Přejít na obsah

1.6 AKL skube


Doporučené příspěvky

pri cca 1750 a 2250 ot/min mi skube motor. ale jen pokud je alespon trochu zatizeny (rozjezdy, kopec). kdyz tyto otacky prekonavam velmi pomalu, tak motor necukne, kdyz pridam vic plyn, tak motor cuka. dela to jak pri studenem tak pri ohratem motoru. motor jde bez problemu tocit do otacek. i v kopci pri plnem plynu jde krasne bez cukani do otacek mimo techto dvou hodnot. spotreba stoupla o cca 1 - 1,5 l/100 km

 

vag nepise zadne chyby

 

vymeneno bylo:

17. 3. - svicky, zapalovaci kabely, tesneni mezi hlavou a sanim, vzduchovy filtr

18. 3. - vymenena hadice mezi vahou a klapkou, cisteni klapky + zakl. nastaveni - na prvni pokus, kontrola podtlakove regulace zmeny delky saciho potrubi - pri zahratem motoru funkcni, pri stedenem se to nehybe. odpor ventilu 30 Ohmu - rozmezi je 25 - 35

 

uz nevim co s tim...

Upraveno uživatelem kubiik
Odkaz ke komentáři

jsou tam BOSCH, ale svickama to podle me neni. nebyl absolutne zadny rozdil mezi starymi svickami a temi novymi.... a silne pochybuju, ze by novy svicky byly stejne spatny jako ty stary. stary tam byly NGK. navic si myslim, ze na jiskru nema absolutne zadny vliv zatizeni motoru. jiskra je porad stejna. a mne to skubani motoru zatizeni ovlivnuje. proste bych cekal, ze se to chovani alespon nejak zmeni. ale porad to skube ve stejnych otackach. ja bych to spis videl nekde na to sani. zda se mi, ze to i nic moc brzdi. proste uz nevim

Upraveno uživatelem kubiik
Odkaz ke komentáři

Také si vzpomínám, že někomu to škubalo, když mu netěsnilo dávkování paliva, někde u čerpadla to přisávolo vzduch. A pak ještě pokud to má elektronické zapalování jako u MPI, tak jestli ti to nedělá ono, také jsem s tím měl potíže, ale pozor nemám tento motor.

Odkaz ke komentáři

znamemu to delalo to stejny pri rychle akceleraci silne cukani motoru tepleho i studeneho ,ale pri pozvolnem zrychlovani az do maxima zadne cukani vymenil ten filtr ,ale velka zmena nebyla nakonec pal.cerpadlo davalo mali tlak nestacilo pri rychle akceleraci tlacit palivo :pivo: nove cerpadlo a vse ok nevim ,ale melo by to jit zmerit na vagu ten tlak jaky dava ;)

Odkaz ke komentáři

dneska vycisteno plus zakl nastaveni. nastaveni probehlo na prvni pokus a podle vagu vse OK. mechos mi taky prvne rikal, ze klapka, ale dneska rikal, ze to klapka asi nebude. ani se to trochu nezlepsilo. i po vycisteni a zakl nastaveni porad stejny.

 

edit: tak me jeste napadlo, jestli servisy umi nejak natlakovat saci potrubi a zmerit jak rychle ten tlak unika?

 

a jeste jestli by na to mohla mit vliv lambda v kombinaci s prasklymi svody. popr. jestli lze lambdu, vahu a klapku otestovat i behem jizdy a jestli jde zmerit nejak tlak vstrikovaneho paliva

Upraveno uživatelem kubiik
Odkaz ke komentáři

Tohle cukání mi to dělalo když byla špatná váha vzduchu a tu ti vag neukáže... Takže zkus tohle, normálně ji odpoj a zkus se s tím projet, jestli nastane nějaká změna. Potom ta klapka, to čištění jak píšete Vy všichni znamená vyčištění od bordelu, ale klapka se vydře v elektočásti a tam je potřeba sundat ten černej plastovej kryt a vypláchnout technickým benzínem a prostříknout kontaktolem. Ale je to dočasný.

Odkaz ke komentáři

tak dneska dalsi pokrok. sel jsem jeste jednou zkusit jestli to tam nekde nepodchazi. a podchazi a dost. pri prudsim pridani plynu je slyset vyrazne siknuti. navic uz delsi dobu jsem v aute pri parkovani citil nespaleny benzin, ale nevenoval jsem tomu pozornost. ale dneska kdyz jsem to jel projet, tak se otacky kdy to cuka posunuly trochu dolu a benzin je v aute citit vic. vecer sem dam video. v pondeli to vezu mechosovi at se na to podiva. siceni je slyset nekde z oblasti klapky a prvniho dilu sani. jeste by me zajimalo jestli ten plastovy kulaty deklik co je na sani u klapky a jsou v nem ty dve male kruhove dirky ma drzet napevno nebo jestli se muzu viklat

Upraveno uživatelem kubiik
Odkaz ke komentáři

Ještě se podívej na tu elektrickou část klapky pod černým krytem,jak je připojený konektor, tam je elektronický trimr, který určuje pro řídící jednotku její polohu. Právě tam se to může vydřít, protože se to neustále pohybuje a pak to nemá konstantní hodnotu signálu v určité poloze klapky, nejvíce v první třetině. Pročištění kolikrát nepomůže, protože při otěru materiálu část kontaktní uhlíkové vrstvy prostě chybí. Někde jsem četl, že to na krátkou dobu opravovali jakousi Diavou, nikdy jsem to nepoužíval, ale pokud je to poškozené, tak asi novou klapku.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...