Jump to content

Úprava sání 1,6 AEE


Recommended Posts

a proč ne??? ja si myslim že by to bylo lepší ne???pltže takhle jak to je tak to je moc dlouhý ne?? a stím kolenem by byl rychlejší přisun vzduchu nebo ne ????? prave jestli to mám tak udelat bo ne ale myslím že by to bylo lepší

Link to comment

Mám sice svůj motor rád, chci pro něj jen to nejlepší, možná něco málo k výkonu přinese (ovšem jestli to jen není placebo-efekt), ale nějak to není můj šálek kávy. A navíc se sportovním fitrem je víc práce na údržbu. Ovšem proti gustu..... . Viděl jsem někde na jiném fóru fotku AEE-čka, tuším že s filtrem K+K.

Link to comment

Nerealizoval jsem to proto,že jsem levně sehnal KN do boxu.Ani ne kvůli výkonu,ale je to praktičtější a mělo by to líp filtrovat.

Pro představu foto.Jen na zkoušku nasazeno.

Stejně tam ale budeš muset nějakou trubku,nebo hadici dát,aby byl filtr dál od motoru.

post-146-1312375780_thumb.jpg

post-146-1312375886_thumb.jpg

Link to comment

Podařilo se mi dohledat to číslo originálního dílu nástavku sání z Octavia 1,4 16V. Je to 1J0129594G. Ale ta cena ! Na netu v zahraničních obchodech s použitými ND nebo e-bay za 50€ až 100€ bez poštovného ! Na našich e-shopech jsem ten díl nenašel, nebo by se musel poptat.

post-1406-1312869425_thumb.jpg

Link to comment
Podařilo se mi dohledat to číslo originálního dílu nástavku sání z Octavia 1,4 16V. Je to 1J0129594G. Ale ta cena ! Na netu v zahraničních obchodech s použitými ND nebo e-bay za 50€ až 100€ bez poštovného ! Na našich e-shopech jsem ten díl nenašel, nebo by se musel poptat.

post-1406-1312869425_thumb.jpg

 

myslim si,ze je to drahe kvoli tomu,ze je to aj s tou klapkou sania mechanickou. Mozno ze bez nej by to bolo ovela lacnejsie. Lebo ta klapka sania sama osebe je draha. Keby sa to dalo zohnat bez klapky, bolo by to fajn. Myslim,ze zvysok bude pasovat na klapku sania, ktoru AEEcko uz ma,staci len vytiahnut povodny "lievik" a nasadit zvysok.

Link to comment

Akorát falíruje průměr, hadice má ø38/42mm a trubka na předehřívači ø40mm, ale narvat by to tam asi šlo. Ona ta hadice bude poddajná. Cena 273,-/m.

 

Mno, myslím že po čelním nárazu hodnota cca 2500,- za celé vedení sání vč. klapky se v ceně celkové opravy ztratí............... Jinak asi na to vedení se nemá co rozbít, tak to holt neprodávají. My taky v práci vedeme některé ND jen jako sestavy z několika dílů i když by se to dalo prodávat po dílech. To je obchodní politika mnoha firem, na tom vydělávají.

Link to comment
  • 4 months later...

OBRAZOK

 

 

Tak ja som to nakoniec vyriesil takto. Vodarenska rurka o priemere 5 cm. Krasne sadla na ten originalny saci predny kosik, co sa montuje k svetlu. Dalej dva 45 stupnove kolena a jedna 5 cm spojka. Spojku potrebujeme preto, lebo jej stredny priemer je skoro uplne rovnaky ako vnutorny priemer pri tej mechanickej klapke ,ktora riadi prepinanie studeneho a tepleho vzduchu. Jej vnutorny priemer je cca. 5,3cm a to je hodnota tej spojky. Zo spojky odrezeme jeden koniec,ktory nepotrebujeme, zbrusime odrezanu hranu, celu cast na tvar mierneho kuzela - ked si vsimnete pozorne ,tak ten povodny lievik,co sa zasuval dnu, ma tvar kuzela s miernym uhlom. Po prebruseni som vedel zasunut ten koniec asi 1cm uplne napevno. Niekomu to vojde aj viac, ked to prebrusi na lepsi kuzel,mne sa s tym viac nechcelo bavit. Nakoniec som ho este poistil pevnostnou izolacnou paskou, ale kedze je kazda cast vedenia pevna, nehrozi, aby nieco vypadlo. Nakoniec sa to chystam takisto nastriekat,aby to nevyzeralo takto biedne. Na jar idem kupit KN filter do originalneho boxu.

Link to comment

to mas pravdu, urcite to nastriekam,ale az na jar, ked budem striekat aj ostatne plasty na motore, teraz som lenivy :D a kapotu nemam priesvitnu, takze to nevidno aspon pre teraz. A tu pasku dam dole, tiez mi tam nesedi. Dal som ju tam len pre svoj dobry pocit,ale skusal som to aj nasilu tahat aj bez pasky a ono to nejde von :D ,teda drzi to tam ako privarene. Ale sruby tam davat nechcem. Placebo efekt to ma zato dobry, uz si nahovaram,ze motor ma taky hrubsi zvuk :D

Link to comment
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Konečně po dlouhém a dlouhém shánění jsem sehnal vytoužený originál kit studeného sání z Octavia nebo Golfu 1,4 16V s klimou. Koupil jsem na http://cgi.ebay.fr/Ansaugschlauch-Reglerkasten-BCA-VW-Golf-4-IV-1-4-55KW-75PS-1J0129594G-/300709657496?pt=DE_Autoteile&hash=item4603b13b98 .

Vypadá to perfektně, o víkendu možná přijde montáž tak sem pak hodím fotky. Celé to vyšlo v přepočtu na cca 1500Kč ( 40eur díl a 20eur doprava do ČR z Německa). Už se těším jak bude vypadat

Link to comment

nezabudni,ze ti treba este ten natrubok, co sa montuje k svetlu a tu pruznu spojku k tomu. Ako vravel minule Miklisek, je to dost drahe riesenie, a ked si to cele spocitas ,tak ta to vyjde na 75 eur dokopy, co je teda ranec,ako vravite. Ja som dal za to s natrubkom atd dokopy 15 eur. A teda zvysnych 60 mozem investovat do zadnych kotucovych brzd :palec: . Konecne ich mam vybavene ,vsetko,co mi treba,vratane brzdovych hadiciek atd za 45 eur, okrem brzdovych kotucov, tie kupim nove. Tesim sa jak maly :P

Link to comment
  • 1 month later...

no já měl právě i problém s tou klapkou vzduchu která funguje na tepelné roztažnosti, bývalému majiteli rachotila, tak to projel samořezkou čímž jednak omezil funkčnost a kousek zlomil, takže nefungovala... tak mi to přišlo docela vhod že to je komplet celé. Přikládám foto jak to vypadá u mě:-)

post-2696-0-47903600-1344508256_thumb.jpg

Link to comment

no já měl právě i problém s tou klapkou vzduchu která funguje na tepelné roztažnosti, bývalému majiteli rachotila, tak to projel samořezkou čímž jednak omezil funkčnost a kousek zlomil, takže nefungovala... tak mi to přišlo docela vhod že to je komplet celé. Přikládám foto jak to vypadá u mě:-)

tak toto je to stylově nejčistší řešení :palec: bohužel taky nejdražší :angry:

 

směšovací komora drnčí i u mě...podezíral jsem dlouhou dobu výfuk, ale nakonec komora, tak jsem ji stáhnul zatím dvěma páskama...vypadá to hrozně ale je klid :)

Link to comment

no tak vyzera to lepsie ako moje vodarenske trubky :palec: ,ale hlavne,ze mi to funguje :lol: , planujes este nejako upravovat po motorickej stranke?

 

Hlavně že to funguje a plní dobře účel... jej po motorické chtěl jsem chip a vačku... ale asi se na to vykašlu a nechám zavařit svody jestli jsou prasklé, a vymenit první díl výfuku s vlnovcem, a namontuju plechový kryt pod motor.

Link to comment

tak cip a vacku som chcel aj ja,ale rozmyslam,ze radsej tie peniaze usetrim a o par rokov si kupim nejake to "delo". Chcem minimalne 2 liter benzin, najlepsie Honda accord 2,4i-VTEC. No uvidime :huh: Ale pozorujem na mojom AEE nejake zmeny k lepsiemu, taha to nejako lepsie a som celkom spokojny. Pri rychlej jazde to stale udrziavam v ramci max krutiaceho momentu 3000 az 4300 otacok ,viac si myslim,ze sa to neoplati vytacat . Toto rozmedzie otacok nazyvam moj "nastup turba" :lool: Vsetko ostatne je turbo diera :lool: :lool:

Link to comment
  • 1 month later...
Guest sironjan

Zdravim panove a co takhle svest rouru sani primo do predni masky do toho plastu vedle chladice ve kterem se udela dira a da se do ni trubka sani? tam to bude sat urcite studeny vzduch ne?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Hezký den Klubáci, Sám tuto octávii vlastím zakoupil jsem jí od kamaráda, když měla najeto nějakých 173 tisíc. V současné chvíli mám natočeno nějakých 266. Za tu dobu jsem už pár věcí dělal, avšak se ve velké míře jednalo o spotřebku tzm. Koplet brzdy přede a zadek, všechna ložiska, brzdové štíty, přední stabilizátory, čepy kulové i řízení, axiální táhla, přední tlumiče, pružiny a uložení, rozvody,... Auto mě baví a vyhovuje mi ve všech směrech. Jediné dvě neduhy, které mě zatím postihly byla vadná podtlaková regulace na turbu a doraz výřivých klapek. Nicméně auto mi slouží každý den a rád bych si ho nechal jak jen dlouho to bude možné. Nicméně tenkrát při demontáži sání jsem postřehl, že mám v sání a EGRU a Klapce olej. Vlivem podle mě bude už TUrbo, které propouští. Rád bych se zeptal zda je někdo schopný mi říct, jak moc náročné je doma vyměnit turbo. Koukal jsem na stránky a dle VIN by mělo být v autě turbo BORGWAGNER cena cc 16k + těsnící materiál. Byla by zde hodná duše, která by mi třeba poradila jak na to a jak postupovat u tohoto motoru. Případně co vše při jednom vyměnit? 
    • Bohužel nefunguje, je tam problém s přepisem po zapnutí klíčku
    • nejspíše v servise, určitě bych to řešil s nima
×
×
  • Create New...