Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Myslím,že to přinese ulehčení turba atd,lepší je tahat víc studenýho vzduchu z většího coleru než z toho žebráka co tam je,ale to je můj názor. Jinak samo,že pokud upravíš mapy tak tam rozdíl musí bejt znát,proč by jinak závodníci dávaly větší colery? je jasný,že maj aji větší vstřiky,turba atd atd. Časem tam chcu narvat věci z S3 tak nějak začít musím. Tady to vypadá spíš na samýho leštiča než ladiča :) :D

Takže nikdo? To sem nečekal :)

Odkaz ke komentáři

Nějaký fotky jsou tady: http://sportmotor.cz/intercooler.htm

Ja jsem zatím jen odvětral pravej podběh mřížkou, ale pocitově jsem žádný zlepšení nezaznamenal.

Větší cooler bych volil pro upravenou ŘJ, kde je relativně dost velký plnící tlak a tím pádem vyšší teplota vzduchu od turba.

Začal bych byt tebou turbem, vstrikama, chipem a cooler bych volil v zavislosti na teto soustavě.

Odkaz ke komentáři

Já ale nechcu řezat půlku chladičovky abych tam potom narval velkej cooler :) a jít na 500 koní. Chcu to jen zatím zlepšit o něco a potom dám možná větší,ale to se ještě uvidí a kdoví jestli,ale zpátky k věci

 

Napíšu to znova,máte někdo fotky z montáže cooleru na rs?

 

NECHCI odkazy na audi,vwwv atd atd,ale KOKTY RS. Je to tady asi težší na pochopení,ale prosím o odkaz nebo rady k věci,né kecy typu naco,k čemu atd atd!! Mám vše už koupený,takže jen se chcu podívat jak to máte.

DĚKUJI

Odkaz ke komentáři

Tak sorry ze sem se zeptal na neco k veci. A mimochodem kdyz auto nejak vypada tak je to mnohdy lepsi nez nakonovanej zrezlej skopek.

 

Jinak jak to chces tahnout? Bud napojis na orig. vedeni, nebo potahnes kolem motoru. Taky zalezi kde mas na IC privod a odvod. Je lepsi si taky zjistit jak postupovat pri upravach, a co kazdou upravou ziskam. To ze budu mit chladnejsi nasavanej vzduch je fajn a vim to, ale jak si s tim nijak jinak neupravenej motor poradi uz ja treba nevim, tak sem se ptal.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...
  • o 3 týdny později...

Nevite kde sehnat vedeni k intercooleru ? Uz ho mam doma, ale nevim kde sehnat zbytek :D

Ahoj, tady máš link na nějaký universál.

 

http://www.tuning-in.cz/universalni-set-trubek-k-intercooleru-2-5-modre.html

 

a nebo tady něco:

http://www.saabtuning.cz/tdilys10.htm

 

Ale otázka zní, jaký máš intercooler. Vstupy na jedný straně, nebo na každý straně jeden. Podle toho tahej vedeni. A hezký vlákno o coolerech je na diselpower foru.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22178&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

Snad jsem pomohl. :)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Na seriovu,alebo chipnutu octavku vetsi IC nedavat,nielnze je to zbytocnost,ale robi to potom problemy

s nasatym mnozstvom vzduch,pokial nedavas vetsie turbo atd

 

musim dat citaciu,aj ked sa to nema,lebo to bol prispevok vyssie.

 

Opravte ma ,ak sa mylim. Ale Vacsi IC nema s mnozstvom nasateho vzduchu NIC. Prietok mas rovnaky, ide hlavne o nizsiu teplotu vzduchu.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

 

musim dat citaciu,aj ked sa to nema,lebo to bol prispevok vyssie.

 

Opravte ma ,ak sa mylim. Ale Vacsi IC nema s mnozstvom nasateho vzduchu NIC. Prietok mas rovnaky, ide hlavne o nizsiu teplotu vzduchu.

 

Jde o to, že čím dáš větší IC tím větší bude objem vedení a bude dýl trvat, než ho turbo natlakuje :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
×
×
  • Vytvořit...