Přejít na obsah

Mercedes E400d 4matic kombi 2019


Doporučené příspěvky

před 54 minutami, krysarr napsal:

Umim mit 60km/h za 5l, nebo taky za 10l. Vzdyt je to tak relativni. Tohle spotrebovy pomerovani pindiku mne nikdy moc nerajcovalo 🙂 S benzinovou octou umim podle palubaku od 6,5 do 12l.

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/28-Mercedes-Benz/262-E-Klasse.html?fueltype=1&fuelsort=1&constyear_s=2019&gearing=2&exactmodel=400d&powerunit=2

Není mi jasné, jak s tím někdo jezdí za 9 v průměru. Napadá mě jediné, krátké trasy po městě nebo někde v kolonách a zbytečné brzdění a razantní rozjezdy, nebo fakt nevím. Nebo s tím lítá po dálnici 200+ furt. A nebo to má ve SPORT+ režimu permanentně. Já jezdím v režimu EKO. I tak to stačí na příjemnou jízdu a stále má síly na rozdávání. 

Odkaz ke komentáři

Do toho Davosu jsem jel s naším servisákem. Pořád to chtěl protáhnout rychleji, ale jak jsem zatopil pod kotlem cestou zpět někde mezi Regensburgem a Rozvadovem, tak jsem viděl jak se kroutí a za chvíli začal škemrat, abych trochu ubral 🤣 

před 2 minutami, header009 napsal:

Mercedes a režim eco:lol:

Ono to fakt jede krásně i v EKO režimu, tak na co tam dávat zbytečně třeba SPORT.

Odkaz ke komentáři

Eko jsem vždy akorát zkusil a nikdy pak už nedal.

V autě s DSG vždy dávám sport, protože jinak to kurevský podtáčí motor (ve sportu už ho to jen podtáčí) i na normál. V eco pak ještě navíc pořdá zbytečně vyřazuje na N.

 

U 6 válce to tak asi, minimálně pocitově, nevadí, ale R4 TDI i TSI je peklo a motoru se to nelíbí.

 

Odkaz ke komentáři

Myslím to tak, jak píše Lancelot, přijde mi že jsou ty otáčky prostě nízký a motor podtočený. Samozřejme, že u šestiválce který už z podstaty je hodně hladký a kultivovaný to není znát tak, jako u čtyřválce. Ale říkám, je to pocitová záležitost a všeobecně moje averze na slova typu eko, nano a podobné nicnepřinášející nesmysly.

Odkaz ke komentáři

Tohle zelené D u Mercedesu je inteligentní. Bere v potaz asi dost faktorů. Nespouští se vždy. Když je aktivní a někoho dojíždím, tak automaticky dojde k ukončení a brzdění motorem. A asi to i spolupracuje s polohou, protože se vypíná i když se blíží kruháč třeba. Pod 60km/h se nikdy neaktivuje a při poklesu pod 60km/h se automaticky vypíná. Když se nespustí ten režim sám, tak lze lehkým krátkým přišlápnutím plynu aktivovat, z čehož asi pochopí, že nechceš zpomalovat, ale využívat energii pohybu a terénu. Je to fakt šikovná věc a vliv na spotřebu je podle mě velký. Jinak manuální řazení používám výhradně jen na brzdění motorem, že místo šlapání na brzdu podřazuji manuálně a jak už nepotřebuji, tak delším stiskem pravého pádla to vrátím do D režimu. Tohle je dobré pro dobíjení baterky, protože ty jsou kvůli start-stop jiné a jen tak se nedobíjí. Při brzdění motorem se dobíjí vždy. Takže tohle, myslím, dokáže významně ovlivnit životnost baterie.

Odkaz ke komentáři

Tvl, z tohohle poměřování pindiku ve spotřebě jsem myslel, že jsme vyrostli... To bylo naposled v OI.... Já se nedostanu s průměrem pod 10l premiovyho benzínu, ale zase mě to baví 😁.

 

A dneska jsem měl po cestě na úřad do kanclu spotřebu 34l/100 😂😂😂😂

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

a není to lepší, než to na sucho mordovat nějakou handrou ? 

Ty vole to natáčíš por.no, nebo máš nějakou kameru na hi-8 kazety ? 

Vždyť je to do půl čelního skla 😂

Upraveno uživatelem header009
to je pecka tahle cenzura, nám je tady deset nebo co ? :D
Odkaz ke komentáři

Hele, ale já jsem to dělal tím NoRinse. Nejdříve wapkou sundám největší bordel a pak NoRinse. Minule jsem dával Hydro Octavia 2, tak dva týdny zpět, tak teď jen doladit NoRinsem. A má to lesk jak sviňa. Švára nechápal. Ten byl ve vedlejším boxu. Přemejšlím, že zítra vezmu Kugu na očistu a postřik Hydro Octavia 2. Ta byla na kúře naposledy asi listopad nebo prosinec. Tak nejdříve obnovit keramiku a až pak na to polymer.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...