Přejít na obsah

Úpravy motoru 75kw


Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Jen par poznatku... mam soukromou 74kW MR98 a ted sluzebni II MR08 75kW. Svezeni je samozrejme o necem jinym, hlavne komfort, brzdy lepsi, interier, atd. Ale co se motoru tyka, tak je to bida. Pri zvyku na moji ocipovany a lehce poupraveny auto s 230kkm a sluzebni s 34kkm a priskrcenou 75kW to byl docela sok, jak je to liny. Obzvlast v nizsich otackach je to silenej rozdil, fakt me to prekvapilo, clovek zvyklej predjizdet na petku... ty jo, at tu jeste nekdo rika, ze cip nema na tenhle motor cenu :smich: Prvni, co jsem udelal se sluzebnim, ze jsem z toho vyjel temer vsechen N95 a nalil do toho poradnej benzin, cimz se to vyrazne zlepsilo, ale dira na plynu a lenost v nizkych otackach zustala. A co si nemuzu zvyknout... na parkovani je elektroposilovac supr, ale pri vyssich rychlostech neni nad tvrdou a tuhou hydrauliku...

 

A co je snad uplne nejhorsi, ten jalovej zvuk, co to auto ma, to bych blil :palec:

Odkaz ke komentáři

Coze to je podle tebe lepsi motor? A sakra. Tak to uz vim ptroc ma tolik lidi ty diesly :-)

 

No kdybych si kupoval O2 tak bych ani o 1.6 MPI ani FSI neuvažoval spíš bych šel do 1.9.Když je to línější v O1 tak ve 2 musí bejt ještě víc :) a pro O2 se sluší lepší motor. Škoda že nejde něco použít z 1.6FSI na naši 1.6 a tim ji vylepšit :(
Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Čaute.Házím vám sem pár fotek s postupem jak si poladit za pár korun sání vzduchu na 1.6i.75kw

Výsledkem je lepší tah z nižších otáček(líp se to sbírá) a o malinko nižší spotřeba.Rozdíl v dynamice auta jsem zaznamenal hlavně při zapnuté klimatizaci,kdy předtím ventilátory rozháněly horký vzduch po motorovém prostoru,ten se pak rychleji dostávál do sání a auto začalo lenivět(zvlášť hodně patrné třeba v Chorvatsku).Teď mi přijde výkon motoru pořád stejný.Najeto mám takto kolem 1000km.Vím žádná velká vzhledová paráda to není,ale já hledím hlavně na účel a ten se mi zatím osvědčuje.Ještě se chci zmínit o tom ,že mi sem tam po dobu asi půl roku zasvěcovala kontrolka motoru(hláška-korekce lambdy 2 za katem).Po asi 50km od úpravy zhasla a je za tu dobu potichu.Nechci jásat,ale třeba na tom něco bude.

Jinak nějaké přesné rozměry tu dávat nebudu jelikož myslím,že kdyby to někdo realizoval tak s metrem v ruce a pilkou to zvládne.

 

Materiál- 2ks 500mm dlouhé odpadové trubky průměr 50mm

-2ks kolena 90 stupnů

-1ks kolena 45 stupnů

 

-černý sprej

-molitan(či jiný vhodný materiál)na dotěsnění vstupu do airboxu

-1ks samořezného šroubu na přichycení trubky v airboxu(aby nevyjížděla)

 

Celková cena za materiál asi 250kč.

post-1545-1312918171_thumb.jpg

post-1545-1312918181_thumb.jpg

post-1545-1312918191_thumb.jpg

post-1545-1312918205_thumb.jpg

post-1545-1312918218_thumb.jpg

post-1545-1312918233_thumb.jpg

post-1545-1312918246_thumb.jpg

post-1545-1312918258_thumb.jpg

post-1545-1312918272_thumb.jpg

post-1545-1312918283_thumb.jpg

post-1545-1312918299_thumb.jpg

post-1545-1312918310_thumb.jpg

post-1545-1312918324_thumb.jpg

post-1545-1312918336_thumb.jpg

post-1545-1312918350_thumb.jpg

post-1545-1312918367_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Ahoj Všem ladičům :-)) jednou něco podobného jsem ladil na mojí oktě a nevim jak u 1.6 ale pozor na to pokud je takto poměrně dlouze veden přívod tak 50 roura je málo.... udělá se v ní vzduchovej polštář nebude to sát(nebude dobrá průchodnost).......bud dát větší průměr ale vím neni místo....tak jedna rada přivest trubku před AIRBOX a nenapojovat natvrdo a nechat mezeru 2-3cm i víc neudělá se v tom ten jakoby podtlak a bude si to přirozeně sát vzduch v klidu :-))))

 

navíc pokud to takto zůstane dle návodu při velkém dešti za jízdy hodně vlítne vody do boxu a i když je v něm samo kanálek bude problem....nejlepší ve vedení udělat nekde přepad pro vodu aby vůbec neletěla dál.....

 

MRS.

 

 

PS jinak nápad je to super z velice dostupného materialu a lehce tvárného.......měl jsem vlasně skoro stejnou věc na svém RS1 a pokud jsem jezdil normálně vše OK ale pokud jsem očekával výkon od vozu směs bohatá a málo vzduchu a to opravdu moc a nechtělo to jet.......

Odkaz ke komentáři

Ona ta trubka jde zprvu mírně do kopce,takže by to mělo být v poho.Už jsem s tím párkrát zmokl a dobrý.Jo a u toho airboxu při vstupu té trubky vzniká mezera v přívodu od původního dílu a ta mezera se právě dotěsní tím molitanem a v případě potřeby si to dosaje i přes něj,nebo odfoukne,takže tam podtlak nevznikne.Ještě dodám že u 1.8T tam bude u sání vznikat větší požadavek na vzduch kvůli turbu a tam by asi 50mm bylo skutečně málo při vysokých výkonech.U 1.6 si myslím že by to mělo být dostačující.

Odkaz ke komentáři

šipan: jasně,potom dám vědět....

jinak řešil jsem to opravdu rychle jelikož dnešek jsem měl takový volnější a zrovna se mi chtělo něco realizovat :rolleyes: a další věc která mě poměrně rozčilovala,zapnutá klimatizace při vysokých teplotách-auto absolutně nejelo.......pevně doufám,že Tvoje vychytávka pomůže :D

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak ja to udelal jeste jinak. Puvodne to melo byt jen provizorium na vyzkouseni, jestli tam bude nakej rozdil, ale osvedcilo se to a byl jsem linej s tim cokoliv delat :D No koupil jsem nekde tusim v OBI hlinikovou trubku k digestori o prumeru 10 cm, takovou tu tvarnou harmoniku, stalo to asi 70 Kc. No a to jsem pevne nasadil na zbytek sani po predelani na facelift, pak jsem to vedl kolem svetla dolu k narazniku. Bordel do toho nesel a salo to jako svine. No a az na to, ze to vypadalo desne, to fungovalo paradne :D Az jednou jsem musel menit zarovku a kdyz jsem si delal misto, taxem to trosku natrh, taxem koupil novou a dal znova a kaslal na nejaky dalsi upravy, fungovalo to :smich:

Odkaz ke komentáři

tak konecne prestavba sani dokoncena s tim rozdilem ze jsem pouzil pvc trubku o vnitrnim prumeru 65mm ,ale je to tam nabastleno dost na tesno hlavne kolem krytu na baterii nic mene najeto cca 500km vcera cesta z dovolene cca 162km celou dobu zapnuta klima a jizda nebyla vylozene na spotrebu jindy jezdivam dle pp 5.8-6.1l vcera byl prumer 5.5l tak uvidim za delsi dobu jak se to projevi

post-2299-1314262179_thumb.jpg

post-2299-1314262190_thumb.jpg

post-2299-1314262202_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...