Přejít na obsah

Vaša a Rolbař


Doporučené příspěvky

Taky ted resim millera do turka pokud bych chtel vylozene 507.00 musel bych koupit XF LONGLIFE 5w30. Jenze ten nema nanodrive kterej bych rad pouzival, nanodrive maji jen oleje EE (EnergyEfficient) a tech maji par (4). S midSAPS maji 5W-30 a 5W-40 dalsi dva nemaji C3-10 a tim jsou po me ze hry.

 

Kdybych chtel byt rejpavej smerem k Millerovy na zaklade odpovedi kterou poslali marekczkovy tak pokud uvadi ze 507.00 muze mit jen olej splnujici 5W-30 tak proc to nema http://www.millersoils.cz/ee-longlife-5w30?c=62 ??

 

Pokud dobre chapu charakteristiku veliciny kinematicka viskozita jde o to docilit co nejnizsi hodnoty jak pri 40 stupnich tak 100 stupnich a z tohohle pohledu mi pripadne EE 5W-30 lepsi jak EE 5W-40 pri 40 stupnich je to 65 vs 86 a pri 100 stupnich 11 vs 14.

 

Pokud srovnam XF 5W-30 s EE 5W-30 tak tam je to 73 vs. 65 a 12 vs. 11

 

 

Dasi parametr je viskozitni index z definice opet chapu ze nizsi cislo je lepsi a tady je to EE 5W-30 vs EE 5W-40 160 vs.170(XF 159)

 

Ostatni parametry jako Bod skápnutí, Bod vzplanutí, Viskozita při studeném startu -30°C jsou temer stejne.

 

Hustota pri 15 stupnich se lisi o 0.002.

 

 

Z toho vseho mi vychazi ze preferovanejsi by mel byt EE 5W-30 nez EE 5W-40

Odkaz ke komentáři

Toto mi odpovedeli primo od Millera.

Pro motor TDi PD můžete použít i olej klasické koncernové „PD“ normy 505.01 a to na interval 15.000km / 1 rok – dle toho, co nastane dříve.

Proto Vám EE LL 5w40 doporučuji, sám jej v PD motoru používám a osobně se domnívám, že viskoznější 5w40 je pro jeho provoz a vyšší odolnost proti tepelnému namáhání dokonce lepší než 5w30.

 

S pozdravem

Petr Vejvoda

 

A druhy...

Pro DPF filtr u PD motorů stačí 505.01 + ACEA C3 což daný olej plní. ACEA C3 je právě i u 507.00 (a to je norma pro dlouhé výměny).

Skutečně prosím důvěřujte popisu: „Vhodný pro benzínové a naftové motory s emisními parametry Euro IV a V - s nebo bez částicových filtrů (DPF) – včetně motorů typu čerpadlo–tryska (PD)…..

Nicmene ho ted budu davat uz po treti a zatim bez problemu...

Upraveno uživatelem Swed
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...