Přejít na obsah

Čidlo teploty


metwe

Doporučené příspěvky

Po klapce jsem šel hned,jak tyhle problémy začaly.Tak že je vyčištěná a nastavena,ale to už jsou tři roky.Ale po zapnutí klíčku do první polohy se ozve čerpadlo a nastavení škrtící klapky.Oboje cca 2 vteřiny.Dvakrat se mi stalo,že ten interval nastavení klapky trval hodně dlouho,cca 5 vteřin a v obou případech byly za jízdy problémy s volnobeznymi otáčkami.Tak že začínám vidět problém někde tam,až bude trochu počasí,sundám filtr a omrknu konektor na klapce,na štěstí to není staly problém,udělá to jen občas.Az se zas ozve dlouhý interval nastavení,zkusím vypnout a zapnout klíček,jestli bude zase krátký,jak mám být,pokud ano a otáčky budou ok,bude problém někde tam ✌️

Odkaz ke komentáři

Tak držím palce aby si prišiel na to čo to spôsobuje a možno to pomôže aj mne. Klapky som menil asi 3 prestriekané kontakty asi na všetkých snímačoch na rj motora diava samozrejme bola tiež a aj tak to spraví, vag nič , teplota na snimači pekne postupne hore ako sa zohrieval motor za to som ho vylúčil že by bol zlý ale aspoň viem čo pomôže vypnúť zapnúť a potom drží voľnobeh . 

 

 

Odkaz ke komentáři

Pokud na to přijdu,určitě to sem napíšu pro ostatní.Ale když to tři týdny šlape,jak nové auto,pak to zablbne a z vesela to šlape pak dal,taková závada se bude hledat hodně blbě 🤦

Jinak ten motor má odemě první,poslední,tak by ještě něco mohl vydržet,i když má najeto 290 000😁

received_243583613616089.jpeg

Odkaz ke komentáři

Jinak ten motor má odemě první,poslední,tak by ještě něco mohl vydržet,i když má najeto 290 000😁

Tak dnes ráno první větší mráz,kdy auto stálo venku,start ok,klasické vyšší otáčky na sytič,než jsem ometl sníh,otáčky z ničeho nic spadly na hodnotu,kdy se motor sotva převaloval.Vypnul jsem motor,nastartoval znovu,cesta asi 10 km a vše v pořádku.Já už fakt nevím 😔

Odkaz ke komentáři

Tak chlapi,měl jsem doma ještě jedno nové čidlo Febi Bilstein.Po namontování toho čidla nejen že si otáčky dělaly,co chtěly,ale auto jelo fakt blbě,líný,při sešlápnutí plynu při řazení to kopalo,no hrůza🤦Tak jsem se nasral a koupil jsem ve škodovce za 1300 originál.Dal jsem ho tam,motor úplně jiná liga,svižný,klidný,otáčky na volnoběh a při vyřazení plynulý,stalý,tak uvidím,co se bude dít dál,kdyby to čidlo vydrželo alespoň rok,byl bych šťastný😂Dvě předchozí čidla Hella,Febi,čínský mrdky,fakt nekupovat🤦🫣

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...