Guest Vondy Odesláno Únor 21, 2011 Sdílet Odesláno Únor 21, 2011 Nazdar chlapy. Mám doma ustájenou Škodu Octavii II. 1.6TDI CR (77 kW). Mám jí asi 2 měsíce, ale už od začátku co jsem jí koupil se projevila jedna nepříjemná věc. Přesedlal sem na ní z Octavie II. 2.0Tdi s kterou sem za 3 roky každodenního používání neměl ani jeden problém. Jde oto že když stojim a vyřadim na neutrál, sešlápnu plynový pedál až na podlahu, tak otáčky rostou, rostou, ale zastaví se na 2500ot/min. To samé se děje když zařadim kvalt sešlápnu spojkový pedál a plyn až na podlahu. Ovšem když se auto rozjede tak se tento jev úplně vytratí. Příde mi to divné protože auto je uplně nové. Někde jsem se dočetl že by to mohlo být přepnutím auta do nouzového režimu. Myslím že i při měření emisí by mohli narazit na problém. Co si otom myslíte? Setkali jste se někdy s něčím podobným? Předem děkuji za jakoukoliv odpověď která povede k objasnění mé ,,závady". S pozdravem Vonddy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Únor 21, 2011 Sdílet Odesláno Únor 21, 2011 nekdy problem je z anglickeho slova featura (vyhoda) neni to ochrana pro vytaceni motoru bez zateze? co rika skoda servis ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stanson Odesláno Únor 21, 2011 Sdílet Odesláno Únor 21, 2011 Je to naprosto normální, vsadil bych se že jsi telekoumák. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Únor 21, 2011 Sdílet Odesláno Únor 21, 2011 je to ochrana proti vytáčení motoru na volnoběh (bezdůvodném) ber to ja ko fakt :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Únor 21, 2011 Sdílet Odesláno Únor 21, 2011 No a jak je to pak na emisich ? To davaji jako max otacky 2500 do masiny ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Vondy Odesláno Únor 21, 2011 Sdílet Odesláno Únor 21, 2011 Aha no docela mě to překvapilo protože jsem byl zvyknuty z 2.0 Tdi :) tak škoda..,,nepoturuju" si motor na křižovatce před buchtou :D Jinac škodaservis neříká nic nepřišlo mi to až natolik důležitý ject stím na servis ,-) Každopádně díky za objasnění všem ,-) BTW Stanson jo jo telekoumák :) :) No a jak je to pak na emisich ? To davaji jako max otacky 2500 do masiny ? To by mě taky zajmalo :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Únor 21, 2011 Sdílet Odesláno Únor 21, 2011 No stejně bych s tím zajel do servisu. A jestli jak píšeš je nová tak to vůbec neřeš a jeď a reklamuj to. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stanson Odesláno Únor 21, 2011 Sdílet Odesláno Únor 21, 2011 Proč by jezdil do servisu???? :) To není závada, ale vlastnost. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Únor 21, 2011 Sdílet Odesláno Únor 21, 2011 Hlavně bys tohle měl vyčíst v návodu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Únor 22, 2011 Sdílet Odesláno Únor 22, 2011 (upraveno) kdyby si ty návody četl, tak víš, že tam je něco jako nevytáčet motor do otáček an prázdno a studený, tuším, žě je to styl jízdy nebo jak ej to tam rozdělené :D PS: nedělej američana - co není napsané, tak je vada/může se/neřeší se... Upraveno Únor 22, 2011 uživatelem Rolbař 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 22, 2011 Sdílet Odesláno Únor 22, 2011 No je to stoural o tom zadna ale jak delaji emise???? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DUsoft Odesláno Únor 22, 2011 Sdílet Odesláno Únor 22, 2011 No je to stoural o tom zadna ale jak delaji emise???? Možná tuto funkci dočasně vyřadí vasilem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Únor 23, 2011 Sdílet Odesláno Únor 23, 2011 u MR09 stačilo jednorázově po startu sešlápnout spojku a šlo to vytočit do maxima, jak je to teď nevím 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dodo-Kolín Odesláno Únor 23, 2011 Sdílet Odesláno Únor 23, 2011 Proč emise? Ty se dělají přeci až u 4 roky starého auta, ne? ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Šátek Odesláno Srpen 11, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2011 Vypni ESP, tím se vypne zároveň i ASR a motor můžeš před buchtama vytáčet na přechodu na maximum :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest mschu Odesláno Srpen 3, 2012 Sdílet Odesláno Srpen 3, 2012 Zdravím, máte už někdo zkušenost s tímto motorem? prý tam ve 100-120 tis. odcházejí ty CR vstřiky? co ten filtr tuhých částic? před pár dny jsem se vrátil z Chorvatska a cetou tam jsme stáli cca 5,5 hodiny v koloně před Zadarem. Vedle mě poskakovala v koloně paní v novém Superbu a byla docela zoufalá, kdy se jí ozve signalizace filtru tuhých částic a konečná dál se nejede. Bylo vidět, že s tím má už zkušenosti - nepotkalo ji to poprvé. Máte s tím někdo zkušenosti, jak se to chová ve velmi pomalu jedoucích (stojících) kolonách ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JendaV Odesláno Září 11, 2012 Sdílet Odesláno Září 11, 2012 Zdravím, máte už někdo zkušenost s tímto motorem? prý tam ve 100-120 tis. odcházejí ty CR vstřiky? co ten filtr tuhých částic? před pár dny jsem se vrátil z Chorvatska a cetou tam jsme stáli cca 5,5 hodiny v koloně před Zadarem. Vedle mě poskakovala v koloně paní v novém Superbu a byla docela zoufalá, kdy se jí ozve signalizace filtru tuhých částic a konečná dál se nejede. Bylo vidět, že s tím má už zkušenosti - nepotkalo ji to poprvé. Máte s tím někdo zkušenosti, jak se to chová ve velmi pomalu jedoucích (stojících) kolonách ? Ohledně filtru nevím, ale k těm střikům bych něco měl. Je to českou naftou a vůbec celým procesem tankování. U aut to není až takový problém, ale třeba u zemědělské techniky, kde je CR, to je vážný problém. Traktor spálí mnohem více nafty a "špinavá" nafta dělá své. Takže netankovat v zapadlém statku, ale u renomovaných čerpaček. Bohužel tento problém Ti ani kvalitní čerpačka nemůže vyřešit. Vše je v legislativě o kvalitě nafty a pokud s tím nikdo nic neudělá, bude se tu dál prodávat "špinavá" nafta a vše bude dle zákona. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.