Přejít na obsah

OCTAVIA Tour II


Doporučené příspěvky

Ale keby ste ju mali tak si to nemyslíte... B)

 

no mne je to uplne jedno jelikoz takove veci ne ovlvnuji ceny aut v montenegru :lol:. Tady proste pokud se nejakej model dokaze jako spolehlive a kvalitni auto tak drzi cenu. Treba octy r.v. 99 v TDI a s klimou jeste drzi cenu kolem tech 5000 euro (cca 120t kc) B)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Za sebe jsem rád,že Škodovka přišla s OII.Tour.Protože se mě osobně líbí víc než ten šikmovokej facelift.Klika je,že se dá za příplatek dokoupit trocha výbavy.Jinak by to bylo pěkné holátko.Jediný co mě docela štve jsou ta černá zrcátka a chybějící lišty na dveřích to mě hlava nebere :).

Odkaz ke komentáři
Mne by spis vadil motor. Sam ho mam v soukromy v AKL verzi lehce poladenej a ve sluzebaku seriovej 75kW, a jezdi to pekne, soukromy teda VYRAZNE zivejsi a rychlejsi, ale kupovat ted auto, tak bych do tak "slabyho" auta uz nesel...
No na výběr žádnej jinej motor nenabídly,tak nezbývá než se stím smířit.Nebo ho zkusit čipnout,ale to vůbec netuším jestli by to mělo nějaký učinek.A asi se musí počkat až skončí záruka,jestli se nepletu.
Odkaz ke komentáři

Co si budem povidat... pro spoustu lidi je to porad dostacujici motor. To, ze je mezi nami spousta lidi, co jezdi pomalu kazdy den na frekventovanych cestach, kde je k predjeti potreba uz trochu vic koni, to vidime holt jinak. Ja osobne bych to taky nechtel, ale zase na "normalni" jizdu je to vcelku dostacujici, no ne?

 

Jinak k tomu chipu, presne jak psali Lanci, nekde je tu na foru psano neco o 8 kW, ale vykon se ti posune do vysokych otacek, takze stejne bude auto zrat o to vic. Podle me do toho nema cenu investovat.

Upraveno uživatelem houmik
Odkaz ke komentáři

Na pohodu se s tím jezdit dá včetně předjíždění, jako pro mě na začátky dostatečný motor.

Na běžně ježdění je příjemný, že se nemusí, když není potřeba to hnát, točit nad 3000ot./min a přitom hezký "táhne".

Prostě je to ZÁKLAD do OII.

Kdybych ho měl ve své fabce byl bych nadmíru spokojen, škoda, že se nedával.

Odkaz ke komentáři

Je množstvo áut, ktoré majú slabšie motory, a jazdia... Treba vedieť používať radiacu páku, keď niekto zaradí 5-ku pri 60tke a stlačí plynový pedál na podlahu, nemôže sa čudovať, že to pomaly zrýchľuje...

V autoškole ma dávno pradávno učili, že dobrý vodič sa pozná aj podľa toho, že dokáže jazdiť aj na slabom aute. Niečo na tom bude :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Jinak k tomu chipu, presne jak psali Lanci, nekde je tu na foru psano neco o 8 kW, ale vykon se ti posune do vysokych otacek, takze stejne bude auto zrat o to vic. Podle me do toho nema cenu investovat.

 

Kdepak, je tu nekde i tema, kam jsem sam prispival. Pokud uz to auto mas, tak proc ne. Porad beru opicovani jako jednu z nejlepsich, jestli ne nejlepsi, investici do myho auta. A ze jich bylo ;) O tech otackach to ovsem neni pravda, minimalni posun nahoru tam samozrejme je, ale nic, co bys poznal. Spotreba sla opravdu pri normalni jizde dolu, kdyz tomu dava clovek kour, tak o dost nahoru, ale s tim se pocita...

Odkaz ke komentáři

Děkuji všem za vaše reakce na můj předešlí dotaz.Tuhle 1.6 upravili aby splnovala euro 5.Což ve výsledku může mít,ještě o trochu zhoršenou reakci na plyn než má. No zřejmě jí asi ještě nikdo tady z fora nemá,takže těžko soudit.Mám v plánu jí koupit až příští rok,do té doby sem snad někdo nějakou zkušenost napíše.Jsem rád za to,že toto forum je,člověk se dozví dost praktických věcí od majitelů.Za což Vám všem děkuji ;).

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
×
×
  • Vytvořit...