dakuhonoo Odesláno Leden 9, 2021 Sdílet Odesláno Leden 9, 2021 Zdravím, neviem moc o autách, ale tak ma napadlo, keďže tejto motorizácie je ako pliev, ale pritom je nedostačujúca na váhu auta - dá sa k tomuto motoru pridať turbo? Zmestí sa to pod kapotu? Skúšal to niekto? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
noxik600 Odesláno Leden 9, 2021 Sdílet Odesláno Leden 9, 2021 [emoji3][emoji106]Odesláno z mého POCO F2 Pro pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Leden 9, 2021 Sdílet Odesláno Leden 9, 2021 Zbytečně založené téma, První je třeba číst a poté zakládat dotaz, na čtení nemusíš být odborník 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dakuhonoo Odesláno Leden 10, 2021 Autor Sdílet Odesláno Leden 10, 2021 Ako prečítal som si thread ale čo to má spoločné s mojou otázkou, to som nevyčítal, možno je tá odbornosť predsa len nutná. Ide mi o to, že ako člen TDI rodiny chcem prejsť na benzín a LPG, a MPI motory sú z benzínov najspoľahlivejšie, ale nechcem o 100Nm menší točivý moment, tých chabých 77kw by sa prežiť hádam dalo. No a keďže som sa o autá a veci okolo začal zaujímať len nedávno, tak som chcel vedieť či sa dá k tomu motoru pridať turbo a spraviť z toho niečo použiteľné. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Leden 10, 2021 Sdílet Odesláno Leden 10, 2021 MPI (Multi Point Injection) označuje atmosférické benzínové motory s vícebodovým vstřikováním paliva. U těchto motoru není turbo, nebylo turbo a nejde instalovat turbo. Pokud chceš přejít na benzín, tak si kup nějakou 2 litrovou atmosféru a nebo 1,2 tsi 77kw 175 Nm TDi pokud se staráš tak jsou v pohodě. Tsi mají také své mouchy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dakuhonoo Odesláno Leden 10, 2021 Autor Sdílet Odesláno Leden 10, 2021 No momentálne pokukujem po nejakej 2.0FSI - TDi nechcem, pretože väčšina mojich jázd je krátkych(4-10km), občas však robím aj dlhé. Problém je, že benzínové motory od VW vyzerajú byť nespoľahlivé, obzvlášť po prečítaní tohto fóra.(Najradšej by som do oktávky narval motor od Volva) Samozrejme som sa nepýtal na to či motor má turbo, ale či sa k nemu turbo dá dorobiť - každopádne už mi bolo vysvetlené, že ak by to aj šlo, rozhodne to bude drahšie ako kúpiť motor rovno s turbom. Radiť ľuďom 1.2TSI je vcelku kruté, to som si čím zaslúžil? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Leden 10, 2021 Sdílet Odesláno Leden 10, 2021 Čteš měziřádky a to není dobré psal jsem Ti, že nejde instalovat turbo. tých chabých 77kw by sa prežiť hádam dalo, tak proto jsem Ti přiřadil 1,2 Tsi 77Kw 175 Nm, ber to jako příklad k tvému dotazu. Ptáš se na dotazy na octavia forum a zmiňuješ zde Volvo. A pokud máš tak dobré zkušenosti s 1,2 tsi tak nevidím důvod dále pokračovat v této diskuzi TEČKA. mějse 0 Citovat Odkaz ke komentáři
noxik600 Odesláno Leden 10, 2021 Sdílet Odesláno Leden 10, 2021 Přesně. Chip na MPI je blbost, turbo též. Jedině turbo elektrické, ale to je kvůli ceně taky blbost. Mě těch 75kW v MPI stačí, pokud se vytáčí, není líné, pokud ne, tak je spotřeba dobrá. Pokud chceš MPI s více kW, jediné řešení je větší obsah, ale ten u Octavie nenajdeš. Což je za mě škoda. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dakuhonoo Odesláno Leden 10, 2021 Autor Sdílet Odesláno Leden 10, 2021 Radas ja ti ďakujem a áno, nakoniec si napísal aj že turbo inštalovať nejde, čo je presne čo som chcel vedieť. 1.2TSI je moc malý objem, a la výjdeš z mesta a motor tlačíš na hranice jeho možností, a teda jeho životnosť je markantne nižšia, ako vyšších objemov - ak to tak nie je, tak ma prosím ešte pouč. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Leden 10, 2021 Sdílet Odesláno Leden 10, 2021 No momentálne pokukujem po nejakej 2.0FSI - TDi nechcem, pretože väčšina mojich jázd je krátkych(4-10km), občas však robím aj dlhé. Problém je, že benzínové motory od VW vyzerajú byť nespoľahlivé, obzvlášť po prečítaní tohto fóra.(Najradšej by som do oktávky narval motor od Volva) Samozrejme som sa nepýtal na to či motor má turbo, ale či sa k nemu turbo dá dorobiť - každopádne už mi bolo vysvetlené, že ak by to aj šlo, rozhodne to bude drahšie ako kúpiť motor rovno s turbom. Radiť ľuďom 1.2TSI je vcelku kruté, to som si čím zaslúžil?FSI ať už 1.6 nebo 2.0 je cesta z blata do louže proste 2.0TFSI tedy BWA ci BWE v audi je cesta pokud clovek nechce naftu a MPI je ti malo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dakuhonoo Odesláno Leden 10, 2021 Autor Sdílet Odesláno Leden 10, 2021 Ďakujem Olaf, môhol by si prosím rozviesť to blato aj mláku? A ešte 2.0 TFSI som čítal, že problémy s rozvodovým remeňom opravili až 2012, teda CCZA, že tie pred tým mali vyslovene konštrukčnú chybu spolu s 1.8TSI. Dokonca som sa tu už pýtal na nejasnosti medzi kódmi motorov tu, ale nejak som sa nedopracoval k odpovedi. Medzitým som však odpísal 1.8TSI a radšej teda spoľahlivejší dvojliter. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Leden 10, 2021 Sdílet Odesláno Leden 10, 2021 Procti si temata tech motoru a uvidíš proc z blata do louže priklad 2.0 FSI problémy s katalyzátory, 1.6FSI v podstatě nutnost tankovat N98 (stejne tak u 2.0) a tech 10kW navic nejak extra nepoznáš a palivo je dražší. 2.0TFSI BWA a BWE ma klasicke rozvody remenem tedy nic spolecneho s rozvody a problémy motoru 1.8TSI 1 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 10, 2021 Sdílet Odesláno Leden 10, 2021 Proč mu lžete, do každýho motoru jde dát turbo. Připrav si cca 250kKč a není problém.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Leden 10, 2021 Sdílet Odesláno Leden 10, 2021 [emoji3][emoji2] 0 Citovat Odkaz ke komentáři
noxik600 Odesláno Leden 10, 2021 Sdílet Odesláno Leden 10, 2021 Ty kecáš. Vzpomněl si pozdě..Už je vyprodáno..[emoji26] 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.