Přejít na obsah

ol@fuv EXlunarni individual ....


Doporučené příspěvky

Tohle je co sem dával ten TOMCAT:

 

stacit ECON a tlačidlo pre hornu ventilaciu

 

potom nastavit Lavy ovladac na 19.

 

pri 19 je zobrazena rychlost, so stredným ovladacom sa mozno dostat na

19.1 – zobrazuje teplotu chladiacej kvapaliny

19.2 – ukazuje otacky motora

19.3 – otacky kompresora klimatizacie

4 – vonkajsia teplota

4.2 – vnutorna

 

zobrazenie rychlosti – vysvetlenie:

05 1 by bola rychlost 105km/h

20 1 ...... 120 km/h

30 1 ....... 130 kmh

 

Otacky su vyobrazene 2-miestnym cislom, na volnobeh ukazuje 08, co zodpoveda 800 otackam.

 

12 potom bude 1200 ot/min

15 1500 ot/m

20 2000 ot/m

 

A este nieco: (nasledujuca servisna prehliadka)

 

vypnuty motor, zapalovanie zapnute

tlacidlo 0,0 na cca. 2 s zatlacit – najprv zmaže ukazovatel dennych kilometrov, potom prepne na ukazovatel dalsej servis. prehliadky; zatlacit este raz a predosle denne kilometra su spat.

 

- - - - - - - - - - -

 

Trochu som sa pohral s Climatrinic-om a nasiel som zopar servisnych menu. Varujem pred moznymi skodami.... Nemam poruchy, co sa moze stat a ake budu nasledky pouzitia....

 

Climatronic ma tri otocne ovladace, kt. oznacim Lavy, Stredny, Pravy.

Dalej tlacidla vyduchov ventilacie – Vnutorny okruh, Sipka vodorovna, Sipka dohora, Sipka dole; tlacidlo Automatic, tlacidlo ECON. Pravdepodobne mam starsie ovladanie, ziadne pravouhle LED (kt. osobne povazujem za skarede), ale krasne vyhotovenie, pri ktorom pismo meni farbu.

 

Zapalovanie zapnute, motor vypnuty.

 

 

- synchronna prevadzka na dlhsie (2 s) podrzat zatlacene tlacidlo AUTO

 

pri nastavovani tepoty lavym ovladacom sa meni aj teplota pre pravu cast, takto zostane, pokym nebude vpravo prvykrat nastavovana predvolena teplota

 

- merne jednotky °C/°F: podrzat dlhsie tlacidla AUTO + ECON, kazdym krokom sa menia jednotky teploty

 

- verzia/diagnoza, eventualne zobrazenie chyb (?):

zatlacit na dlhsi cas ECON + Vnútorny okruh

v lavom displeji sa zobrazi u mna 2C5, v pravom 0Ah (moze byt i 4; nech zije 7-segmentove zobrazenie)

 

pri pouziti Laveho, Stredneho ovladaca, Sipky hore alebo Sipky dole sa zobrazi „iO“, pravdepodobne preto, lebo nie je ziadna chyba/ziadna nie je v pamati

 

- samo-test: stlacit ECON + Sipka vodorovna

prevedie sa test displeju a nastavovacich onych... potom sa vsetko vrati spat

 

- dotaz senzorov: ECON + Sipka hore

v lavom displejis a zobrazi ciselna hodnota 00.0 (pravdepodobne senzor), v pravom displeji namerana hodnota senzoru lavym ovladacom mozno nastavit „celocislenu“ cast od 0 – 26, strednym desatinne miesto

 

Bolo by pekne, ked sa nam postupne podari ziskat zoznam jednotlivych senzorov. Mozno to i niekde je....

 

Zacnem senzorami:

 

Senzor 01.0: teplota dvojiteho senzoru v strednom otocnom tlacidle (pod „off“), ukazuje aktualnu teplotu (skusit polozit prst)

 

S. 01.4: svetelny tok/svit v stred. otocnom tlacidle, ukazuje slnecny/svetelny svit; mozno otestovat zakrytim alebo zapnutim vnutorneho osvetlenia)

S. 04.0: hodnota senzoru vonkajsej teploty (je zobrazene v MFA)

S. 04.2: hodnotra senzoru vnutornej teploty

S. 19.0: neupravena tychlost, tzn.bez ....? tacha, presnost (so seriovym obutim) a GPS kontrolou) 1 km/h

S. 19.1: teplota chladiacej kvapaliny

S. 19.2: otackomer, napr. 22 znamena 2200 ot/min

S. 19.3: otackomer kompresoru klimy

 

- Manualne nastavovanie: ECON + Sipka dole

 

Lavym a Strednym ovladacom mozno znovu vybrat nastavovaci clen, toto je zobrazene na lavom displeji, v pravom je pravdepodobne aktualna pozicia nastavovacieho clenu alebo aktualna vyziadana hodnota (?). Pravym ovladacom moze byt nastavena nova vyziadana hodnota. Ak bude teraz stlacene tlacidlo „Sipka hore“, nastavi sa nsatavovaci clen do novej ziadane hodnoty.

 

Ci toto funguje na vsetkych nastavaovacich celnoch a ci tym mozno nieco pokazit tiez neviem.

 

Nastavovaci clen 00.0: nejaka klapka

00.1: hodnota ventilatora FE je stupen 1 (FE, FF, 0, 1, 2, 3, 4) hodnota 4 max otacky

01.2: nejaka nastavovacia hodnota pre klimu, ovplyvnuje aj otacky ventilatora

Odkaz ke komentáři

já to nastartoval u lužánek k nádraží celkem zelená vlna tak cajk stoupá až na 36(když se pustí ofuk oken a je dostatek napětí pustí se výhřev chlad kapaliny) a pak přišla u vankovky 1 červená, druhá u podjezdu třetí u ronda a hned klesala až 13 stupnů ;)

Odkaz ke komentáři
Já mám taky 19.2, asi holt dvoulitry ;)

asi nee... :smich: ja to mám tiež na 19.2..

 

S. 19.1: teplota chladiacej kvapaliny

dneska rano po nastartovani -7°C a po ujetí 9km 48°C :) ;)

To je nejako málo nie???

Ja po ceste na obed cca 1,5 km z -3°C na 28°C a za 20min po ceste naspäť z 20°C na 39°C.. :smich:

Odkaz ke komentáři
To je nejako málo nie???

Ja po ceste na obed cca 1,5 km z -3°C na 28°C a za 20min po ceste naspäť z 20°C na 39°C.. :lol:

 

tak po ceste z Kohoutek do Liskovce.. Tj. z kopce na 6° cca 2000ot bez plynu.. na kopci teplota 62.. pod kopcem 58... venkovni byla -4,5°

 

v patek udelam test bez predniho deklu... sam su zvedavej

Odkaz ke komentáři

tak dneska dorazilo druhe vylepseni na pristi sezonu a to jsem myslel ze uz na to prdim

 

1. destak a samozatmavovaci zrcatko jsou doma, jeste koupit vypinac a garny doda sklo

2. dorazilo dneska po nedeli pujde na auto udelame z toho takovou malou detektivku, co to je vyjde na jevo az holt moje auto nekdo vyfoti ( doufam ze to vi jen jeden clovek a toho tim prosim o mlcenlivost ) taky se muze stat ze se mi to nebude libit a pujde to dolu

3. jina BT FH jednotka (rSAP)

4. dobastleni drzaku SPZ na naraznik (asi z fabie RS) a odstraneni tech mezer mezi naraznikem a difuzorem

5. dostal jsem moooc vyhodnou nabidku na predni RS brzdy, tak vyhodnou ze se mi vyplati se zbavit tech nedavno (25 - 30tkm) vymenejch prednich, ale resim co se zadkem, zadni kotouc byl menej driv nez soucasnej predni a je na nem uz zase hrana. Tak ze bych do zadu dal taky RSku ale netusim nakolik to prijde. Ceho se vlastne bojim jsou krizove situace, rikam si jestli proste se silnejsima brzdama ve predu kdyz to fakt zaslapnu neseberu urcitej tlak na zadni kola a tim, ze tam budou slabsi brzdy tak si ten tlak ani nevytvori a nakonec mi bude v tu chvili brzdit jen predek a zadek treba z 1/3 co by normalne brzdil.

6. na jaro schanime 18" Omanyt z R36 a VW R-Line paketu

Odkaz ke komentáři

Dobré plány ;)

 

Můj názor na brzdy znáš, už jsme to řešili v jiných topicích, já bych měl stejné obavy jako ty, přece jen inženýři ve škodovce nepřišli s těma brzdama jen tak, ale asi je to o opravdu extrémních situacích a normálně problém nebude.

 

Ta kola, co chceš, vypadají pěkně na Touaregu, jsem zvědavý jak budou na Oktě.

Odkaz ke komentáři

Tak OII by měla mít automatický rozdělování brzdnýho účinku mezi nápravama (např v závislosti na zatížení atd). Nevím, na jaké bázi to funguje, ale tipl bych si elektronika - podle čidel ABS to samostatně reguluje předek/zadek, takže v případě extrémní situace a totálního zadupnutí by se to mělo samo rozložit podle toho, co která náprava snese.

Odkaz ke komentáři

Tak má to určitě, jelikož je to součástí ESP (respektive dokonce ABS), viz:

 

EBV/EBD

 

EBV je zkratka z německého Elektronische Bremskraftverteilung a znamená elektronický rozdělovač brzdné síly, EBD znamená jeho anglický ekvivalent. Toto zařízení samočinně rozděluje brzdný účinek mezi nápravy. Jeho úkolem je zajistit při běžném brzdění, aby byla brzdná síla optimálně rozdělena mezi přední a zadní nápravu podle statického a dynamického zatížení náprav. Zatížení jednotlivých náprav je rozdílné u plně naloženého vozidla a u vozidla, kde jede pouze řidič. Plně naložené vozidlo má větší zatížení zadní nápravy a zadní nápravě tak může být přidělena větší brzdná síla než u nezatíženého vozu. Podobně čím je větší zatížení přední nápravy, tím větší část brzdného účinku na ni připadá. Systém EBV/EBD je v současnosti standardně dodáván jako součást ABS.

 

Já osobně z toho usuzuji, že je možné nezávisle rozdělovat tlak v brzdné soustavě mezi předkem a zadkem na základě aktuální situace a tudíž by změna předních brzd neměla přinášet žádnou nevyváženost, protože celkový dosažitelný tlak v systému se nemění - posilovač i všechny ostatní komponenty zůstávají stále stejný. Takže předek sice bude brzdit více, ale jelikož jsme schopní ho regulovat nezávisle, tak zadek by to ovlivnit nemělo ;)

Odkaz ke komentáři
EBV/EBD

 

EBV je zkratka ..... Jeho úkolem je zajistit při běžném brzdění, ....

 

jak jsem psal mam obavy pri prudkym fakt ostrym brzdeni, bezne si myslim neni problem.

 

Asi jsem se blbe vyjadril, nebojim se ze by klesl tlak v brzovem systemu pac RSka ma stejnej pocet pistku jako 2.0TDI. Ma "jen" vetsi kotouc a brzdic aby se do nej ten kotouc vesel. To z ceho mam obavy je ze kdyz bude ve predu vetsi treci plocha pri velkym zaslapnuti se dopredu nastehuje vetsi cast energie a zadek nebude tak pritlacenej mensi kontakt gum s vozovkou a tim padem mensi ucinnost.

 

--------------------------

EDIT:

 

pridan jeste jeden bod do seznamu uprav / praci

 

dobastleni drzaku SPZ na naraznik (asi z fabie RS) a odstraneni tech mezer mezi naraznikem a difuzorem

 

chetjov: cece premejslym o cem ty vis ale radsi taky mlc

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...