Přejít na obsah

Vaša a Rolbař


Doporučené příspěvky

Daval jsem nove RJ do dveri 1T0 959 701 AA a 1T0 959 702 S. Pak menil predface zrcatka za face. Zrcatko s pameti bylo na leve strane tak jsem prehodil kloboucek + kabelaz na pravou stranu jelikoz mi to jelo porad obracene prehodil jsem motor z jineho zrcatka aby to chodilo jak ma ted ok. Kabelaz: prehodil jsem mezi sebou cerveny drat a bily to je na ovladani motorku ale nevim jestli prehodit i potenciometry. Zrcatka jsou sice sklapeci ale to nechci jen aby se stahlo pri zpatecce. kodovani 0000502. Dnes jsem to tak 1,5hod zkousel a bylo ok ale tak za 2 hodky znovu a nepamatuje si pozici.

post-23919-0-42029300-1428953761_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Vaša & Rolbař: otázka na vás páni :)

 

na aute bola vymenená nádržka za 5,5L na ostrek + čidlo na hladinu kvapaliny ostrekovačov... pri demontáži zistené že celé čidlo bolo mokré, farba tekutiny modrá.. môže byť zlé tesnenie? alebo zle osadené čidlo že prepúšta kvapalinu? viete poradiť? :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

Dobrý den pánové,



dostal se mi do rukou jeden exemplář RNS 510, který je dle slov původního majitele špatně flashnutý. Konkrétně prý proběhl pokus o flashnutí přes DVD mechaniku a skončilo to celé jako jednoúčelový zdroj bílého světla se spoustou zbytečných tlačítek. Jde zapnout i vypnout, po zapnutí svítí bíle, ale tím to z mého pohledu končí.



Navi jsem předal pánovi, který má k dispozici konfig kabel a ve výsledku mi sdělil, že z jednotky vyčte nějaké základní údaje, ale že prý nemá dostatečnou licenci na přehrání firmware. Nekamenujte mě pokud šířím bludy, nejsou to má slova smile.png.



Jelikož z navi jdou vyčíst nějaká data, neviděl bych to úplně na odešlou základovku, ale třeba se mýlím a odešla příkladem flash, na které je nahraný firmware.



Máte s tím nějaké zkušenosti, kabel s "dostatečnou licencí" pro flash firmware, případně kolik by stála oprava?



Děkuji za info.



fix


Odkaz ke komentáři

Kluci, mám problém s xenonem, začal mi zhasínat ... respektive rožnu světla, pak to tak po 10-15 sekundách začne "problikávat" frekventovaně ... až zhasne. Když znovu vypnu a zapnu světla, na chvíli zas naskočí. Může to dělat i výbojka (či se chová jinak?), nebo je to zapalovací modul uvnitř? Díky

Odkaz ke komentáři

po delší době pár obrázků:

 

OII zapojení denních světel, krásně to hnije a samo už ani moc nefunguje

SII kvalitní instalace napájení onboard kamery, opravdu kvalifikovaně zapojeno, škoda, že to kříží reakční část airbagu, takže při nehodě docela zábrana a zbraň zároveň

OII asistent únavy

post-302-0-60926700-1430514322_thumb.jpg

post-302-0-59071200-1430514332_thumb.jpg

post-302-0-08254300-1430514343_thumb.jpg

post-302-0-49755400-1430514351_thumb.jpg

post-302-0-60147300-1430514360_thumb.jpg

post-302-0-09398300-1430514369_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
×
×
  • Vytvořit...