Přejít na obsah

Vaša a Rolbař


Doporučené příspěvky

dneska jsem si pohrál s dalším autoparkpilotem a je to prča an to koukat :D

 

Jo, jo, jeste jednou Jardovi dekuji, konecne jsem se k tomu opet po roce dokopal, a Laurinka uz sama parkuje.

Uz jsem tim dnes ve zbytku dne 2x dovedl k uzasu nekolik lidi, nejlepsi ale byli 2 skolaci kolem 12 let, kteri se z toho malem pos.... :D Byla docela radost je se zalozenyma rukama pozorovat, jak tomu nemuzou uverit...

A pokazde to zaparkovalo jen na jeden pokus vzdy rovnou na R.

Jardo, a tesne vedle obrubniku, jak bych to sam asi nedal ;)

Odkaz ke komentáři

Kluci, chystám se dodělat Sound systém, můžete prosím poradit ohledně vedení kabeláže:

- hlavní svazek zesík - rádio jde podlahou pod nohama řidiče vedle toho kanálu topení?

- jak pak jdou ze zesíku výstupy na repro? Dveře levá strana jdou přímo prahem? A pravé dveře spolu s hlavním svazkem k rádiu a pak pod palubkou doprava a dolů do prahu?

- jak nejlíp přepojit stávající výstupy na repro, které jdou od rádia? napojit za rádiem?

- palubka celá ven z auta?

 

Díky předem :palec:

Odkaz ke komentáři

Hoši, dotaz, měnil jsem stahovačku na FI, musel se vyndat zámek, při zpětné montáži už se mi nepodařilo nasadit vnější kliku tak jak byla původně, pořád je jakoby odskočená, dveře jdou normálně otevřít, ale jednak to blbě vypadá, jednak občas zůstává viset, kde je chyba?

Ještě doplním, že na původní stahovačce byl plast, který spojoval stahovačku se zámkem dveří, plast byl ulomen, na nové stahovačce již nebyl, tedy nyní je to bez něj, může to mít vliv? Díky

Odkaz ke komentáři

Tak, musím opět Rolbaře pochválit za skvělou práci na Yeti.

Jenom těch nadávek při sundávání předního nárazníku :lol: že :ph34r:

 

Samoparkovák funguje excelentně, a to nejen v Praze.. :palec: škoda jen, že ten zadní (na kolmé parkování) to nevzalo :wacko:

Rádio taky pěkná práce :wub:

vše předvedeno, ozkoušeno, luxus :beer:

Odkaz ke komentáři

Jedna srdcová záležitost Porsche 944S MR1987 na takovou tu klasiku: klimatizace s automatickou regulací teploty, tempomat, centrální zamykání, vše originál Porsche :wub:

Ač se to nezdá, tak elektrika auta je celkem propracovaná a komplikovaná, ač není nic datově, tak se dá přirovant k OI

post-302-0-59355300-1340394429_thumb.jpg

post-302-0-33176400-1340394437_thumb.jpg

post-302-0-64702000-1340394445_thumb.jpg

post-302-0-44386100-1340394461_thumb.jpg

post-302-0-33620900-1340394472_thumb.jpg

post-302-0-81719900-1340394484_thumb.jpg

post-302-0-78779000-1340394502_thumb.jpg

post-302-0-15060000-1340394512_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Rolbař
Odkaz ke komentáři

Kluci, chystám se dodělat Sound systém, můžete prosím poradit ohledně vedení kabeláže:

- hlavní svazek zesík - rádio jde podlahou pod nohama řidiče vedle toho kanálu topení?

- jak pak jdou ze zesíku výstupy na repro? Dveře levá strana jdou přímo prahem? A pravé dveře spolu s hlavním svazkem k rádiu a pak pod palubkou doprava a dolů do prahu?

- jak nejlíp přepojit stávající výstupy na repro, které jdou od rádia? napojit za rádiem?

- palubka celá ven z auta?

 

Díky předem :palec:

 

Pánové, poradíte prosím? Nevěřím, že tohle nevíte :D Díky

Odkaz ke komentáři

BadyS: jj, klimoška se nakonec povedla

Kajman: svazek jde za topením kolem pedálu plynu a dále podél ventilace pod sedačku řidiče. Je to jen obbočka z hlavního svazku k zesilovači, víc to nikam jinam nevede, repro jsou ze svazku. Palubka ideálně ven, pokud máš celý svazek SS, tak jen napojiš do rádia

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...