Přejít na obsah

Tažné zařízení - zkušenosti, montáž apod.


iguka

Doporučené příspěvky

... namontováno opravdu pořádě tak je z jednotky parkovacího asistentu vývod do zásuvky...

A kam bys ten vývod na 7 kolíkovou zásuvku připojil???

 

S originální kabeláží je zásuvka připojena na levou a pravou stranu zadních lamp a tam pokud se nepletu žádný vývod parkovacího asistenta nevede.

 

Kontakty zásuvky:

1/L ukazatel směru jízdy, levý

2/54g zadní mlhové světlo přívěsu

3/31 kostra

4/R ukazatel směru jízdy, vpravo

5/58R pravé zadní světlo

6/54 brzdová světla

7/58L levé zadní světlo

 

 

@Fazole:

Originální tažné zařízení nemá na senzory vliv, přesně jak psal filipV, dokonce ani nevadí černý plastový kryt na kouli.

Jde o to, že koule nesmí být příliš vysoko. Správně je koule cca 10cm pod úrovní senzorů.

 

Také se kódovalo zda je s tažným či nikoliv, ale na to jsem přesnou odpověď na žádném z fór nedostal. Domnívám se, že by to pak mělo fungovat jak se snažil popsat filipV, tedy při připojeném vleku a zařazené zpátečce se senzory vypnou.

 

Osobně nemám nakódováno (resp. nakódováno "bez tažného zařízení") a zatím jsem problém nezaznamenal. No a pokud bude signalizovat, alespoň si vozejkem neočešeš auto pokud jej moc zkřížíš... A co je za vozejkem si stejně musíš hlídat očima...

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahoj, chci se zeptat. Mam Octavia Combi I rv.2008(1U5) chci namontovat tazny viz napr http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp1Eh3X4ZlNBqYzs4FQuEaeIIgR71N8WTkbMPmyyjuwmd2c2P36s8yop8noo5r6RvXvGe9CIz07CYSpdGEz1EGC+kPg/hRB5AmDfS8rqRsjypb4rMb+DTdZnx5kEZ+hWM0LjMHo+FDMwmVt0NTzTlmxb65bl+8BLJ00tpbxZKdpRgh4zecezQiFv9AJtMSGw8Sg== . I zde je potreba rezat do narazniku. Dela se nejaky tazny, kde neni vubec potreba rezat? Zatim sem takovy nevidel. Tak budu rad za odpoved. Sem totalni lama, ale doufam, ze pridelani taznyho snad zvladnu :D Diky za radu ;-)

Odkaz ke komentáři

Každé tažné na OI má podmínku řezání do nárazníku. Pak se to jen liší podle toho, jestli je to jen ze spoda a není to vidět, což má většina a na těch nárazníkách jsou i značky kde to vyřezat, nebo se to řeže přímu ze zadu, ale takové jsem snad ani na OI neviděl.

Upraveno uživatelem KaJe
Odkaz ke komentáři

Baxnop: přesně toto SVC tažné mám a je bezproblémový, jen musíš ze spodu nárazníku vyřezat 2 díry. Jedna díra je na zásuvku, ta se schovává do nárazníku a druhá díra je na samotné tažné. Jinak jak napsal KaJe, u OI se musí u každého tažného řezat do nárazníku, ale není na tom co pokazit a pokud by jsi přece jenom na tom něco pokazil, tak to stejně nebude vidět, protože řez je ze spodu nárazníku ;)

Odkaz ke komentáři

Baxnop: přesně toto SVC tažné mám a je bezproblémový, jen musíš ze spodu nárazníku vyřezat 2 díry. Jedna díra je na zásuvku, ta se schovává do nárazníku a druhá díra je na samotné tažné. Jinak jak napsal KaJe, u OI se musí u každého tažného řezat do nárazníku, ale není na tom co pokazit a pokud by jsi přece jenom na tom něco pokazil, tak to stejně nebude vidět, protože řez je ze spodu nárazníku ;)

 

 

Dekuju oboum za radu :) Takze objednam a dam se do toho jako uplna lama :) Pak hodim fotku :)

Odkaz ke komentáři

Já jsem tuším použil přímočarou pilu s jemným plátkem, ale myslím že flexou by to asi taky šlo. Jinak když jsem měl nárazník na autě, tak jsem ještě musel doupravit díru na zásuvku a to jsem použil nůžky na plech, takže i těma nůžkama ty díry půjdou dobře vystřihnout (je to přeci jen plast). Co ti ještě poradím, tak si to místo kde budeš dělat ty díry přelep třeba napírovou páskou, tím předejdeš případnému poškození laku a můžeš si i na tu pásku tužkou nakreslit kama povedeš řez :)

Odkaz ke komentáři

Ne, světla budou svítit pořád stejně, protože se připojuješ paralelně. Ven si to tak, že máš např. na zdi objímku se žárovkou a potřebuješ připojit ještě jedno světlo, tak ho připojíš na stávající objímku a co se stane, obě světla svítí plným svitem a to proto, protože jsi se připojil paralelně, tzn. napětí 230V zůstává stejné, jen se zvýšil proud (odběr) ;)

Odkaz ke komentáři

To už je druhá věc..., pojistky by to měly vydržet (je tam vždy nějaká rezerva) a pokud by přeci jen nějaká praskla, tak není problém dat o 5A silnější (kabely to v pohodě snesou a obvod je pořád chráněný před poškozením) a co se týká přerušovače, tak ten by to mohl taky utáhnout a pokud by to neutáhl, tak se dá nový přerušovač konstruovaný na tažné ;)

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...

Se mi to sem vložilo dvakrát, tak ještě něco napíšu k věci. Pokud se bajonetové tažné občas očistí a promázne, popřípadě seřídí, tak si myslím, že tam nikdy nemůže vzniknout nějaká vůle. Je to vše jen o údržbě a správném zacházení.

Upraveno uživatelem KaJe
Odkaz ke komentáři

Bajonet jsem měl na dvou autech a už nikdy nebrat.Časem pokud častěji taháš,tak je tam vůle a na STK tě vyhodí.Moje zkušenost

 

Asi záleží na značce tažného. Na mé octě mám tažný s bajonetem a nemám žádnou vůli (a to tahám na vozíku většínou kolem půl tuny a i víc) a na STK se nikdy o tažný nezajímali (tím myslím i na předchozím autě), takže i kdyby tam nějaká vůle byla, tak jsem v klidu ;)

 

Za mě tedy rozhodně bajonet... :D

Upraveno uživatelem Konny
Odkaz ke komentáři

Ano,prodávají,podívej se na horu,je tam odkaz.


Konny: já měl asi to štěstí,že na STK za kouli vzal,to je asi na koho narazíš,navíc auto jsem s bajonetem vždy koupil.Je zase pravda že dnes je bajonet asi trochu o něčem jiném,než na starších autech.Já jsem jenom napsal mou zkušenost.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...