Jump to content

E 400D All-Terrain


Babik78

Recommended Posts

před 9 hodinami, MichalF napsal:

Prozradis nam, na jakou si se dostal cenu, zda byla pevna, ci se dalo smouvat ?

Cena byla 60tis € včetně. Cena byla víceméně pevná. Dovozce prý dostal slevu cca 150€ na dva škrábance na jednom kole.

 

Link to post

A máme tu třetí pokračování. Tentokrát 10 věcí co se mi líbí a nelíbí.

Takže začneme tím co se mi nelíbí nebo chybí:

1. Keyless Entry - na svých autech to používám 16let a tady mi to sakra chybí. Už se s tím pomalu smiřuji. Všiml jsem si, že na spoustě Medvědů to není. Na dotaz, proč to Němci nechtějí jsem se dozvěděl, že se bojí rizika krádeže. Brouzdám po německých fórech a hledám, jestli se to dá dodělat. Snad jo, ale musí se vyměnit řídící jednotka a kliky.

2. Překvapuje mě neaktuálnost map. Mám verzi Evropa 2021 (V 19.0) - Online aktualizace map Německa. V mapách mi chybí spousty kruháčů. Ale nevím jestli to není tím, že mám německou edici. Prý to jde přehrát, tak až půjde auto na garančku, tak je zkusím přesvědčit, aby to přehráli na CZ.

3.  2D versus 3D pohled na mapu. Z Espace a z Waze jsem zvyknutý na 3D pohled. Ten 3D pohled u Mercedesu není moc povedený a cesta je poměrně špatně čitelná.

4. Navigace neukazuje radary a zatím jsem nepřišel na možnost jestli to jde dohrát.

5. Nemám DAB rádio, ale to by mělo jít za pár stovek dodělat.

6. Pokud mám zapnuté automatické dálkové, nejde jednoduše přepnout na manuál. Musí se otočit na přepínačem na světlech.

7. Přehrávání MP3 - tady je to asi hodně o zvyku. Vadí mi, že když vyberu album na přehrávání, tak hraje stále dokola a nezačne hrát následují album.

8. Opírání pravého kolene o tunel - opírám si ho bohužel přesně o hranu a mám trochu otlačený koleno. Zkouším změnit posed, abych měl nohy jinak. No, zatím se mi to nedaří. (Už se mi ty zápory špatně hledají) 🙂

9. Nevím proč se mi u některých kontaktů dublují čísla. I když v telefonním seznamu mám jenom jedno. Mám podezření, že to děla WhatsApp.

10. Něco mi drnčí u pravých dveří. Zatím se mnou nejel žádný podobný úchylák na drnčení, aby mi to pomohl lokalizovat. Zvlášť když mám akustickou sadu, tak opravdu slyším vše.

Link to post

A teď 10 věcí, které se mi líbí:

1. Motor - to je prostě špička. V kultivovanosti, síle a spotřebě.

2. Převodovka - řadí sametově (občas hlavně při popojíždění v koloně a zastavení cukne)

3. Světla - to je něco z říše sci-fi, jak to maskuje protijedoucí auta.

4. Sedačky - mám ortopedické - radost cestovat

5. Autonomní řízení - je pro mě neuvěřitelné jak to funguje. Vůbec bych neřekl, jak to člověku ušetří námahu při řízení. Zkoušel jsem to v noci na dálnici a paráda. V pátek jsem jel asi dvě hodiny ve šnůře aut a taky super.

6. Ticho v autě - lidi vůbec nepoznávají při telefonování, že jedu v autě

7. Podvozek - na to, že to nemá řiditelnou zadní nápravu, tak to jede jak po kolejích a auto se vrhá do zatáček s velkou lehkostí.

8. Příplatkové brzdy - skvěle se dávkují a mají velkou účinnost

9. Displeje - očekával jsem je trošku více variabilní, ale jejich jemnost a jas jsou perfektní za každého světla

10. A opět motor, protože jestli auto má nějaké nedostatky, tak motor to prostě všechno přebije a zůstane Vám jenom úsměv na tváří a to ještě hodně dlouho co z auta vystoupíte.

Link to post
Před hodinou, Babik78 napsal:

A máme tu třetí pokračování. Tentokrát 10 věcí co se mi líbí a nelíbí.

Takže začneme tím co se mi nelíbí nebo chybí:

1. Keyless Entry - na svých autech to používám 16let a tady mi to sakra chybí. Už se s tím pomalu smiřuji. Všiml jsem si, že na spoustě Medvědů to není. Na dotaz, proč to Němci nechtějí jsem se dozvěděl, že se bojí rizika krádeže. Brouzdám po německých fórech a hledám, jestli se to dá dodělat. Snad jo, ale musí se vyměnit řídící jednotka a kliky.

2. Překvapuje mě neaktuálnost map. Mám verzi Evropa 2021 (V 19.0) - Online aktualizace map Německa. V mapách mi chybí spousty kruháčů. Ale nevím jestli to není tím, že mám německou edici. Prý to jde přehrát, tak až půjde auto na garančku, tak je zkusím přesvědčit, aby to přehráli na CZ.

3.  2D versus 3D pohled na mapu. Z Espace a z Waze jsem zvyknutý na 3D pohled. Ten 3D pohled u Mercedesu není moc povedený a cesta je poměrně špatně čitelná.

4. Navigace neukazuje radary a zatím jsem nepřišel na možnost jestli to jde dohrát.

5. Nemám DAB rádio, ale to by mělo jít za pár stovek dodělat.

6. Pokud mám zapnuté automatické dálkové, nejde jednoduše přepnout na manuál. Musí se otočit na přepínačem na světlech.

7. Přehrávání MP3 - tady je to asi hodně o zvyku. Vadí mi, že když vyberu album na přehrávání, tak hraje stále dokola a nezačne hrát následují album.

8. Opírání pravého kolene o tunel - opírám si ho bohužel přesně o hranu a mám trochu otlačený koleno. Zkouším změnit posed, abych měl nohy jinak. No, zatím se mi to nedaří. (Už se mi ty zápory špatně hledají) 🙂

9. Nevím proč se mi u některých kontaktů dublují čísla. I když v telefonním seznamu mám jenom jedno. Mám podezření, že to děla WhatsApp.

10. Něco mi drnčí u pravých dveří. Zatím se mnou nejel žádný podobný úchylák na drnčení, aby mi to pomohl lokalizovat. Zvlášť když mám akustickou sadu, tak opravdu slyším vše.

1. To je u auta nutnost. Pak ovšem dobré kombinovat se Sherlogem.

2. problém je, že aktuální máš DE mapy. Zbytek se musí nějak ručně nebo přes PC. Nevím jak, nikdy jsem nedělal, spíše je požádám v servisu na dalším servisu o aktualizaci mimo CZ. Jestli to vůbec má smysl, když všichni pičují s chřipkou a kloudně se nikam nedá.

3. nevím co mám nastaveno, něco jsem si vybral, co mi pasovalo.

4. ani ti je nikdy ukazovat nebude

5. to ani nevím, k čemu je dobré a jestli mám nebo ne.

6. neumíš to asi ovládat. Já teda jedu na full automat furt. Ale jinak se to mění páčkou. A nebo taky v menu. 

7. blbosti nepoužívám

8. ten problém nemám, asi nejsi dimenzionálně kompatibilní

9. Asi je máš více krát uložené. Ono si to bere ze všech zdrojů. Můžeš mít na SIM i v telefonu například. 

10. Při určité teplotě(zima), tak mi drnčí jeden z ofuků, ale to proto, že v něm mám ten magnet a na něm visí mobil. Chytnu rukou mobil a je ticho. Pustí a drnčí. Když ho tam nedám, tak je klid. Dělá to, když ještě není v zimě auto prohřáté. Sere mě to hodně, začalo to až časem. A evidentně to způsobilo těch cca 200g permanentně ve výduchu zavěšených.

Link to post
před 1 hodinou, Babik78 napsal:

A teď 10 věcí, které se mi líbí:

1. Motor - to je prostě špička. V kultivovanosti, síle a spotřebě.

2. Převodovka - řadí sametově (občas hlavně při popojíždění v koloně a zastavení cukne)

3. Světla - to je něco z říše sci-fi, jak to maskuje protijedoucí auta.

4. Sedačky - mám ortopedické - radost cestovat

5. Autonomní řízení - je pro mě neuvěřitelné jak to funguje. Vůbec bych neřekl, jak to člověku ušetří námahu při řízení. Zkoušel jsem to v noci na dálnici a paráda. V pátek jsem jel asi dvě hodiny ve šnůře aut a taky super.

6. Ticho v autě - lidi vůbec nepoznávají při telefonování, že jedu v autě

7. Podvozek - na to, že to nemá řiditelnou zadní nápravu, tak to jede jak po kolejích a auto se vrhá do zatáček s velkou lehkostí.

8. Příplatkové brzdy - skvěle se dávkují a mají velkou účinnost

9. Displeje - očekával jsem je trošku více variabilní, ale jejich jemnost a jas jsou perfektní za každého světla

10. A opět motor, protože jestli auto má nějaké nedostatky, tak motor to prostě všechno přebije a zůstane Vám jenom úsměv na tváří a to ještě hodně dlouho co z auta vystoupíte.

1. nelituji té volby, ba přesně naopak, chrochtám blahem. To je ta věc, která z toho dělá fakt Mercedes.

2. podobně

3. souhlas

4. mám ty, které byly v tom nejlepším paklu, kde byl příplatek nějakých 150-200K za paket, přesně si už nepamatuji. Nejsou to ortopedické, ale lepší už tam nebyly. Ty už šly vylepšit jen masáží a na to jsem se vysral. To bylo 40K ještě navíc a i prodejci mi říkal, že to je na ho*no. Já to v nějakém autě na zkoušku měl a vadilo mi to při jízdě. Rozptylovalo a jako masáž stálo za ho*no. Ale možná byl problém, že to nebylo v Mercedesu. Třeba to má Mercedes, jako jiné věci, vymakané.

5. to mám plně funkční, respektive nechybí mi z toho nic(jsou to příplatkové věci) a bez toho bych už nechtěl. Těžkej relax. A jednoduše se to dá vypnout nebo ignorovat, když nechceš. Co nepoužívám, tak uzpůsobení rychlosti limitům. To je na ho*no, protože když je někde v omezení třeba 30ka, tak by mě ostatní zežrali, bo tam každý stejně jede 70. A on to striktně dodržuje. 

6. potvrzuji. Plus to filtruje i hlášení navigace a podobně.

7. můžeš jet jak hovado a drží jako přikované

8. s brzdami spokojenost. Mám ty zvětšené, byla to součást nějakého paketu.

9. nemám co vytknout, paráda. Obzvlášť, když to pak vidím v jiných autech, tak ten rozdíl vidím

10. to je ta nejpodstatnější část. A od novoty, tedy od opravdu nuly(reálně to byly jednotky km) průměrná spotřeba 6,37 vzatá z appky, kde zadávám u stojanu tankování. Takže absolutně přesná hodnota.

 

Edited by TomasB
Link to post

Borec přede mnou měl dlouhodobou dle palubního PC 8,3. Já mám zatím okolo 7,7. 6,3 tak to umím udělat jenom v eco režimu. Při běžné jízdě po dálnici a město, tak 7,3l. Co mě teda neskutečné vytáčí, je neustále vypalování DPFka. Počítám, že se to spustí tak 2-3 na nádrž a většinou ve městě. To u předchozího auta jsem o vypalování DPFka, ale vůbec nevěděl. A když píšu vůbec, tak vůbec. Žádné zvednuté otáčky, žádné dunění auta nebo smrad. Prostě nic.

před 7 hodinami, TomasB napsal:

 

10. to je ta nejpodstatnější část. A od novoty, tedy od opravdu nuly(reálně to byly jednotky km) průměrná spotřeba 6,37 vzatá z appky, kde zadávám u stojanu tankování. Takže absolutně přesná hodnota.

 

 

Link to post

Tak to netuším, jak s tím jezdíte. Na tu průměrku se nemusím nijak snažit, prostě to tak je. Jezdím v režimu EKO nebo občas SPORT+, ale málo.

Jestli ti to vypaluje 2-3x na nádrž, tak máš problém. A tomu by odpovídala i ta vysoká spotřeba. Jestli to nakonec nebyl důvod prodeje. Ale auto máš v záruce, nebo?

Mi regeneruje tak jednou na +/- 800km.

 

Link to post

Auto nic nehlásí, podle mě za to může courání po městě. Podle spritmonitor.de je průměrka 7,85l/100km z 23aut. Takže za mě je spotřeba cajk. Těch 6,37 je hodně dobrých. Jaké je složení jízd (dálnice, město, 1. třída) a průměrka?

Link to post

Teď s městem neposůoužím, ale dříve za studena po mšstě jak kdy. Někdy 8 někdy 10, někdy 12. Ale to už je takové to přískokem vpřed za studena. Furt rozjezd, furt brzda a studenej motor. Po startu to postupně padá i ve městě a i ve městě se někdy dá jezdit klidně za 6, když není takovej provoz.

Při 60tce na rovině to cucá třeba 2- 3 v ustáleném stavu

Link to post
2 hours ago, Petr81 said:

Co máme říkat my, kteří mají dlouhodobou 12,3? Po městě to žere přes 20. A na dálky to pod 10 taky nejde 😂😂😂

Uz si zase zapomnel? Uz jsem ti to prece rikal - nesmis jezdit se zatazenou rucni brzdou 😉

Link to post
před 2 hodinami, Babik78 napsal:

Téma Android auto:

1. Máte někdo bezdrátové udělátko?

2. Jak udělat, aby bylo android auto přes celý displej? A nejenom na 2/3??? Víte někdo prosím?

Nevím co je bezdrátové udělátko a Android Auto nemám rád a nepoužívám.

Na co to potřebuješ, když v Medvědovi je všechno, co potřebuješ?

Link to post
před 8 hodinami, TomasB napsal:

Nevím co je bezdrátové udělátko a Android Auto nemám rád a nepoužívám.

Na co to potřebuješ, když v Medvědovi je všechno, co potřebuješ?

Udělátko je, že nemusíš telefon připojovat k auto a spojí se bezdrátově (android auto, teď musíš přes kablík.). Proč se pídím po android auto? Jsem zvyknutý na Waze. Vyhovuje mi, že ukazuje úsekové měření, radary apod. a i výpočet trasy. O víkendu jsem byl na Benecku - odjížděl jsem zpět brzo ráno. A stejně mě hnal přes Prahu do Brna. Já jsem jel po svém na Hradec a Svitavy byl jsem doma o minimálně 30min dřív a ujel jsem o 100km méně. Ještě k Waze - nepopíram, že Waze je fenomén pouze u nás (stejně jako houbaření a vodáctví), v zahraničí už tak dobrý není.

před 31 minutami, TomasB napsal:

K te spotrebe, rano jsem si pustil nezavisle, abych nesedal do studeneho. 200km do Litvinova, top dpeed necelych 180, jinak vetsinou 140-160. Spotreba 6,6.

To jsi jel na EKO? Za chvilku jedu Čankovic, tak pak napíšu jak jsem dopadnul. Bude to tak 50% dálnice a pak státovky a okresky.

Link to post

Jak u predchoziho modelu tak i u toho co mam ted je lepsi jezdit podle google maps a nespolehat na M-B mapy. A mam telefon na kabelu zavrenej v tom kastliku a neresim. Jinak na te generaci co mate vy dva, jsem mel apple car play na full screen. Ten novy s MBUX uz to ma hloupe oriznute.

Jak u predchoziho modelu tak i u toho co mam ted je lepsi jezdit podle google maps a nespolehat na M-B mapy. A mam telefon na kabelu zavrenej v tom kastliku a neresim. Jinak na te generaci co mate vy dva, jsem mel apple car play na full screen. Ten novy s MBUX uz to ma hloupe oriznute.

On 11/16/2021 at 12:36 AM, TomasB said:

4. mám ty, které byly v tom nejlepším paklu, kde byl příplatek nějakých 150-200K za paket, přesně si už nepamatuji. Nejsou to ortopedické, ale lepší už tam nebyly. Ty už šly vylepšit jen masáží a na to jsem se vysral. To bylo 40K ještě navíc a i prodejci mi říkal, že to je na ho*no. Já to v nějakém autě na zkoušku měl a vadilo mi to při jízdě. Rozptylovalo a jako masáž stálo za ho*no. Ale možná byl problém, že to nebylo v Mercedesu. Třeba to má Mercedes, jako jiné věci, vymakané

Ty ortopedicke a masazni sedacky jsou o dost lepsi, Tomasi - muzu porovnat. Hlavova operka je mnohem pohodlnejsi, navic ma nastavitelne boky jako v letadle. Muzes si nastavit i uroven sevreni bocnim vedenim, stejne jak automaticke prifukovani bocnic v zatackach. A masaz je ve spojeni s kinetikou sedacek k nezaplaceni.

Edited by Mezonek
Link to post
Kdyz mas zaplacenej ten on-line, tak to pocita presne i s dopravou na minuty. Musis mit MercedeMe a zaplaceno.
Jezdim temer porad na Eko.
To mám zaplacený, teď rozdíl oproti M-B a Waze skoro 30min. A přijel jsem správně podle Waze. Waze navrhl přesně tu cestu, kterou bych jel i já. Tak průměr 60km/h, 158km - 6,9l/100km včetně popojíždění ráno po jednáních - režim ECO.

Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk



Jak u predchoziho modelu tak i u toho co mam ted je lepsi jezdit podle google maps a nespolehat na M-B mapy. A mam telefon na kabelu zavrenej v tom kastliku a neresim. Jinak na te generaci co mate vy dva, jsem mel apple car play na full screen. Ten novy s MBUX uz to ma hloupe oriznute.
Ty ortopedicke a masazni sedacky jsou o dost lepsi, Tomasi - muzu porovnat. Hlavova operka je mnohem pohodlnejsi, navic ma nastavitelne boky jako v letadle. Muzes si nastavit i uroven sevreni bocnim vedenim, stejne jak automaticke prifukovani bocnic v zatackach. A masaz je ve spojeni s kinetikou sedacek k nezaplaceni.

Tady jsou opravdu body, které tlačí do zad či do pozadí. Není to imitace hýbání bederní opěrky, jak má konkurence.

Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...