Přejít na obsah

boban1108

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    106
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 164 zobrazení profilu

boban1108's Achievements

0

Popularita

  1. boban1108

    Columbus

    Nejsem si jist, že OIV umí nahrávat loga rádií. OIII to uměla, dokonce jste mohli mít i vlastní .jpg. Ale v manuálu pro OIV jsem o tom nic nenašel. Nejsem si jist, zda OIV umí nahrávat loga rádií (na rozdíl od OIII). V manuálu jsem o tom nic nenašel.
  2. Položka "Pozadí" je podbarvení plochy. Na výběr je tam pár motivů.
  3. Budíky ti svítí pořád pouze když máš zapnutá světla. Pokud máš přepínač v poloze 0 a svítí ti jen denní svícení, tak budíky svítí jen za pořádného vnějšího světla. Když vjedeš do lesa, nebo do tunelu, nebo se zešeří, tak pohasnou i budíky. Je to úmysl, aby tě to donutilo si zapnout řádné vnější osvětlení.
  4. Přezuto zpět na letní. Za zimu najeto asi 7000, dlouhodobá spotřeba ukazovala nějakých 6,8. Asi se sama od sebe vymazala, protože na fotce zůstalo těch 2330 a průměr 6,9. Těch posledních 2330 bylo Norimberg a zpět (a v Německu dobrých 140-150) a Alpy tam a zpět (opět po Německu kolem 150). To dá dohromady tak 2000. Zbytek asi 2x Praha-hory po R10 rychlostí 130 a pár okresek.
  5. boban1108

    Anténa

    Ale ona se ta "ploutev" dá koupit jako falešná za pár šupů a nalepit :)
  6. No je to to, co tvrdím pořád. TSI se dá jezdit úsporně, ale v případě potřeby je to dělo, ale za to si samozřejmě vybere daň ve spotřebě. Prostě spotřeba je strašně závislá na způsobu jízdy. U tebe to ještě zvyšuje to 4x4.
  7. Mám manuál zatím dlouhodobě kolem 6,9 (reálně, po úpravě pomocí VCDS, nikoliv podle zápisů tankování). Ale Praha asi tak jen 20%, zbytek okresky (kolem 90 km/h a dálnice 110-130 podle GPS). Faktem je, že na té dálnici pak spotřeba roste s rychlostí exponenciálně. Tedy stačí zvýšit o 10 a spotřeba letí nahoru o dost. Jinými slovy jsou naše zkušenosti asi identické.
  8. Tak já mám OIII lift. Tudíž jsem to porovnával s VW Jetta (to je vlastně sedan od Golfa). Motory u VW vesměs slabší, cena (myšlena katalogová u obou značek) při srovnatelné výbavě u VW Jetta o dost vyšší.
  9. Hochu tady jsi na fóru o OIII, tak ti každý doporučí OIII a já s tím souhlasím. Stručně: zhruba ze 70% totožné vozy. Kvalita zpracování srovnatelná. Cena OIII při stejné výbavě a motorizaci nižší.
  10. Tak jsem si úmyslně vyzkoušel ten zátah mezi 3000-3500 otáčkami. Několikrát. Ale na trojku, nikoliv na šestku. Mám rád své papíry a v Německu se momentálně nenalézám. Žádné zaškobrtnutí, prodlevu či něco podobného jsem nezaznamenal. Naprosto plynulý nárůst rychlosti i zrychlení (s otáčkami stoupá i výkon). Manuál a najeto asi 14000.
  11. Tím jsem se nikdy nezabýval. Ale vyjmutí opěradel snad ani není v manuálu, tedy s tím ŠA primárně nepočítá jako s uživatelským úkonem.
  12. boban1108

    Ostřikovače

    Kodování VCDS Nejdříve se nastaví, jak často se mají ostřikovače vůbec spouštět. Přednastaveno je 5. Tzn. že se spustí při prvním ostřiku skla, pak při 6., 11. atd. Samozřejmě bez vypnutí zapalování v mezidobí. 1. Vybrat jednotku STG 09 (Bordnetz) 2. Jednotka Zugriffsberechtigung -> Funkce 16 3. Zadat 31347 4. Jednotka Anpassung -> Funkce 10 5. (1) Windshield wiper-Anzahl Bestaetigungen Frontwaschanlage pro SRA Aktivierung (= množství ostříknutí čelního skla než se zapne ostřikovač světlometů) 6. Zvolit požadovanou hodnotu Přednastaveno: 5 Opožděné zapnutí ostřikovače světlometů. Je možno nastavit dobu zpoždění, za jakou se teprve sepne ostřikovač světlometů při ostřikování čelního skla. Vybrat jednotku 09 (Bordnetz) Jednotka Zugriffsberechtigung -> Funkce 16 Zadat 31347 Jednotka Anpassung -> Funkce 10 (2) Frontscheibenwischer-SRA Verzögerungszeit Zadat požadovanou hodnotu Maximum: 2500 ms Přednastaveno: 0 ms Mně osobně se osvědčilo dát nahoře 1 a pak max. zpoždění tedy 2500ms. Tím pádem světlomety jednoduše ostříknu když chci, protože se ostřikují při každém stisku páčky, ale až při jejím podržení na 2,5 sekundy (což nevědomky člověk neudělá nikdy).
  13. Koukal jsem na nějaký pořad v televizi a tam to v Passatu ukazovali. Simulovali bezvědomí řidiče. Po 1 minutě zapípal, pak začal brzdit (při tom stále řídil) až do úplného zastavení a zapnul varovné blikače. Možná se to jmenuje Emergency Assist, ale pořád je tam ta jedna minuta a ne pár sekund. Během té minuty lze vždy převzít řízení.
  14. Tak, tak. Myslel jsem, že je to daný legislativou. Není. Nový Passat řve až za minutu.
×
×
  • Vytvořit...