Přejít na obsah

Úprava sání 1,6 AEE


miklisek

Doporučené příspěvky

To by asi taky šlo, ale konstruktéři asi věděli co dělají, že to dali tam kam to dali. Ono tahle to vlastně jen přisává relativně čistý vzduch chaldnější, protože to není vystaveno úplně přímému proudění, a nejsou tam pak mouchy a nebo např. voda při dešti. A hlavně tak jak je to umístěný v masce, myslím, že vlivem proudění a tvaru vstupu je v tomto místě masky největší tlak, takže sání má odkud přisávat. A kdyby to bylo napřímo do masky rovnoběžně se směrem jízdy auta, zas by tam bylo to proudění do sání moc rychlý, a to by taky nebylo dobře.

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

Hele chystám se taky na to sání, přesně podle tvýho návodu, kterej je mimochodem supr :-) ale při prohlížení obrázků jsem si všiml toho těsnění co máš přidělaný na chladíčový stěně. Něco podobnýho už hooodně dlouho shánim. Můžeš mi říct kde si ho sehnal?

 

Díky palec.gif

Odkaz ke komentáři

Já myslím, že Tetrosy myslí těsnění, co je mezi hapnou a chladičovou stěnou. Já ho kupoval tady: http://www.gumex.cz/...fily-27704.html , já tam mám obdélník (a)15x(b)20. Je to pomocník k nezaplacení. Motor se tolik nešpiní.

 

JJ, supr myslel jsem přesně tohle :-) Je to supr věc, teď jsem toziž dával plech pod motor a chtěl bych mít motorovej prostor hotovej. Díky za odkaz. A koukám že to neni vůbec drahý..... palec.gif

Odkaz ke komentáři

Není, na to kolik to udělá dobré služby. Jo a osvědčilo se mi zašroubovat ty dorazový šrouby, co jsou v rozích chladičové stěny. Kapota pak těsní úplně všude a vlivem předpětí od té těsnící gumy neklepe na hrbolech do těch šroubů. Jen je třeba si trochu pohrát se zámkem kapoty a trochu ho posunout dolů. Ta pryž je docela odolná, do dneška tam drží a nezpuchřela. Jen je nutný dokonale omastit chladičovou stěnu před lepení profilu aby ta samolepka dobře držela. Jo a doporučuju počkat na jaro nebo to dělat v garáži v teple.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Klapka byla uvnitř rozsypaná, tak jsem ji odstranil (už vím, proč to občas nechtělo startovat-muselo se dlouho točit)

Motor se ohřeje za úplně stejnou dobu, alespoň teď v létě, a na zimu si tu hadici odpojím, nebo ji dám někam jinam, pokud to bude potřeba :)

 

Jinak přes tu přední mřížku toho zase tak moc neprojde, maximálně mouchy, které už ve filtru stejně jsou :D nebo voda, což by mohl být problém... ale to se uvidí časem. Uvažoval jsem že bych když tak schoval konec do rohu v nárazníku, kvůli té vodě.

Odkaz ke komentáři

Zavodník: už jsem ti v SZ psal, že u 1.6/74kw není potřeba nic upravovat, protože už je to tak z fabriky udělané!!! Schválně si jdi od filtrboxu po plastové trubce a udivíš, že skončíš u žebrování na na chladičové stěně a tam si to přes masku saje studený vzduch. U faceliftové verze od toho Škodovka upustila kvůli předním světlům a nasávání končí v motorovém prostoru, takže tam by to mělo cenu, ale ty máš předface, takže tam se nic upravovat nemusí :palec:

 

EDIT: sorry Zavodníku, ale myslel jsem si že máš 1.6/74kw :wallbash: , v tomto případě úpravu sání určitě udělej, v létě ti ten motor lépe pojede :palec:

Upraveno uživatelem Konny
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Můžu potvrdit, v létě je úprava sání opravdu znát. Vyndal jsem směšovací klapku, tak se uvidí, co to bude dělat v zimě. Každopádně kamarád má AEE ve Feldě a už od doby kdy ji koupil, mu chybí v motoru ta hadice od svodů k mísící klapce a v zimě nikdy problémy neměl, tak myslim, že nebudeme muset hromadně předělávat sání, až klesne teplota :)

Upraveno uživatelem squirrelcze
Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Za mě odstranit. Moje mísící klapka už ani nedovírala, takže sání bralo horký vzduch od svodů pořád. Šla úplně ven, ale pro jistotu ji mám schovanou. Dneska ráno bylo u nás -1 a na autě nebylo poznat, že je klapka odstraněná. Uvidíme co to bude dělat při -20, ale osobně si myslím, že to vliv mít nebude. Demontáží klapky nic nezkazíš a kdykoliv ji můžeš vrátit zpátky, pokud bys měl pocit že se to motoru nelíbí.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Vítej na fóru. Klapku by snad uměli dodat ve Škodovce. Zkus se poptat v nejbližším autorizáku. Číslo dílu je 1JO 129 594 C. Když jsem to googlil, našlo to akorát německý ebay a to ještě na Golfa, takže držim palce. Líp podle mě uděláš, když si poskládáš vlastní sání. Pro auto to bude lepší a pro tebe levnější. Já jsem s úpravou spokojen, klesla mi dlouhodobá spotřeba a zvlášť v létě bylo znát, že motor má lepší tah. Poznal jsem to v kopcích na pravidelných trasách. Někde jsem četl názory typu, že ve velký zimě s tim budou problémy, ale to si nemyslim, protože spoustě lidí tam chybí ta hadice mezi krytem svodů a klapkou už jakou dobu a žádný negativní vlivy to nemá. Takže žádnej strach a klidně se do toho pusť :)

Odkaz ke komentáři

Felicie to mají do nárazníku už z výroby ! od svodů jde pouze sání teplého vzduchu, tak jako u Oktávky, máš tam taky směšovací klapku jako my, jen ty ji máš ve Filtrboxu do kterého vede teplý vzduch od svodů a studený z nárazníku, takže pokud ti funguje ta klapka, nic řešit nemusíš.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...