Přejít na obsah

HONZAV1

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    1 970
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2 209 zobrazení profilu

HONZAV1's Achievements

158

Popularita

  1. Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů.
  2. Má zkušenost je taková, že poslední 1,9 se super spotřebou kterou jsem měl byla rotačka Octavia 1 (66 i 81kW, obě jsem měl v podstatě od nova), 1,9PD 77kW v O2 byla užranější asi o 1-1,5L, ale byla to čtyřkola, pak už jsem měl 2,0CR O2 a Octavia 3 a ty braly jednoznačně méně, dokonce i S3 ve dvoukolce mi bral v průměru po zajetí 5,5L. Současný jezdí na hranici 5L! Ale hodně záleží na jízdním stylu a počtu osob/nákladu. Tím odpovídám ze zkušenosti, že 1,6 CR je určitě úspornější než PD.
  3. Ten výkon nemusí být tovární. V DE je povinnost zapsání navýšení výkonu do TP po chipu. A to se klidně mohlo stát už při koupi nového auta.
  4. HONZAV1

    Jak jezdit?

    Zajímavá informace, proč nejet do kopce na 5 na 2500otáček? Prosím o vysvětlení.
  5. HONZAV1

    Jak jezdit?

    Tak to jsem netušil, přeci jen verzi 66 kW už 24 let nenám. Tam odcházela jen váha vzduchu.
  6. HONZAV1

    Jak jezdit?

    S tímto motorem jezdit v běžném provozu standardně 1800-2000 ot., na to je to dělané, Samozřejmě to nedřít na vyššší rrychlost do kopce, ale na 4 vesnice po rovině z kopce běžně. Ničemu to nevadí. Při jakých otáčkách řadit - na to není recept, to je dle okamžité situace. Z druhé strany není zásadní problém zase dle situace řadit př 3000-3500ot. Tenhle motor nemá naklápění lopatek turba, to má verze 81kW. Vůbec není třeba to h*nit po dálnici ve vysokých otáčkách. Ano, při delší jízdě , při důkladně prohřátém motoru to krátkodobě protočit, to ano, ale jinak nemá další smysl. Navíc stejně nikdo neví, co má motor za sebou a v jaké je kondici ... .
  7. HONZAV1

    Tempomat

    Ano, opravdu to tak je.
  8. To jsem právě měl na mysli ... .
  9. Tady není moc vidět odkud to teče a upřímně ani nevím jestli to je zadní diferenciál, nebo předek? Něco mi říká, že to je zadek a že to teče od gufera kardanu. Pak by to mělo jistou souvislost s těmi vibracemi, co jsi měl. Určitě nemá vymetení díry vliv na sáknutí diferenciálu - to jedině, pokud by se jím "bouchlo" o zem a byla tam třeba prasklina. I to rameno je sporný. Může to vliv mít, ale spíš při takové ráně dojde k deformaci ramene nebo těhlice.
  10. Je to řádně odvzdušněné? pokud jde přes zuby zpátečka a řekněme jednička, tak to řádně nevypíná, to znamená není dostatečný krok. spojka zabírá odspodu?
  11. A hydraulické spojkové ložisko se měnilo?
  12. HONZAV1

    SOS tlacitko

    Nevím, jestli to Octavia 3 měla někdy ve standardní výbavě (měl jsem 2014 a 2019) a neměl to . Pravda, ta 2019 nebyla Top výbava. V Superbu 2018 a 2022 jsem to mám i v nižší výbavě. Taždopádně zrovna kolem 2020, kdy to přišlo standardně do O4, tak to zlobilo, takže je možné, že to ve výbavě v tu dobu u výběhového modelu opravdu nebylo. Pokud tam není tlačítko, tak si myslím, že skrytá polovičatá funkce tam nebude. Jinak určitě návod k obsluze pomůže rozluštit i tuto záhadu.
  13. Poradit konkrétní rádio neumím. Důvod je ten, že každému vyhovuje něco jiného a to, co někdo doporučí nemusí druhému dobře fungovat (používá jiné funkce ...), nebo zrovna padne na "páteční" kus. Spíš poradím, jak postupovat s výběrem, zrovna jsem řešil kamarádovi do Octavia 1/2004 minulý týden, kdy origo rádio umřelo. 1. jasně stanovit, co očekávám za funkcionalitu: kamera?, handsfree?, navi/zrcadlení?, zesilovač? 2.jasně stanovit cenovou hladinu 3.potřebuji CD mechaniku? 4.soulad barevného podsvícení se zbytkem auta (někdo neřeší a klidně do zeleného dá červené rádio ...) 5.kamera? 6.vybrat osvědčeného prodejce - někdy ušetřená stovka je drahá stovka Octavia 1 je díky absenci CAN, standardního rozměru do palubky dost jednoduchá a je to jen o prioritách. Já nakonec vybíral Pioneer a JVC s CD, hands, USB do 4tis. a vypadl mi JVC, dnes vyzvednu. U Octavia 1 je potřeba vzít mezikus napájení antény.
  14. HONZAV1

    Octavia IV

    Mi tam prostě chybí ty přední mlhovky ... . Alespoň nebude na první pohled vidět levnější verze ... .
  15. Možností je hodně, začít opatrně pročištěním kanálků - odtokových hadiček. Může ale být, že již budou steřelé a budou se trhat ... .
×
×
  • Vytvořit...