miklisek Posted September 22, 2012 Author Share Posted September 22, 2012 To by asi taky šlo, ale konstruktéři asi věděli co dělají, že to dali tam kam to dali. Ono tahle to vlastně jen přisává relativně čistý vzduch chaldnější, protože to není vystaveno úplně přímému proudění, a nejsou tam pak mouchy a nebo např. voda při dešti. A hlavně tak jak je to umístěný v masce, myslím, že vlivem proudění a tvaru vstupu je v tomto místě masky největší tlak, takže sání má odkud přisávat. A kdyby to bylo napřímo do masky rovnoběžně se směrem jízdy auta, zas by tam bylo to proudění do sání moc rychlý, a to by taky nebylo dobře. 0 Quote Link to comment
TomášT Posted September 22, 2012 Share Posted September 22, 2012 navíc by byl problém s nasáváním vody třeba při jízdě v silném dešti 0 Quote Link to comment
Tetrosy Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Hele chystám se taky na to sání, přesně podle tvýho návodu, kterej je mimochodem supr :-) ale při prohlížení obrázků jsem si všiml toho těsnění co máš přidělaný na chladíčový stěně. Něco podobnýho už hooodně dlouho shánim. Můžeš mi říct kde si ho sehnal? Díky 0 Quote Link to comment
šipan Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Myslíš tohle- http://www.zbozi.cz/?q=1U0805961E 0 Quote Link to comment
miklisek Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 Já myslím, že Tetrosy myslí těsnění, co je mezi hapnou a chladičovou stěnou. Já ho kupoval tady: http://www.gumex.cz/...fily-27704.html , já tam mám obdélník (a)15x(b)20. Je to pomocník k nezaplacení. Motor se tolik nešpiní. 0 Quote Link to comment
šipan Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Jo sorry.Toho jsem si nevšiml-až teď. 0 Quote Link to comment
Tetrosy Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Já myslím, že Tetrosy myslí těsnění, co je mezi hapnou a chladičovou stěnou. Já ho kupoval tady: http://www.gumex.cz/...fily-27704.html , já tam mám obdélník (a)15x(b)20. Je to pomocník k nezaplacení. Motor se tolik nešpiní. JJ, supr myslel jsem přesně tohle :-) Je to supr věc, teď jsem toziž dával plech pod motor a chtěl bych mít motorovej prostor hotovej. Díky za odkaz. A koukám že to neni vůbec drahý..... 0 Quote Link to comment
miklisek Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 Není, na to kolik to udělá dobré služby. Jo a osvědčilo se mi zašroubovat ty dorazový šrouby, co jsou v rozích chladičové stěny. Kapota pak těsní úplně všude a vlivem předpětí od té těsnící gumy neklepe na hrbolech do těch šroubů. Jen je třeba si trochu pohrát se zámkem kapoty a trochu ho posunout dolů. Ta pryž je docela odolná, do dneška tam drží a nezpuchřela. Jen je nutný dokonale omastit chladičovou stěnu před lepení profilu aby ta samolepka dobře držela. Jo a doporučuju počkat na jaro nebo to dělat v garáži v teple. 0 Quote Link to comment
Romix95 Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Zdravím AEEčkaři :) Taky jsem se pustil do úpravy sání, použil jsem tuto hliníkovou hadici: http://goo.gl/yIFJa0 Zde přikládám nějaké foto: Ještě musím sehnat nějakou stříbrnou pásku na utěsnění, místo té izolačky...:) 0 Quote Link to comment
duke_luke Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 tak zmiesavaciu klapku vzduchu pozeram,ze si odstranil. V zime sa ti zijde . A tiez neviem,ci je dobre takto mat vyvod dole u "silnice". Mozes tam nachytat kamienky , blato a sneh , ktore ti len urobia neplechu. Moj nazor. 0 Quote Link to comment
Romix95 Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Klapka byla uvnitř rozsypaná, tak jsem ji odstranil (už vím, proč to občas nechtělo startovat-muselo se dlouho točit) Motor se ohřeje za úplně stejnou dobu, alespoň teď v létě, a na zimu si tu hadici odpojím, nebo ji dám někam jinam, pokud to bude potřeba :) Jinak přes tu přední mřížku toho zase tak moc neprojde, maximálně mouchy, které už ve filtru stejně jsou :D nebo voda, což by mohl být problém... ale to se uvidí časem. Uvažoval jsem že bych když tak schoval konec do rohu v nárazníku, kvůli té vodě. 0 Quote Link to comment
Zavodnik Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Chlapi chtěl bych se zeptat,jestli tato úprava sání zvýší nějak spotřebu ? 0 Quote Link to comment
Romix95 Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Přesně naopak, sníží :) 0 Quote Link to comment
Zavodnik Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Díky za odpověď :) pustím se do toho taky :) jinak jsem se chtěl zeptat máte i tu úpravu motoru na 100 koní ? 0 Quote Link to comment
Konny Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 (edited) Zavodník: už jsem ti v SZ psal, že u 1.6/74kw není potřeba nic upravovat, protože už je to tak z fabriky udělané!!! Schválně si jdi od filtrboxu po plastové trubce a udivíš, že skončíš u žebrování na na chladičové stěně a tam si to přes masku saje studený vzduch. U faceliftové verze od toho Škodovka upustila kvůli předním světlům a nasávání končí v motorovém prostoru, takže tam by to mělo cenu, ale ty máš předface, takže tam se nic upravovat nemusí EDIT: sorry Zavodníku, ale myslel jsem si že máš 1.6/74kw , v tomto případě úpravu sání určitě udělej, v létě ti ten motor lépe pojede Edited July 30, 2013 by Konny 0 Quote Link to comment
squirrelcze Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 (edited) Můžu potvrdit, v létě je úprava sání opravdu znát. Vyndal jsem směšovací klapku, tak se uvidí, co to bude dělat v zimě. Každopádně kamarád má AEE ve Feldě a už od doby kdy ji koupil, mu chybí v motoru ta hadice od svodů k mísící klapce a v zimě nikdy problémy neměl, tak myslim, že nebudeme muset hromadně předělávat sání, až klesne teplota :) Edited August 9, 2013 by squirrelcze 0 Quote Link to comment
Romix95 Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Také mám známého s 1.6 AEE Feldou a taky tam nemá hadici s přívodem teplého vzduchu, a za 5 let co ji má s tím nikdy neměl žádný problém i topení hřeje během chvilky v zimě :) 0 Quote Link to comment
squirrelcze Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 Pokud by netopilo, byla by příčina spíš v termostatu než v mísící klapce. Co jsem slyšel, tak mísící klapka je tam prej hlavně kvuli emisím u nezahřátýho motoru, takže to nám může bejt jedno, na technický se vždycky měřej emise u zahřátýho motoru a tam už klapka neni potřeba :) 0 Quote Link to comment
Romix95 Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 S tím topením jsem to myslel tak, že motoru netrvá o moc déle ohřátí v zimě, když do něj neproudí ten teplý vzduch :) Když jsem tu klapku odstranil, tak jsem si myslel že by mohl být problém, ale zřejmě nebude :) 0 Quote Link to comment
cougar7 Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 jak to zde tak čtu tak jsem pochopil že nedělat tuto úpravu by byla hloupost :lool: jenom tedy přemýšlím zda-li tam tu klapku nechat, či jí rovnou odstranit? 0 Quote Link to comment
squirrelcze Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Za mě odstranit. Moje mísící klapka už ani nedovírala, takže sání bralo horký vzduch od svodů pořád. Šla úplně ven, ale pro jistotu ji mám schovanou. Dneska ráno bylo u nás -1 a na autě nebylo poznat, že je klapka odstraněná. Uvidíme co to bude dělat při -20, ale osobně si myslím, že to vliv mít nebude. Demontáží klapky nic nezkazíš a kdykoliv ji můžeš vrátit zpátky, pokud bys měl pocit že se to motoru nelíbí. 0 Quote Link to comment
Guest Topr7 Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Zdravim panove, kde bych mohl sehnat směšovací klapku? Prodava se vubec? ... Jinak taky uvazuju u svoji octavii 1.6 55kw o uprav sani. Jakej vliv ma ta uprava? je to dost znatelne? ;) 0 Quote Link to comment
squirrelcze Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Vítej na fóru. Klapku by snad uměli dodat ve Škodovce. Zkus se poptat v nejbližším autorizáku. Číslo dílu je 1JO 129 594 C. Když jsem to googlil, našlo to akorát německý ebay a to ještě na Golfa, takže držim palce. Líp podle mě uděláš, když si poskládáš vlastní sání. Pro auto to bude lepší a pro tebe levnější. Já jsem s úpravou spokojen, klesla mi dlouhodobá spotřeba a zvlášť v létě bylo znát, že motor má lepší tah. Poznal jsem to v kopcích na pravidelných trasách. Někde jsem četl názory typu, že ve velký zimě s tim budou problémy, ale to si nemyslim, protože spoustě lidí tam chybí ta hadice mezi krytem svodů a klapkou už jakou dobu a žádný negativní vlivy to nemá. Takže žádnej strach a klidně se do toho pusť :) 0 Quote Link to comment
Konny Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Na cc-autodílech ten díl mají http://www.cc-autodily.cz/skrin-regulatoru-oct ;) 0 Quote Link to comment
feki Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 inak myslite ze by takuto upravu malo zmysel spravit aj na 1.3felde? z filterboxu vyviest hadicku niekam dopredu namiesto nad zvody? 0 Quote Link to comment
Konny Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 feki: řekl bych, že to smysl má, protože každýmu motoru se za tepla jede líp, když saje studený vzduch ;) 0 Quote Link to comment
feki Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 tak to skusim na tej mojej 40kw rakete uvidime co to povie... 0 Quote Link to comment
Romix95 Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Felicie to mají do nárazníku už z výroby ! od svodů jde pouze sání teplého vzduchu, tak jako u Oktávky, máš tam taky směšovací klapku jako my, jen ty ji máš ve Filtrboxu do kterého vede teplý vzduch od svodů a studený z nárazníku, takže pokud ti funguje ta klapka, nic řešit nemusíš. 0 Quote Link to comment
feki Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 aha, ja som si to aj nejak myslel, bol som si to sice pred mojim prispevkom pozriet, ale uz bolo pritmie tak som videl iba hadicu k zvodom 0 Quote Link to comment
Romix95 Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Jojo chápu :) no ale když se budeš nudit, můžeš zkontrolovat tu klapku jestli funguje, dost často se stává že visí v jedné poloze. Dá se z toho filtrboxu vyndat, je na 2 šroubech, jen nevím jestli tam bude přístup bez vyndání filtrboxu z auta :) 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.