Přejít na obsah

Po výměně egr auto nejede jako před tím


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Přicpána trubka by nebyl problém, tím že egr připouští víc spalin zpět se motor dusí, nikoli oživuje, proto se uzavírá když se dá plný ceres.

Napadá mě takhle z voleje, že je špatně nastavený a otevírá víc než by měl. 

Může být taky problém s váhou vzduchu.

Pokud ti to dělal garážník, udělal nastavení nového EGRu ?

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Dobrý den, byl tento problém nějak vyřešen? Mám úplně ten samý problém... Egr se vyměnil už ve 170tis km a teď ve 285tkm a jakoby to auto bylo přidušené. Nebyl jsem v autorizáku,ale ta první i druhá výměna byla ve stejném servisu se stejnými lidmi. Mám však kamaráda ve škodě(prodejce) a ptal se mechaniků a ti mu řekli,že to může způsobovat nový software. Ten starý s těmi cinknutými emisemi je pryč a je tam nahrán ten nový,který ma sice emise super,ale auto nejede a hlavně žere o 1,5L/100km víc. Co myslíte? Může to být tím nebo je někde jinde chyba?

Odkaz ke komentáři

Poprvé byl měněný v těch 170tkm a po výměně jelo auto normálně jako před výměnou a teď cca 14dní zpět ve 285tkm znovu měněn a po výměně je to nějaké přidušené... soft se přehrál teď po té druhé výměně. Nepadá do nouzáku.auto táhne,ale jakoby mělo o 20kw výkonu méně. Příští týden máme jet znovu do servisu tak uvidíme. Jezdí s tím manželka takže až včera jsem se poprvé od té výměny projel ...spotřeba dlouhodobá byla celou dobu mezi 5,5-6 max v létě i v zimě,dovolená 5l/100km dle palubniho pc,ale teď je 6.5-7.5 a ježděny jsou pořád stejné trasy...do práce z Frýdlant n.O. do Ov-petřkovice. +- 43km tam a 43km zpět.Po cestě obchod... Je to divné. Možná je něco opravdu špatně nastaveno. Děkuji za reakce

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o měsíc později...

Zdravim,po nějaké době se problém vyřešil tak nejak nahodou. Auto jede uz normalne a s obvyklou spotrebou.  Delši dobu jsem pozoroval,že se nedostanu na teplotu 90 stupnu...přisuzoval jsem to zime, ale nakonec se pri rozvodech vymenil i termostat a spotreba sla dolu o litr! Motor pry nepracoval ve spravnych teplotach.  Ted je dlouhodoby prumer 5,5L/100km. Na stk cca pred mesicem technik na emisich tvrdil,ze DPF je kupodivu porad v pohode a pokud se nerozsvicuje kontrolka tak pry je to dobre a auto regeneruje pri jizde. 
Ale rozhodli jsme se si auto nechat delsi dobu takze casem i ten DPF se vymeni.pocitame s tim do budoucna...

Jen pro zajimavost... Nasi dlouholeti znami maji uplne to stejne auto krome barvy,ale jen o 15Tkm mene najeto a vymenili uz snad vsechno co se na tom aute dalo vymenit. Egr,turbo,dpf,spojka,termostat,vaha vzduchu,vstrikovace,cepy,tycky stabilizatoru.... auta mame soubezne cca 8let a koupene jsou od jedne firmy,kterym koncil leasing. My nedame dopustit,protoze se krome toho EGR menil jen spotrebni material. Na napravach jeste vubec nic...jezdime na r17.My Tankujem pouze Vervu a zvuk motoru je uplne neporovnatelny... oni tankuji co nejlevnejsi naftu. nechapu,ze muze byt takovy rozdil v kvalite ve stejnych autech

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...