Přejít na obsah

Starty BKD


Doporučené příspěvky

Zdravím. Mám menší problém se startama jak ráno tak kdykoliv. Kdyz rano jdu startovat rak toci treba 3-4 vteriny nez chytne. Za tepla nekdy to same. Kdyz ale pri startu pridam plyn trochu hned chytne. Myslel jsem ze to jsou zhavice ale diagnostika nic neukazala. Nema nekdo ten samy problem?

Upraveno uživatelem kugler
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Zdravím Vás kolegové. Rád bych požádal o pomoc se startem na Octavia 2,0 tdi 103 kw bkd. před pár dny jsem vyměnil palivový filtr (nebyl značkový). po cca třech dnes jsem vyměnil i olej v motoru. Po výměně palivového filtru stejně jako i po výměně oleje jsem normálně nastartoval a odjel domů. Po několika dnech však nemohu nastartovat. motor točí, ale nechytne. Zajel jsem dnes pro man filtr a opět vyměnil, ale situace je stejná, točí a nechytne. Neřešili jste takový problém?

Děkuji za nápady a rady.

Odkaz ke komentáři

Těsnění vstřikovačů? Motor nechytne a s autem neodjedu do servisu, může "něco" zkontrolovat / zjistit doma? Například demontovat vstřiky a nechat v servise přetěsnit? Může těsnění způsobit takovou závadu, kdy motor chodí normálně bez známek nepravidelného chodu, vibrací, nebo kolísání...

Díky,

Upraveno uživatelem Bajlo
Odkaz ke komentáři

vyndej palivák, jeslti budou stěny obalu černé tak jsou špatné gumičky pod vstřikama..pokud motor vůbec nenaskočí tak je možná jeden vstřik KO, dá se shodit ventilové víko, odpojit konektory od vstřiků a přeměřit odpor. Mrkni na youtube, hledej 2,0tdi nejde nastartovat nedávno jsem se na to díval

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 5 měsíců později...

mám podobný problém,nechal jsem udělat rozvody a všechny čtyři žhaviče a od té doby mám problém nastartovat,jak studený tak teplý motor,co se mohlo podělat,mechanik který mi dělal rozvody tvrdí,že rozvodama to nebude protože kdyby je nedal správně tak neodjedu,nebo by se potkali ventyly,tak nevím,poradte,dík

 

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...