Přejít na obsah

Úprava sání 1,6 AEE


miklisek

Doporučené příspěvky

Mám sice svůj motor rád, chci pro něj jen to nejlepší, možná něco málo k výkonu přinese (ovšem jestli to jen není placebo-efekt), ale nějak to není můj šálek kávy. A navíc se sportovním fitrem je víc práce na údržbu. Ovšem proti gustu..... . Viděl jsem někde na jiném fóru fotku AEE-čka, tuším že s filtrem K+K.

Odkaz ke komentáři

Nerealizoval jsem to proto,že jsem levně sehnal KN do boxu.Ani ne kvůli výkonu,ale je to praktičtější a mělo by to líp filtrovat.

Pro představu foto.Jen na zkoušku nasazeno.

Stejně tam ale budeš muset nějakou trubku,nebo hadici dát,aby byl filtr dál od motoru.

post-146-1312375780_thumb.jpg

post-146-1312375886_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Podařilo se mi dohledat to číslo originálního dílu nástavku sání z Octavia 1,4 16V. Je to 1J0129594G. Ale ta cena ! Na netu v zahraničních obchodech s použitými ND nebo e-bay za 50€ až 100€ bez poštovného ! Na našich e-shopech jsem ten díl nenašel, nebo by se musel poptat.

post-1406-1312869425_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Podařilo se mi dohledat to číslo originálního dílu nástavku sání z Octavia 1,4 16V. Je to 1J0129594G. Ale ta cena ! Na netu v zahraničních obchodech s použitými ND nebo e-bay za 50€ až 100€ bez poštovného ! Na našich e-shopech jsem ten díl nenašel, nebo by se musel poptat.

post-1406-1312869425_thumb.jpg

 

myslim si,ze je to drahe kvoli tomu,ze je to aj s tou klapkou sania mechanickou. Mozno ze bez nej by to bolo ovela lacnejsie. Lebo ta klapka sania sama osebe je draha. Keby sa to dalo zohnat bez klapky, bolo by to fajn. Myslim,ze zvysok bude pasovat na klapku sania, ktoru AEEcko uz ma,staci len vytiahnut povodny "lievik" a nasadit zvysok.

Odkaz ke komentáři

Akorát falíruje průměr, hadice má ø38/42mm a trubka na předehřívači ø40mm, ale narvat by to tam asi šlo. Ona ta hadice bude poddajná. Cena 273,-/m.

 

Mno, myslím že po čelním nárazu hodnota cca 2500,- za celé vedení sání vč. klapky se v ceně celkové opravy ztratí............... Jinak asi na to vedení se nemá co rozbít, tak to holt neprodávají. My taky v práci vedeme některé ND jen jako sestavy z několika dílů i když by se to dalo prodávat po dílech. To je obchodní politika mnoha firem, na tom vydělávají.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

OBRAZOK

 

 

Tak ja som to nakoniec vyriesil takto. Vodarenska rurka o priemere 5 cm. Krasne sadla na ten originalny saci predny kosik, co sa montuje k svetlu. Dalej dva 45 stupnove kolena a jedna 5 cm spojka. Spojku potrebujeme preto, lebo jej stredny priemer je skoro uplne rovnaky ako vnutorny priemer pri tej mechanickej klapke ,ktora riadi prepinanie studeneho a tepleho vzduchu. Jej vnutorny priemer je cca. 5,3cm a to je hodnota tej spojky. Zo spojky odrezeme jeden koniec,ktory nepotrebujeme, zbrusime odrezanu hranu, celu cast na tvar mierneho kuzela - ked si vsimnete pozorne ,tak ten povodny lievik,co sa zasuval dnu, ma tvar kuzela s miernym uhlom. Po prebruseni som vedel zasunut ten koniec asi 1cm uplne napevno. Niekomu to vojde aj viac, ked to prebrusi na lepsi kuzel,mne sa s tym viac nechcelo bavit. Nakoniec som ho este poistil pevnostnou izolacnou paskou, ale kedze je kazda cast vedenia pevna, nehrozi, aby nieco vypadlo. Nakoniec sa to chystam takisto nastriekat,aby to nevyzeralo takto biedne. Na jar idem kupit KN filter do originalneho boxu.

Odkaz ke komentáři

to mas pravdu, urcite to nastriekam,ale az na jar, ked budem striekat aj ostatne plasty na motore, teraz som lenivy :D a kapotu nemam priesvitnu, takze to nevidno aspon pre teraz. A tu pasku dam dole, tiez mi tam nesedi. Dal som ju tam len pre svoj dobry pocit,ale skusal som to aj nasilu tahat aj bez pasky a ono to nejde von :D ,teda drzi to tam ako privarene. Ale sruby tam davat nechcem. Placebo efekt to ma zato dobry, uz si nahovaram,ze motor ma taky hrubsi zvuk :D

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 3 měsíce později...

Konečně po dlouhém a dlouhém shánění jsem sehnal vytoužený originál kit studeného sání z Octavia nebo Golfu 1,4 16V s klimou. Koupil jsem na http://cgi.ebay.fr/Ansaugschlauch-Reglerkasten-BCA-VW-Golf-4-IV-1-4-55KW-75PS-1J0129594G-/300709657496?pt=DE_Autoteile&hash=item4603b13b98 .

Vypadá to perfektně, o víkendu možná přijde montáž tak sem pak hodím fotky. Celé to vyšlo v přepočtu na cca 1500Kč ( 40eur díl a 20eur doprava do ČR z Německa). Už se těším jak bude vypadat

Odkaz ke komentáři

nezabudni,ze ti treba este ten natrubok, co sa montuje k svetlu a tu pruznu spojku k tomu. Ako vravel minule Miklisek, je to dost drahe riesenie, a ked si to cele spocitas ,tak ta to vyjde na 75 eur dokopy, co je teda ranec,ako vravite. Ja som dal za to s natrubkom atd dokopy 15 eur. A teda zvysnych 60 mozem investovat do zadnych kotucovych brzd :palec: . Konecne ich mam vybavene ,vsetko,co mi treba,vratane brzdovych hadiciek atd za 45 eur, okrem brzdovych kotucov, tie kupim nove. Tesim sa jak maly :P

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

no já měl právě i problém s tou klapkou vzduchu která funguje na tepelné roztažnosti, bývalému majiteli rachotila, tak to projel samořezkou čímž jednak omezil funkčnost a kousek zlomil, takže nefungovala... tak mi to přišlo docela vhod že to je komplet celé. Přikládám foto jak to vypadá u mě:-)

post-2696-0-47903600-1344508256_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

no já měl právě i problém s tou klapkou vzduchu která funguje na tepelné roztažnosti, bývalému majiteli rachotila, tak to projel samořezkou čímž jednak omezil funkčnost a kousek zlomil, takže nefungovala... tak mi to přišlo docela vhod že to je komplet celé. Přikládám foto jak to vypadá u mě:-)

tak toto je to stylově nejčistší řešení :palec: bohužel taky nejdražší :angry:

 

směšovací komora drnčí i u mě...podezíral jsem dlouhou dobu výfuk, ale nakonec komora, tak jsem ji stáhnul zatím dvěma páskama...vypadá to hrozně ale je klid :)

Odkaz ke komentáři

no tak vyzera to lepsie ako moje vodarenske trubky :palec: ,ale hlavne,ze mi to funguje :lol: , planujes este nejako upravovat po motorickej stranke?

 

Hlavně že to funguje a plní dobře účel... jej po motorické chtěl jsem chip a vačku... ale asi se na to vykašlu a nechám zavařit svody jestli jsou prasklé, a vymenit první díl výfuku s vlnovcem, a namontuju plechový kryt pod motor.

Odkaz ke komentáři

tak cip a vacku som chcel aj ja,ale rozmyslam,ze radsej tie peniaze usetrim a o par rokov si kupim nejake to "delo". Chcem minimalne 2 liter benzin, najlepsie Honda accord 2,4i-VTEC. No uvidime :huh: Ale pozorujem na mojom AEE nejake zmeny k lepsiemu, taha to nejako lepsie a som celkom spokojny. Pri rychlej jazde to stale udrziavam v ramci max krutiaceho momentu 3000 az 4300 otacok ,viac si myslim,ze sa to neoplati vytacat . Toto rozmedzie otacok nazyvam moj "nastup turba" :lool: Vsetko ostatne je turbo diera :lool: :lool:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...