Guest TonyCZ Odesláno Květen 5, 2016 Sdílet Odesláno Květen 5, 2016 Zdravím, máte někdo zkušenost s tímto podvozkem? Nebo případně alternativu...Potřebuji nový. Mám octavii 1 , 1.8 T , 4x4. Díky za odpověd:-) http://www.highperformanceparts.cz/vyskove-stavitelny-podvozek-ap-sportfahrwerke-skoda-octavia-1u-4x4-limousinekombi-1199.30923 0 Citovat Odkaz ke komentáři
trunja35 Odesláno Květen 6, 2016 Sdílet Odesláno Květen 6, 2016 Cus hele kámoš ho měl taky na octavce kombi a žádná sláva to není. To spíš jdi do hr podvozku nebo kw to mohu doporučit Odesláno z mého m2 note pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest TonyCZ Odesláno Květen 6, 2016 Sdílet Odesláno Květen 6, 2016 Cus hele kámoš ho měl taky na octavce kombi a žádná sláva to není. To spíš jdi do hr podvozku nebo kw to mohu doporučit Odesláno z mého m2 note pomocí Tapatalk Ahoj, no ale cena je taky nekde jinde...tak nevím ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Květen 6, 2016 Sdílet Odesláno Květen 6, 2016 Jezdí tu na tom dost OII já sám jsem ho měl na 2 litru nafte měl jsem problém s jednim tlumičem asi výrobní vada která se projevila po roce jezdeni tedy cca 30Tkm ostatní co vím zatím kromě chetjov ( cca 60tkm a extrémní snížení ještě kratší pružiny od AP a jezdeni po Praze a tlumiče vytekli) na něm ještě funguje jeden je 1.9TDI a druhej 2.0TFSI a v pohodě oba spokojeni. Rozhodně lepší jako škoda sport podvozek na OII a skoro i levnější. Teď ho zvažuji na svého mk5. KW bude někde jinde otázka jestli do toho chceš dát ty peníze za KW, ono při za cenu jednoho KW máš téměř 2x AP takže můžeš klidně za tři roky vyhodit a dát novej a to už bych se pak hádal jestli šest let starý KW bude lepší jak tři roky starý AP. Odesláno z mého STV100-1 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest TonyCZ Odesláno Květen 6, 2016 Sdílet Odesláno Květen 6, 2016 Jezdí tu na tom dost OII já sám jsem ho měl na 2 litru nafte měl jsem problém s jednim tlumičem asi výrobní vada která se projevila po roce jezdeni tedy cca 30Tkm ostatní co vím zatím kromě chetjov ( cca 60tkm a extrémní snížení ještě kratší pružiny od AP a jezdeni po Praze a tlumiče vytekli) na něm ještě funguje jeden je 1.9TDI a druhej 2.0TFSI a v pohodě oba spokojeni. Rozhodně lepší jako škoda sport podvozek na OII a skoro i levnější. Teď ho zvažuji na svého mk5. KW bude někde jinde otázka jestli do toho chceš dát ty peníze za KW, ono při za cenu jednoho KW máš téměř 2x AP takže můžeš klidně za tři roky vyhodit a dát novej a to už bych se pak hádal jestli šest let starý KW bude lepší jak tři roky starý AP. Odesláno z mého STV100-1 pomocí Tapatalk Uznali ti reklamaci? Právě potřebuji ho koupit ted, ten můj je ve špatném stavu...koukal jsem ještě na značku weitec ??? Mám právě k dispozici do 20 000 kč Tak nevím :-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Květen 6, 2016 Sdílet Odesláno Květen 6, 2016 Nestihl jsem reklamovat. Cena komplet předního tlumice s pružinou od AP je cca 45% celé sady. Weitec je malinko níže zařazením řekl bych. Nevím co stojí stavitko od HR. Prosím necituj přímo předcházející příspěvky. Odesláno z mého STV100-1 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
FilipKo Odesláno Květen 9, 2016 Sdílet Odesláno Květen 9, 2016 ten weitec tiez nie je zly, zvaz si co ti financne viac vyhovuje.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zvoncy Odesláno Květen 9, 2016 Sdílet Odesláno Květen 9, 2016 Mám dve sezóny na o1 a som spokojny ale je to moj prvy sport. podvozok. :) jeden tlmic sa mi zasekol zavit po par týždňoch.. nakoniec velke blicky to povolili ale zavit je poškodený ale da sa stale nastavovat výška. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kohyy Odesláno Květen 10, 2016 Sdílet Odesláno Květen 10, 2016 Do těch 15k bych volil w-maxx 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rouballik Odesláno Květen 25, 2016 Sdílet Odesláno Květen 25, 2016 Základní otázka je co od toho čekáš z hlediska konstrukce pokud koupíš výškově stavitelný podvozek, tak to bude vždycky více nepohodlné než pohodlné. Myslím stavitelný podvozek a né hybrid, který nabízí stavění v rozmezí 25mm -> to je takový polopevný. Stavitelný podvozek by měl být spíš vzhledovou zálžitostí a tomu odpovídá i ten neduh z hlediska pohodlnosti. Spousta lidí nakonec zjistí, že vlastně ten stavík nepotřebuje. Ono to naštelování na dílně u některých modelů trvá klidné i půl den a bez geometrie se to neobejde. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomek128 Odesláno Květen 30, 2017 Sdílet Odesláno Květen 30, 2017 Zdravím pani, momentálne mám na mojej octe combi 1.9tdi ta technix stelovak, no rozmýšľam o výmene za pevný ap sportfahrwerke, mate to niekto na aute? Ide mi hlavne o to aby to lepšie držalo na ceste. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rouballik Odesláno Červenec 4, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2017 Pokud ti jde o jízdní vlastnosti tak jdi do sportovního podvozku. Neber si stavitelný. Když dáš na octu 1 sportovní podvozek od TAčka: https://tatechnix.cz/43823-sportovni-podvozek-45-45mm-skoda-octavia-1-1u-4250570639674.html tak bude oproti štelováku o řád jinde jízdními vlastnostmi. APčko je samozřejmě krok ještě správnějším směrem. Je tady hodně názorů, že máš jít do dražšího.... Vzhledem k ceně Octavie 1 a reálným zkušenostem ti mohu říct, že dražší podvozek než AP jsou pro tvoje auto čistě vyhozené peníze. Nemá to prostě reálný smysl. Souhlasím, že až uděláš kompletní repas nápravy a vyměníš to všechno za nové díly a budeš tam dělat úpravy motoru, pak jdi do dražšího. Takhle ti stejně jízdní vlastnosti omezí silentbloky a podobně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ajsi Odesláno Září 7, 2017 Sdílet Odesláno Září 7, 2017 Zdravim mam menci problem mam skoda octavia 1.8t 4x4 na pruzinach od FK a s pneu 225/45R17 a daval jsem na cele auto pneu nokian Zline s hloubkou dezenu 6mm a po 5tis km mam zadni pneu az nadrat obe zadni a predni maj 4 mm jak je to mozne muze mi nekdo poradit.(nez jsme dal pruziny tak se mi sjizdely jen vnitrky a ted cele ale strasne rychle) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laetry Odesláno Září 8, 2017 Sdílet Odesláno Září 8, 2017 Tak zaprvé máš ten dotaz ve trochu špatném tématu, ne? Zadruhé, byl jsi po výměně pružin na geometrii? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ajsi Odesláno Září 8, 2017 Sdílet Odesláno Září 8, 2017 Na O1 nejde udelat geometrii na zadni naprave pokud to rikam spravne tak je sice víceprvková naprava na ktere nejde udelat geometrii na rozdil od O2 kde uz jde udelat geometrii. Omlouvam se pokud jsem ve spatnem tematu ale zaclo se mi to ma pí.... sjizdet az po pruzinach 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tommy23 Odesláno Říjen 12, 2017 Sdílet Odesláno Říjen 12, 2017 Zdravím, přemýšlím o koupi sportovního podvozku na O1 combi. Nyní tam mám Weitec, ale nekupoval jsem ho nový a myslím si, ze svá léta už ma za sebou.. přemýšlím nad pevným bud AP nebo HR, je asi o trochu pohodlnější než ty stavitelne co? A jinak neměl by tu někdo snížení 55/40? Chtěl bych vidět jak to vypadá. Případně pokud mate nějaké jiné zkušenosti, tak budu rad. Předem díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laetry Odesláno Říjen 20, 2017 Sdílet Odesláno Říjen 20, 2017 -55/-40 je už docela dost... Já chci jít do snížení -35/-35, to je vůči mojí rs v podstatě -15/-15 a i tak se bojím, že to může být někdy problém. Takový brutální snížení o 5 a více cm mi přijde na daily car naprosto nepoužitelný. Na jaře budu taky řešit podvozek a právě taky nejsem vůbec rozhodnutej, jestli jít do ap nebo radši připlatit třeba za bilstein tlumiče a třeba hr pružiny. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tommy23 Odesláno Říjen 20, 2017 Sdílet Odesláno Říjen 20, 2017 Kamarád ma na svém BMW e91 snížení taky -55mm a jezdí s tím 3x týdne HK-Praha + cesty po Praze a v pohodě. Nakonec se rozmyslim nad Bilstein b6 sport nebo b8 a pružiny hr, cena je vyšší ale myslím si ze oproti pevnému hr bude i pohodlnější. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel20 Odesláno Říjen 20, 2017 Sdílet Odesláno Říjen 20, 2017 Zkusim vyuzit tema, mam B8 + Pro kit, ale prijde mi, ze pro kit je na to slaby, jakoze dost houpavy, tak bych se chtel zeptat, zda-li jsou nejake jinci varianty k B8 (sportline nechci, to je uz moc nizko). Ale treba jestli ty HR -20 budou lepsi nez pro kit -30, o vysku mi ani nejde, spis o funkcnost. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rouballik Odesláno Leden 9, 2018 Sdílet Odesláno Leden 9, 2018 V 12. 10. 2017 at 6:23, Tommy23 napsal: Zdravím, přemýšlím o koupi sportovního podvozku na O1 combi. Nyní tam mám Weitec, ale nekupoval jsem ho nový a myslím si, ze svá léta už ma za sebou.. přemýšlím nad pevným bud AP nebo HR, je asi o trochu pohodlnější než ty stavitelne co? A jinak neměl by tu někdo snížení 55/40? Chtěl bych vidět jak to vypadá. Případně pokud mate nějaké jiné zkušenosti, tak budu rad. Předem díky. O trochu je slabé slovo. Stavík je svoji konstrukcí tvrdší. Je to pojízdná pružina po tlumiči a tlumič je nastaven na extrém. Pevný je naopak přesně spočítaný komplet na jízdní vlastnosti. Jsou pohodlnější řekněme o řád. Pevný myšleno jako tlumič a pružina s jasně daným snížením viz toto: https://vwshop.cz/69518-sportovni-podvozek-35-35mm-skoda-octavia-1-limuzina-1u2-ap-sportfahrwerke.html .. Ap a H&R jsou skvělí výrobci. Neuděláš chybu ani jednim. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.