dakuhonoo Odesláno Listopad 4, 2020 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2020 (upraveno) Dobrý deň, potreboval by som poradiť ohľadom 1.8TSI motorizácie, ktorú by som chcel. Jeden článok tvrdí, že motor s normou euro5 už je v poriadkuhttps://www.auto.cz/motory-1-8-tsi-a-2-0-tsi-je-uz-obrovsky-motorovy-prusvih-vyleceny-103972 druhý zas, že je to zrovna motor problémovýhttps://autobible.euro.cz/test-ojetiny-skoda-octavia-ii-je-uplne-jina-liga/ Dostala sa ku mne ponuka na zachovalú Octavia II z 2008 s motorom BZB a s drahým LPG systémom Vialle LPDi (LPG som chcel tak či tak). Motor vraj konzumuje 1dcl oleja na 10k km => môžem teda predpokladať, že s ním majiteľ jazdil slušne, nepodtáčal, nevytáčal za studena, a tak? Chcel by som sa hlavne spýtať čo je pravda, ktorý z tých motorov je poruchovejší a tiež koľko km ešte môžem očakávať od toho auta, ak má 269k km pod kapotou, ale je servisované, bolo doňho veľa investované: Quote vela veci vymenenych a vyservisovanych: Jesen 2020: komplet nové zadné brzdy: ATE kotúče, dosky Ferodo; tyčky stabilizátora, prečistenie mechanizmus všetky brzdy, PZ ložisko (servis za 360€) Jar 2020: BG dekarbonizácia motora (Hatiar Zvolen), veľký servis LPG (doplnenie oleja v čerpadle /úkon raz za 60k km/, kompletná kontrola systému, vymeneny kablovy interface), predne brzdy, cistena skrtiaca klapka. -STK EK do 04/2022 -nove letne gumy DOT 1020. -Baterka ma 1, 5 roka, cca pred 30k km menena spojka + sanie, pred cca 70k km menená prevodovka + cerpadlo LPG Upraveno Listopad 4, 2020 uživatelem dakuhonoo oprava 1dcl => 1l 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mildee Odesláno Listopad 4, 2020 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2020 Jsou tady 2 velmi obsáhlá témata o problémech a opravách těchto motorů, nebuď líny si je pročíst. Mám pocit, že 2008 je ještě problémový ročník, je trochu záhadou, jak s tím mohl najet skoro 270tkm. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dakuhonoo Odesláno Listopad 4, 2020 Autor Sdílet Odesláno Listopad 4, 2020 Ja som teda už pár stránok prečítal, myslím, že to bolo okolo č. str. 60, moderátor @p2p sa tam vyjadroval, že BZB motory boli ok a CDAA kazové, každopádne teda po práci budem čítať ďalej, ale som ITčkar, rozumiem sa počítačom, nie autám, takže aj keď sa niečo dozviem, nemám kontext a vedomostné zázemie tomu extra pochopiť, dať si informácie do súvislostí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Listopad 4, 2020 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2020 Hlavně podle mýho dávat LPG do TSi je nesmysl, ani ekonomicky se to nevyplatí, protože se to stejně míchá s benzínem. Jako koupit starý auto s motorem ze "slavné" EA888 rodiny a ještě tam dát složitý systém LPG děkuju, pěkně.... Jestli máš tak velký nájezd, tak kup TDi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dakuhonoo Odesláno Listopad 4, 2020 Autor Sdílet Odesláno Listopad 4, 2020 Ďakujem za názor, no potrebujem benzín pre jazdu po meste, lenže tiež chodím stovky km na Slovensko, a to by som rád ekonomicky aj ekologicky na plyn, tiež by som sa rád povozil po Európe stákilometrové cesty. Môj súčasný 1.9TDI trpí, lebo sa nestihne poriadne zohriať kým parkujem v práci. Nesúhlasím tiež, že by bol nezmysel dávať LPG do turbo benzínu, však presne to je pre LPG najlepšie. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Listopad 4, 2020 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2020 Já nemluvím o turbobenzinu ale o TSI a to je rozdíl. Dělej jak myslíš. Znám spousty 1,8T které jezdily spolehlivě na plyn. Tady to stejně čistě na plyn jezdit nemůže protože by uhořely vstřiky. Kolik kdo znáte cdaa nebo bzb na plyn?A proč jich je asi tak málo...Říkáš že autům nerozumíš a přesto budeš tvrdit, že plyn do EA888 je ideální? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mildee Odesláno Listopad 4, 2020 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2020 BZB je EA113, ale souhlasím s tím, že přímovstřik s LPG nedělá dobrotu. Jeden můj kolega měl chvilku Passata s 1.8 TSI v plynu, ale dal to celkem brzo pryč, byly s tím jen problémy. Jestli chceš plyn, tak třeba 1.6 MPI, ale počítej s tím, že to fakt nepojede. Nebo si pořiď RS s 2.0 TSI, ty na pístní kroužky tolik netrpěli a dá se s tím jezdit v průměru za 8 litrů, což je dost podobné jako 1.8 TSI nebo 1.6 MPI s tím rozdílem, že to celkem jede. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Listopad 4, 2020 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2020 Já si myslím že BZB je 1gen EA888 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dakuhonoo Odesláno Listopad 4, 2020 Autor Sdílet Odesláno Listopad 4, 2020 Ďakujem Mildee, už niekoľko krát mi bolo poradené to 2TFSI, aj keď je menej kultivované ako 1.8, ale to je asi v kontexte spoľahlivosti jedno. 1.6 MPI nechcem, stačilo mi pozrieť sa na wiki tabuľku a točivý moment. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deli Odesláno Listopad 5, 2020 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2020 Podle toho, co píšou na webu, tak Vialle LPDi je systém, který používá pro vstřik plynu přímo benzínové vstřikovače. Takže když jede na plyn, není důvod vstřikovat tam i benzín ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
juraj34518 Odesláno Červen 23, 2023 Sdílet Odesláno Červen 23, 2023 (upraveno) Mám 1.8 tsi 118 Kw .2010 CDAA umrel motor 2 valec ...kaput...niekto kto by poradil servis na to? Aby ma nezrujnovalo..navrhni@pobox.sk ...kto tomu motoru rozumie ..potrebujem s tým pomoc... Upraveno Červen 23, 2023 uživatelem juraj34518 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.