Přejít na obsah

Tažné zařízení - zkušenosti, montáž apod.


iguka

Doporučené příspěvky

Potřeboval bych poradit s tažným zařízením, chtěl bych ho na občasné vezení nákladu, t.j. několikrát ročně

 

http://www.levnetazne.cz/?c=popis-produktu...i-skoda-octavia (dle popisu by nemělo být při demontáži vůbec vidět a to ani zásuvka, je sklopná do nárazníku)

 

a nebo koupit klasiku bajonet originál http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/eea0...ia-octavia.html , ale za víc korunek

 

A co montáž, jak je to složité si namontovat sám? Díry pro tažné by měly už na octě být předvrtané, což by mělo být ok, ale co se týče zapojení elektriky, to nevím, jak je složité. Co jsem vyčetl, tak po montáží stačí zajet na STK, kde za nějakých 170 Kč dají papír a může se to přihlásit na odboru dopravy.

Odkaz ke komentáři

já mám na octě to bajonetový tažný, nasazení koule je otázka chvilky a je to jednoduchý a když tam neni tak neni poznat že by auto tažné mělo :) jsem s ním maximálně spokojený :D a kdysi jsem zapisoval tažný na felicii, bylo to jak píšeš, na technickou, tam ti zkouknou montáž a jestli Ti fungují světla na vozík a td. a pak na dopravák to nechat zapsat :D a montáž, to pokud se nemýlím, tak se mění celá zadní výztuha, která je stejná jako normální, jen na ní je přidělané to tažný :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Nevím jestli je to úplně ta nelepší kategorie, ale

asi měsíc zpět jsme na OII přidělávali tažné. Všechno ok a v závěru se nám povedl zalomit klíč, drželo tak jsme říkali dobré.

Najezdili jsme s plně naloženým vlekem tak cca 2tkm v pohodě.

Jenže, zničeho nic se při cestě s prázdným vozíkem vyrval celý bajonet a vozík odjel, jediná klika byla ta že vozík byl prázdný a nikdo v okolí nejel ani nešel.

Do této doby jsme řešila zda si na svoji OI dám pevné nebo ne. Už v tom mám asi jasno.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Mam dotaz ohledne teh taznyh zar. Treba u moje octy je povolene tahat 1300kg nebo 1500kg pri stoupani 8% nebo 12% nebo tak nejak. Mne zajima hlavne gdy by mne policajti zastavily a ja taham treba 1700kg nebo vice tak co by se stalo? Da se to overit nejak na miste (treba jako kontrola teh kamionu) a hrozi tam nejaka pokuta? Podle mne je to jenom konstrukcni udaj a cajti se na moc nedivaji nebo jsem vedle?

Odkaz ke komentáři

No tak treba na Octu ktera by s ridicem mnela cca 1600kg (pocitam i neco nalozeneho do kufru) a pak tam pripojit treba prives (ne nejakej smejd co rozbije auto ale kvalitni s brzou) hmotnosti treba 1900kg tak to se jeste vejdu do skupny B. Mne spis zajima jak by na cajti reagovaly? Aby nebyla nejaka pokuta nebo nejake podobne problemy, zajizdet nekam na proverovani hmotnosti soupravy a podobne. Vim ze tam v Cesku se na vse diva tak jak rekl vyrobce a on rekl ze octa I nemuze pres 1500kg (pripadne 4x4 = 1600kg) a slus tak proto.

 

A na auto by to podle mne nemnelo myt nejakej zasadni vliv, nebo ano?

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Včera jsem měl víc štěstí než rozumu. Šel jsem kolem jedné skládky šrotu, bylo tam všechno možné a najednou jsem uviděl tažné zařízení. Říkám si, že vypadá jako na octavii. Vzal jsem ho do ruky, očistil štítek a taky že jo, originál od Prof svaru. Říkal jsem si, že to někdo vyhodil, že s tím něco je, ale nic tomu není, byl k bajonetu i klíč zastrčený ve fabce a všechno funguje. Podívejte na fotky, je sice trošku orezlé, ale žádná tragédie. Teď ale, jak ho zlegalizovat? Namontuji si ho sám, ale nemám typový list k přihlášení. Bude stačit jen papír z STK nebo je nutný typový list? Na štítku je prakticky všechno včetně výrobního čísla.

post-375-1272427763_thumb.jpg

post-375-1272427807_thumb.jpg

post-375-1272427850_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

iguka: zkus kontaktovat výrobce, mohl by ti pomoct s typovým listem. STK nee, tam právě budou křičet, že není zapsané v TP. S typovým listem už by neměl být problém zapsat do TP

 

Já jsem třeba koupil O2 z Belgie s origo tažným z fabriky, má ho i ve výpisu výbavy. Ale v BE se to do TP nezapisuje, no a u nás to do českého úředníci taky nezapsali. Na evidenční prohlídce problém, dali to do protokolu. Takže jsem se pradil na dopravním, pak do místního autor. Škoda servisu, tam to prověřili, vystavili typový list, no pak zpátky na dopravku a za 50,- poplatek už je v TP

Odkaz ke komentáři

Tak jsem napsal na Profsvar, toto je odpověď:

 

Dle zaslaných fotografií se jedná o náš výrobek a můžeme Vám zaslat

duplikát typového listu, na němž potvrdíme technické parametry našeho výrobku

a doplníme poznámkou, že se jedná o duplikát typového listu vydaného k dnešnímu

dni z důvodu přemontáže tažného zařízení na jiné vozidlo.

Posouzení technického stavu tažného zařízení (TZ) musí provést autorizovaná

firma, která bude provádět montáž.Montáž musí potvrdit na duplikát typového listu.

Pokud bude policie požadovat při přihlašování způsob nabytí TZ, musíte si jej zajistit

sám. Rovněž Vás mohou poslat na STK.

V příloze posílám podobu typového listu, který Vám můžeme zaslat.

Pokud jej budete chtít, pošlete nám Vaši adresu, na níž originál listu zašleme.

 

- takže typový list bude. Mám to namyšleno tak, že si tažné namontuju sám a pak si hoechám na STK zkontrolovat, pak ho nechám zapsat do TP.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Ahoj, měl bych otázečku. Plánuji montáž pevného tažného zařízení a měl bych dotaz ohledně park. senzorů - na vozidle mám parkovací senzory originál z výroby (O1 combi 4x4 r.v. 2004) – jak je to potom s nimi po připojení vozíku? Když bude vozík odpojený, berou senzory "kouly"? Díky za odpověď :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...