Přejít na obsah

Kolik máte najeto? Případné poruchy s tím spojené .


Doporučené příspěvky

Čau kluci , zajímalo by mě kolik máte kdo se svým šípem najeto . :pivo:

 

Případně jestli jste už někdo řešil nějakou závažnou poruchu nebo problém .

 

Já jen doplním že jsem sám majitelem tohohle motoru s 230.000 kilometry a zatím mě potkali jen rozvody a vodní pumpa .

 

Ale zajímala by mě třeba výměna pohonu (řemenu ) olejového čerpadla . Nevíte někdo? :palec:

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Já momentálně asi 237xxx km .

 

A přišli na řadu zadní tlumiče (vyteklé) a klima chladič (rozstřílený od kamínků) . Chladič je první na ráně a dostává fakt zabrat !!!

 

A začal se ozývat nepříjemný pískavý zvuk . Ale zatím je to dost nepravidelně tak uvidíme jak se to vyvine dál .

 

Ale jinak musím zaťukat bez větších problémů :palec::palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Bohužel odešla nová pumpa !!! Vše na záruku vyměněno a jede se dál :palec:

 

Každopádně mě čeká výměna toho pohonu olejového čerpadla, tak jsem zvědavej .

(Na autě si stejně dělám servis sám, takže vám to všem nafotím a pak poreferuju )

 

Doživotní je celkem slušnej pojem v dnešním světě !!!

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Pokud je rez v nádobce tak jediný místo kde ji může kapalina vyžrat je blok motoru.

 

Všechno ostatní je hliník (chladič,nez.topení,radiátor v topení )

 

Každopádně je to dost nebezpečný zadře se vodní pumpa a rozvody to oholí jak dědu HOMECREDIT .

 

Být tebou bych to reklamoval co nejdřív .

:wallbash: :wallbash:

Odkaz ke komentáři

najeto 157711km a objevily se následující věci

  • teplota motoru za jízdy po dálnici sem tam vystoupává až na 100°C, teplota oleje se i při rychlosti 120km/h drží po celou dobu na 100-105°C. V dalším týdnu poputuje auto do servisu na prohlídku, tak tohle bude další bod. Mám podezření na zasekávající se vodní pumpu, protože stačí projet na dálnici dva tři hrby, které autem zatřesou, a teplota chladící kapaliny hned běží na 90°C...
  • při přejezdu nerovností (příčné prahy, kostky apod.) vrže podvozek. Na některých delších příčných prazích (např. vjezdy do obytných a pěších zón) to zní jako od zadní nápravy, na klasických malých zpomalovacích prazích to zní jak gumy stabilizátorů přední nápravy. Další věc, která se bude za týden řešit,
  • začíná se hůř řadit. Při popojíždění v koloně jde jednička zařadit přes značný odpor; při podřazování do čtyřky (5-4 nebo i 6-4) se čtyřce nechce vždy zapadnout na první pokus. Je naplánovaná výměna oleje, tak uvidíme, zda to bude mít pozitivní vliv na funkci, nebo ne.

20161206_132649685_iOS.jpg 20161206_132705828_iOS.jpg

Odkaz ke komentáři

Honza ahoj myslím si že ten olej by tej prevodovke mohol pomôcť trápil ma nedávno podobný problém, ale týkalo sa to dvojky, dokonca keď aj išla, tak taký divný zvuk to vydalo. Už som myslel, že budem musieť meniť celú prevodovku, ale hovorim si, že ešte olej vyskúšame a uvidím a musím si zaklopať ale to pomohlo

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Teď půjdu po roce na prohlídku 60 tisíc, 1. motor mi vyměnili ještě před předáním, 2. po dvaceti tisících, krátce na to i commonrailové čerpadlo, olej u 3. motoru jsem doléval 1L po 18 000 a po dalších 10 000 tj. těsně před výměnou další 1L, začíná se ozývat ložisko PP kola - ach jo.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Honza ahoj myslím si že ten olej by tej prevodovke mohol pomôcť trápil ma nedávno podobný problém, ale týkalo sa to dvojky, dokonca keď aj išla, tak taký divný zvuk to vydalo. Už som myslel, že budem musieť meniť celú prevodovku, ale hovorim si, že ešte olej vyskúšame a uvidím a musím si zaklopať ale to pomohlo

 

Ktorý olej je vhodný do manuálnej prevodovky a koľko je ho asi potreba? Viem, že prevodový ale podľa VIN mi vyhadzuje viac druhov- liter za 11.- Eur SHELL SPIRAX S4 G 75W-90, potom Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 za 14.-Eur a nakoniec vysokoteplotný olej pre mechanické prevodovky Škoda (prvovýroba) za 62,50 €.

Odkaz ke komentáři

Ide mi totiž o to, že tiež mi idú ťažšie zaradiť niektoré prevodové stupne, hlavne 2 a 3. Tak ako prvé chcem vymeniť olej v prevodovke. Cez známeho mechanika zo škoda servisu som zisťoval ktorý olej by som mal dať. Podľa VIN tam má ísť ten vysokoteplotný a ten istý mi vyhadzuje aj na skoda-diely s označením G05 252 7A2. Len by ma zaujímalo či môže byť medzi týmito olejmi taký veľký rozdiel v kvalite ako je v cene? Alebo sú to úplne rozdielne oleje?

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...