muselo to jet nádherně. :prcprc: Na SGS všichni pějí chválu, jenže z jihovýchodní Moravy je to docela štreka. A ke spotřebě - dal jsem letní a jezdím tak 7-8l/100

Share this post


Link to post

Nevíte proč mi ukazuje palubák při jízdě na neutrál rychlost ca do 10km/h mírné brzdění až do klidu spotřebu aktuální až 6l ?? Pochopil bych to na jedničku že jdu proti krouťáku ale na neutrál?

Share this post


Link to post

ja na tom nic špatně nevídím, aktuální spotřeba musí bejt taky na 100km né tudíž při takto malé rychlosti byť na neutrál tato spotřeba bude adekvátní spíš mi přijde ještě malá

Share this post


Link to post

ja na tom nic špatně nevídím, aktuální spotřeba musí bejt taky na 100km né tudíž při takto malé rychlosti byť na neutrál tato spotřeba bude adekvátní spíš mi přijde ještě m

už tomu rozumím díky :rolleyes: jen je divný že to nereaguje při rychlosti 90 bude 0,5l při 50 bude 0,5l a až při 10 se teprve hejbe

Share this post


Link to post

0,6 - 0,7 l

S dobrou ceskou naftou 0,5 kdyz jedu na hory a naberu naftu na omv v Rakousku tak 0,4. Jde proste videt ze nase nafta ma do zahranicni daleko

0,6 - 0,7 l

S dobrou ceskou naftou 0,5 kdyz jedu na hory a naberu naftu na omv v Rakousku tak 0,4. Jde proste videt ze nase nafta ma do zahranicni daleko

Share this post


Link to post

Mám auto přesně rok, dokážu jet za 6,5 ale to se hoooodně držím ale dokážu jet i za 8,5l. Jinak za ujetejch 15000km dlouhodobá spotřeba 7,6l.

post-36733-0-53199500-1421910924_thumb.png

Share this post


Link to post

za ten rok jsem zjistil že tenhle motor je náchylnej na dýlku cesty. Když jedu 100 v kuse tak jedu pod 6, ale to jen podle pC jinak skutečnost je o půl litru vyšší. Ale mých 90% cest je do práce a to je ubohejch 20km. Tak mi to na tu cestu ukazuje těsně pod 7 litrů, ale zase skutečnost je u půl litru jinde.

edit: Mám tam 198 koní na brzdě, s originálním softwearem jsem byl o půl litru úspornější.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...