DIAGNOSTIK. Odesláno Únor 16, 2013 Sdílet Odesláno Únor 16, 2013 AUDIO bude v zástavbě kodované sestavy. Když to vymontujete a budete chtít dát do druhého auta, tak to podléhá FAZIT. Přehodit to půjde jen ve značkovém servisu a to jen tehdy, pokud to nebude kradené. Jsem zvědavý, jak to dlouho potrvá, než na to někdo příjde, jak to obejít.Ovládací panel uprostřed desky a řídící jednotka + mechanika v kaslíku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Únor 16, 2013 Sdílet Odesláno Únor 16, 2013 U Audi už je to rozlousklé,poláci umí vše a budou za chvíli umět i tohle 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest pavel430911 Odesláno Září 16, 2013 Sdílet Odesláno Září 16, 2013 Dobrý den, znáte někoho, kdo by byl schopen domontovat ať už starého nebo nového Columbuse. V nynějším autě mám starého Columbuse - ten by mi bohatě stačil. Ale zase bych chtěl, aby to vypadalo jako originál montáž a to do nové OIII nebude nejspíš pasovat... Takže bude nutné domontovat nový Columbus, ale umí to už někdo? Pavel 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Září 16, 2013 Sdílet Odesláno Září 16, 2013 (upraveno) starej columbus tam nepůjde natuty, asi tam nebude tolik místa a hlavně by nekomunikoval s jednotkama.... Což o to, místní borci by to stopro zvládli ale horší to bude s dílama asi .... a podle mýho jít do autorizákem se seznamem dílů ze kterejch je ten columbus sestavenej bude asi drahej sport jinak zkus Rolbaře, MartinaRS, Vašu a spol Upraveno Září 16, 2013 uživatelem header009 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Září 16, 2013 Sdílet Odesláno Září 16, 2013 dle mého to zatím ještě nikdo nedělal a chvíli nebude 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MartinRS Odesláno Září 18, 2013 Sdílet Odesláno Září 18, 2013 Přesně tak jak píše cosby.....origo cestou to problem nebude ve škodě objednat.následná montáž je realná ale potom zase na online zprovoznění stroje :-)))) takže asi na tuto cestu se nikdo nevydá :-))))) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ferda25 Odesláno Září 18, 2013 Sdílet Odesláno Září 18, 2013 Jediná oficiální a možná cesta je to koupit jako příslušenství, ale ani to zatím možné není. Jelikož to není náhradní díl pro VINko vozu tak to tam nemá co dělat a online nic nepřizpůsobí, protože ty data tam nejsou a dokud nebude existovat nějaké příslušenství tohoto typu tak to v autě nerozběháš v žádném servise Škoda. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Září 30, 2013 Sdílet Odesláno Září 30, 2013 Ako príslušenstvo sú zatiaľ k dispozícii jedine rádiá Blues a Swing. Bolero ani žiadna navigácia ako príslušenstvo k dispozícii nie je. Dorábka použitím ND možná je, ale je nerentabilná - cena dielov cca 1,5 až 2-násobne prevyšuje sumu, za ktorú je navigácia k dispozícii priamo z výroby. Po namontovaní dielov je nutné tieto prispôsobiť v aute online pomocou SVM a zadaním kódu zásahu, kód sa vyžiadava osobitne pre každý prípad. Overené, ide to 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ferda25 Odesláno Říjen 3, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2013 Neznám nikoho kdo by tyto kódy servisu poskytl. Bude nutné změnit PR čísla a to bez postupu dle ISO norem není možné. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Říjen 6, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2013 Ale ono to bolo aj so zmenou PR čísla! Preto to nebolo na počkanie a na prvý pokus, po namontovaní boli samozrejme chyby "ochrana komponent aktivní" v gateway aj v infotainmente. Normálne sa zadal dotaz cez DISS, po overení, že sa používajú nové, ešte nikdy neaktivované komponenty, nám bol oznámený 5 miestny kód zásahu, ktorý sme cez ODIS pekne zadali a zrazu čáry máry, z Bolera v aute z výroby je dorábaný a plne funkčný Amundsen... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vaha Odesláno Říjen 7, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2013 otázka času kdy to někdo prolomí,kluci bulharský a polský jsou šikovný 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest lubomir šulc Odesláno Březen 2, 2014 Sdílet Odesláno Březen 2, 2014 Zdravím , tedy dodělání navigace lze ?...nutno měnit i tu část v kasliku ?, mám teď bolero , možno koupit na Mihocars , omlouvám se vůbec nevím co je PR číslo nebo DISS a ODIS , děkuji za odpověď L. Ale ono to bolo aj so zmenou PR čísla! Preto to nebolo na počkanie a na prvý pokus, po namontovaní boli samozrejme chyby "ochrana komponent aktivní" v gateway aj v infotainmente. Normálne sa zadal dotaz cez DISS, po overení, že sa používajú nové, ešte nikdy neaktivované komponenty, nám bol oznámený 5 miestny kód zásahu, ktorý sme cez ODIS pekne zadali a zrazu čáry máry, z Bolera v aute z výroby je dorábaný a plne funkčný Amundsen... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Březen 2, 2014 Sdílet Odesláno Březen 2, 2014 Oficiálne stanovisko je také, že dorobiť zatiaľ nejde. Prípad, čo som opisoval, bol realizovaný s novými nikdy nepoužitými komponentami. Použité komponenty, ktoré predáva aj Mihocar, oficiálne spojazdniť a odblokovať podľa výrobcu s jeho asistenciou nikdy nepôjdu. Ten, kto prvý príde na to, ako spojazdniť už použité jednotky MIB v inom aute, než v akom odišli z výroby, si príde na pekné peniaze. Ono je to len otázka času, pôvodne sa nedalo dorobiť ani MMI u Audi a už sa dá... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest lubomir šulc Odesláno Březen 2, 2014 Sdílet Odesláno Březen 2, 2014 Díky za odpověď , takže použité díly nejdou zprovoznit ani s asistencí ze škodovky ? a kde koupit nepoužité navigace ? díky L. Oficiálne stanovisko je také, že dorobiť zatiaľ nejde. Prípad, čo som opisoval, bol realizovaný s novými nikdy nepoužitými komponentami. Použité komponenty, ktoré predáva aj Mihocar, oficiálne spojazdniť a odblokovať podľa výrobcu s jeho asistenciou nikdy nepôjdu. Ten, kto prvý príde na to, ako spojazdniť už použité jednotky MIB v inom aute, než v akom odišli z výroby, si príde na pekné peniaze. Ono je to len otázka času, pôvodne sa nedalo dorobiť ani MMI u Audi a už sa dá... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Březen 5, 2014 Sdílet Odesláno Březen 5, 2014 Áno, použité diely za asistencie autorizovaného servisu spojazdniť nejdú. Nepoužité kúpiť jedine v autorizovanom servise ako náhradný diel, za dosť "zaujímavú" cenu, ktorá je o hodne vyššia, než keby tam tá navigácia bola z výroby 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DIAGNOSTIK. Odesláno Březen 7, 2014 Autor Sdílet Odesláno Březen 7, 2014 Nevím,..proč by nešla namontovat použitá navigace. Pokud nebude kradená a zanesená v databázi FAZIT jako hledaná, tak není problém. Potom jde namontovat, nakodovat v značkovém servisu. Každá navigace má svůj IKA kod... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest lubomir šulc Odesláno Březen 7, 2014 Sdílet Odesláno Březen 7, 2014 Zdravím , takže z Mihocaru (předpokládám, že nebude kradená ) by jít měla v autorizovaném servisu zprovoznit , jenom se zeptám, zda je nutno měnit i tu jednotku v kasliku spolujezdce , a je s tou montáží již nějaká zkušenost _ Děkuji L. Nevím,..proč by nešla namontovat použitá navigace. Pokud nebude kradená a zanesená v databázi FAZIT jako hledaná, tak není problém. Potom jde namontovat, nakodovat v značkovém servisu. Každá navigace má svůj IKA kod... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Březen 7, 2014 Sdílet Odesláno Březen 7, 2014 Necituj pls porusujes pravidla tohoto fora. dik za pochopeni... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DIAGNOSTIK. Odesláno Březen 8, 2014 Autor Sdílet Odesláno Březen 8, 2014 Ta jednotka v kaslíku je navigace. To co vidíš, je jen ovládací panel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ferda25 Odesláno Březen 9, 2014 Sdílet Odesláno Březen 9, 2014 Jsem na Vás zvědavý jak to dáte. Jen tohle nestačí: http://www.mihocar.cz/skoda-octavia-iii-radio-columbus-5e0919606/d-91081/ ještě je nutné: http://www.mihocar.cz/multimedia-skoda-octavia-iii-5e0035043/d-91717/ + nový propojovací kabel: 5G0 971 650D: 990,- s DPH + nový rámeček kolem obrazovky podle VINka Pak udělat online component protection(doporučují provést jako malý test ještě na starém zařízení a ty xml soubory si stáhnout z VASu) a pak to doladit přes adaptace + datové soubory a těch není zrovna málo možných. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 10, 2014 Sdílet Odesláno Březen 10, 2014 a samo GPS anténu se svodem horší bude to předělávat u těch základních rádii, kde je zobrazovač s rádiem v jednom kuse za displejem, tam se musí tahat plno věcí do kaslíku.... Bolero, Amundsen a Columbus mají stejnou topologii - zobrazovač odděleně a mozek v kaslíku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ferda25 Odesláno Březen 10, 2014 Sdílet Odesláno Březen 10, 2014 Nestačí ji jen přetáhnout?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 10, 2014 Sdílet Odesláno Březen 10, 2014 (upraveno) to asi ne, spíš prodloužit, kabeláž k low rádiím jde po L straně výztuhy jako OII), kdežto high rádia/navi mají mozek v kaslíku spolujezdce, takže se musí prodloužit + doplnit koax, data a napájení k zobrazovači, rozdíl je tak 75cm btw není v koaxu mezi robrazovačem u rádia a navi rozdíl jen jiný rozlišovák konektoru toho koaxu? by se měnit nemusel, stačil by jen upravit nebo dát jiná koncovka Upraveno Březen 10, 2014 uživatelem Rolbař 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Březen 12, 2014 Sdílet Odesláno Březen 12, 2014 Nevím,..proč by nešla namontovat použitá navigace. Pokud nebude kradená a zanesená v databázi FAZIT jako hledaná, tak není problém. Potom jde namontovat, nakodovat v značkovém servisu. Každá navigace má svůj IKA kod... Áno, malo by, ale zatiaľ to nejde. Akonáhle bol daný komponent už spárovaný s nejakým autom, nejde ho spárovať a spojazdniť v inom aute. Aspoň aktuálny stav je takýto. Jsem na Vás zvědavý jak to dáte.Pak udělat online component protection(doporučují provést jako malý test ještě na starém zařízení a ty xml soubory si stáhnout z VASu) a pak to doladit přes adaptace + datové soubory a těch není zrovna málo možných Vypnúť ochranu komponentov resp prispôsobiť ochranu komponentov k danému VIN sa dá len na ešte nikdy nepoužitých komponentoch. Dátové sady nahrať nie je problém, kombinácií zas až tak veľa nie je - typ rádia Entry/Standard/High + sériové repro/Canton + jazyky EU/RdW/China + zopár vždy nahrávaných sád. btw není v koaxu mezi robrazovačem u rádia a navi rozdíl jen jiný rozlišovák konektoru toho koaxu? by se měnit nemusel, stačil by jen upravit nebo dát jiná koncovka Je rovnaký, aspoň prepojovací kábel pre Bolero funguje aj s Columbusom, trebalo len orezať aretačné výstupny na plastovom konektore. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DIAGNOSTIK. Odesláno Březen 13, 2014 Autor Sdílet Odesláno Březen 13, 2014 To, co píšeš, se týká klíčů. Mezi tuto ochranu nepatří sistém navigace. Navigace má pouze ochranu komponentu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ferda25 Odesláno Březen 13, 2014 Sdílet Odesláno Březen 13, 2014 Seznam datových souborů(pár :D ): Steuergerät (DatensatzDownload) - ungültiger Datensatz für Telefonie AudioparameterSteuergerät (DatensatzDownload) - ungültiger Datensatz für SpracheSteuergerät (DatensatzDownload) - ungültiger Datensatz für sichtbare MMI SystemsprachenSteuergerät (DatensatzDownload) - ungültiger Datensatz für SDS AudioparameterSteuergerät (DatensatzDownload) - ungültiger Datensatz für Powermanagement TimerSteuergerät (DatensatzDownload) - ungültiger Datensatz für Individual Sound ProcessingSteuergerät (DatensatzDownload) - ungültiger Datensatz für GeschwindigkeitsabschaltschwellenSteuergerät (DatensatzDownload) - ungültiger Datensatz für Enhanced Audio-Parameter SoundSteuergerät (DatensatzDownload) - ungültiger Datensatz für EcoHMISteuergerät (DatensatzDownload) - ungültiger Datensatz für DTCPSteuergerät (DatensatzDownload) - ungültiger Datensatz für DAB FrequenztabellenSteuergerät (DatensatzDownload) - ungültiger Datensatz für Audio-Parameter SoundSteuergerät (DatensatzDownload) - ungültiger Datensatz für Audio Management HMI KonstantenSteuergerät (DatensatzDownload) - ungültiger Datensatz für ASAM/ODX MUXSteuergerät (DatensatzDownload) - ungültiger Datensatz für ANCSteuergerät (DatensatzDownload) - ungültiger Datensatz für 3D-Audio Na již naučeném provést znovu učení má svůj důvod. :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Březen 20, 2014 Sdílet Odesláno Březen 20, 2014 Tak keď už zachádzame do technických detailov, tak tu sú dátové sady, ktoré sú rovnaké pre každý typ rádia a konfiguráciu: Geschwindigkeitsabschaltschwellen, adresa 000240, dĺžka 0x1E Powermanagement timers, adresa 000440, dĺžka 0x10 DTCP, adresa 001700, dĺžka 0x25C SDS Audio Parameter je len pre High, adresa 002000, dĺžka 0x388. HMI Audio Management Konstanten sú 4 typy (Standard/High + bez Cantonu/s Cantonom) na adrese 001000 s dĺžkou 0x57C. Sprache sú rovnaké pre všetky typy rádií, rozdiel je len v jazyku, adresa je 000280 s dĺžkou 0x16. Sichtbare MMI Sprachen sú znova rovnaké pre všetky typy rádií, rozdiel je v lokácii (Eu/RDW/China), adresa je 0002C0, dĺžka 0x145). Telefonie Audioparameter sú rôzne pre každý typ rádia - Entry a Standard na adrese 000F00 s dĺžkou 0xEC, pre zmenu High na adrese 002000 s dĺžkou 0x388... Podľa PR čísel pekne ide určiť, ktoré dátové sady treba nahrať. Nie je to nič komplikované, len treba pri tom trocha rozmýšľať. Aj updaty starých Columbusov boli spočiatku veľká veda a všetci viete, aká je aktuálna situácia ^_^ Diagnostik: Opätovne použiť prispôsobené kľúče na inom aute nešlo už v prípade O2FL. Ja som mal práveže na mysli tú novú ochranu komponentov, ktorá by sa mala dať odstrániť (a u Audi sa odstrániť dá). Aktuálny stav je ale taký, že v autorizovanom servise Škoda sa ochrana komponentov ešte deaktivovať nedá a teda k aktuálnemu dňu platí to, čo som napísal vyššie - nie je možné použiť už raz použité rádio/navigáciu v inom aute. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DIAGNOSTIK. Odesláno Březen 21, 2014 Autor Sdílet Odesláno Březen 21, 2014 Diagnostik: Takže předpokládám, že si to přehazoval u OIII? Přehazoval jsem navigaci z auta do auta a nebyl žádný problém...Nebyla kradená, bylo to jen na zkoušku... Při škodováckém školení je to součást praxe.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MichalR Odesláno Březen 21, 2014 Sdílet Odesláno Březen 21, 2014 Diagnostik: Takže předpokládám, že si to přehazoval u OIII? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DIAGNOSTIK. Odesláno Březen 21, 2014 Autor Sdílet Odesláno Březen 21, 2014 Ano 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.