Přejít na obsah

Zámek u spolujezdce.


Terbii

Doporučené příspěvky

  @Konny když jsem laboroval s otevřením dveří bez zámku z důvodu prasklého lanka, tak jsem měl ven i vložku zámku, kterou jsem chtěl nahradit vložkou s klíčem. Ta vložka byla vsunutá do původního otvoru a zajištěná torxem z boku dveří. Buď jsem tam žádný mechanismus na otevření neměl, nebo nevím jak to vypadá.

  @Terbii podívejse co tam máš přesně, sundáš plastovou krytku záslepky a bude tam vložka pro klíč, tak to půjde jak píše Konny,

ale pokud zde pod plastovou krytkou bude tato vložka viz foto, tak budeš muset asi postupovat jak píše @header009

image.png.f256a5dc44d28822d3bbb2a4d8910f12.png

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři

@Radas my si nerozumime. Na zamku mas misto (viz. foto), do ktereho je vsunuta vlozka zamku a tim se ovlada otacenim zamknuti a odemknuti zamku.

Kdyz mas misto vlozky zamku zaslepku (je jedno jestli je plastova nebo kovova), tak do ni staci vyvrtat diru a pak pres tu diru vetsim sroubovakem otocis tim dilem v zamku a vlastne odemknes cely auto. Uz si rozumime? 

IMG_20210116_201505.jpg.1266d9e54e510c850f00a693a4819864.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak jo, jsem zpět. Mechanik se neozval takže si to musím udělat sám.. Udělal jsem si Teda čas a sundal krytky na obou stranách. U spolujezdce byla tato(1.obrazek) takže do toho vrtat ne e. No budu tedy vrtat u řidiče jak psal@header009(jestli jsem to správně pochopil). Tam jsem Teda sundal také krytku (2.obrazek). Takže mám vrtat přímo do té vložky? 8-10? A jak moc hluboko? Pak tedy zkusit vzít šroubovák a otevřít? Promiňte za tak deb*lní otázky ale nejsem mechanik tak se radši ptám. 🙂

received_2001646716644768.jpeg

received_744652069499926.jpeg

Odkaz ke komentáři

Uz jsem to tu psal. Toto je bezna zaslepka (dela se plastova a kovova). Kdyz ji provrtas, tak uvidis na zamek, ve kterem bude takovy kolecko s drazkou, viz. foto. Do te strcis vetsi plochy sroubovak a otocis jako bys otacel klicem ve vlozce zamku. Tim si odemknes auto. 

Kdyz u ridice rozvrtas zamek, tak ho znicis a budes muset poridit jiny i s jinym klicem nebo ho pak nechat prestavet na tvuj klic. Takto ti bude stacit koupit jen opravnou sadu za 150 Kc a vlozku si doma opravis. 

IMG_20210116_201505.jpg.0cb4fec3ca5824f423d6cb9e59345823.jpg

Odkaz ke komentáři

Ten zamek na fotce je z meho auta od spolujezdce a i na jinych octavkach jsem tam ten oteviraci mechanizmus videl, proto jsem si byl na 100% jistej, ze tak auto otevres 😱

To se ti teda omlouvam za zbytecne vrtani do zaslepky.

Tu diru normalne zakryjes tou plastovou krytkou a nic nebude videt 😉

Odkaz ke komentáři

@Konny  Jo v pohodě. Tak za zkoušku nikdy nic nedáš že jo. Krytku jsem tam vrátil zpátky. Nebude tam třeba nějak zatykat dovnitř? Nebo něco?

Jinak Teda. Už mě nic jiného nenapadá, přes kufr to nepůjde, u spolujezdce taky ne a u řidiče tedy předpokládám taky ne když se zámek protáčí. Co teď? 😅 Okno ven? 

Odkaz ke komentáři

Okno na vrakaci seženeš za 200, proveď destrukci bočního okna a otevři zevnitř, v případě safelocku by mělo fungovat otevření se zapnutým klíčkem v zapalování v poloze 1.

V případě lze otevřít pomocí klínu a odklonění dveří v horní části, ale obávám se, že Tě safelock nepustí a klíček do zapalování nedostaneš

Odesláno z mého 5060D pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Pořádně ho odmasti, pořádně ho prolep izolepou, stačí i obyč průhledná. Když si s tím dáš 15 minut práce a okno rozbiješ jako člověk nějakým ostrým hrotem a ne jak feťák dlažkou, tak si ušetříš hromadu práce s úklidem. Taky už jsem to dělal 😄

Garantuju ti, že zvuk kdy se ti dostane střep do pojezdu sedačky ti zježí chlupy i v nose 😄 

@Konny Stejnej zámek jako má tady majitel jsem viděl na octavia 1 i já, proto jsme si nerozuměli na minulé stránce ;)

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři

Já zas měl za to, že všechny předface měli klasickou vložku zámku pro klíč u spolujezdce, nebo ty co jsme měli MR97 a MR00 to tak měly..

Jinak možná jsem to tady někde psal, místní zámečník chtěl bůro za odemčení bez poškození vložky. Prej cca 30 sec. 4000 práce a 1000 doprava 10 km

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...