Přejít na obsah

Koupě OII RS TDi - rady, tipy, na co dát pozor apod.


Doporučené příspěvky

Zdarec,

 

přemýšlím o koupi RSa (srdcovka). Našel jsem tenhle inzerát:

https://auto.bazos.cz/inzerat/66962924/Prodam-Skoda-Octavia-RS-2.php

Co si myslíte o tom nájezdu? Je to u těchto TDI problém nebo jsou na to stavěná? Jezdím dlouhé trasy jednou až dvakrát za měsíc, cca 22.000 km ročně. U benzínu se bojím spotřeby (ale zase jsem na vážkách kvůli servisu motoru - mám možnost sehnat i TFSI)

 

Díky

Odkaz ke komentáři

Hm, tak to aby ses šel asi vykuchat sám s tímhle přístupem.

Nebudu si to kuchat sám, mám známýho u škodovky mechanika, tak mi to udělá

Přesně tak, jestli není znecistena voda od sazi.

Takže stačí akorát otevřít kapotu a mrknout na chladící jestli není znečištěná? Rozumím tomu správně? (jsem v tomhle laik, proto se ptám..)

Odkaz ke komentáři

Dobry den chtěl jsem se zeptat na nazor a invetsice s čím bych měl počítat. Po novem roce mam v planu koupit rsko ma 184 k najeto z nemecka neni to mala suma tak mě zajima s čím počitat krom vsťriku co jsme se dočetl na ktere byva svoavaci akce hlavy filtru a dpf. hlavy.popr kolik pocitat že do toho investuji. budu za každou radu rád děkuji.

https://home.mobile.de/FAMIGLIOLOAUTO#des_232160352

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Jasný, s prověřením vstřiků počítám. No mám v plánu DPF vykuchat, takže to mi tak nevadí. Jde mi prostě o celkovej stav motoru a podvozku.

 

Klidně si filtr vykuchej, ale pak ty rakovinotvorné částice filtruj přes své plíce!! a nepouštěj je na lidi za sebou!!

Nejsem žádný ekologický maniak, ale toto řešení je nezodpovědné vůči ostatním lidem nemyslíš?

Už aby i u nás byly kontroly jako např. v Rakousku!!!

Odkaz ke komentáři

čti pořádně!!!

jak píše napajedlak, stará Avie plnící euro minus šest produkuje saze, ale tak velké, že tvé plíce je vykašlou a poradí si s němi,

kdežto moderní nafťáky tyto částice mají tak malé, že je plíce zcela pohltí do organismu a pak ti tyto rakovinotvorné částice...

 

navíc katalyzátor ti nic nezachytává ale jen mění emise, pevné částice ti zachytává DPF česky "filtr pevných částic"

 

jak jsem psal výše nejsem ekofanatik ale taková nezodpovědnost vůči ostatním mi nepříjde fér!!!!

ledaže píšu to znova, ten kdo si vykuchá DPH ať si ty výfukové plyny protáhne přes své plíce!!!

Odkaz ke komentáři

Rosta RS , máš pravdu, jen je zajímavé jak každý filosofujete, a když přijde na kohokoliv z vás tak koupíte náhražku z polska, nebo necháte čistit, místo aby jste koupili filtr orig. nový. Bohužel z těch poláků a čištěných létá dle testů v DE skoro to samé, jako když tam není.

Jen se to bohužel tváří jako ok.

Odkaz ke komentáři

Záleží na tom kdo a jak to čistí o náhražkách ani nemluvě..

nicméně tady mám foto koncovky na mém bývalém BMN najeto 160tkm a filtr původní

 

samozřejmě že při nájezdech kolem 250tkm a více začne být problém, ale s tím se prostě musí počítat

je to prostě daň za nižší spotřebu oproti benzínu

post-16473-0-17458300-1481105838_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Nevím jak řeší záruku, ale jak znám majitele, tak asi moc ne. Vím už o dvou, co mají stejně po pár tis. problém.

Následuje pár keců o závadě v autě, možná znovu profouknou, a ty dáváš tam a zpět, u čtyřkolky vždy i s geometrií.

A při měření nox a mikročástic to stejně neprojde. Vnitřek je rozmlácený tak jako tak, je z toho takový lepší kat.

Nic lepšího než nový asi nebude. Pokud mi zavoláš povím ti toho více, nemám už nervy na to psát elaboráty.

Stejně si nikdo nenechá poradit. Za posledních 5 let jsem z aut vyndaval tak 2stovky magnetizérů a powerboxů.

Magnetizér -úspora paliva litr a power box občas zvláště u ohřátého auta přidal někdy i dva osly a 20Nm. Na krabičce

vždy napsány poněkud jiné hodnoty. Ale dobrá reklama dělá zázraky, jak u vyrovnávání vrásek. Ne nadarmo se

re-klam-a nechá pochopit jako opakovaný klam.

A lidé tomu věří,stejně jako čištění. Za mě vše.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...