jedlis Odesláno Únor 9 Sdílet Odesláno Únor 9 (upraveno) před 2 hodinami, Tavi napsal: Od Metabondu mě odrazujou už jenom ty reklamy. Zázračná voda do motoru co z totální vraždy spraví tichounký šicí stroj. Použil jsem aditivum do oleje jenom jednou a to STP. Hustý jako med, je možný že to motor utišilo, ale na náhražky a aditiva se nedá jezdit, to platí jak o oleji tak benzínu. Musím ale říct, že Millers 5W40 co jsem používal, tomu motoru asi moc neprospěl. Motor jezdil na Castrol 10W40 a byl výrazně tišší, a co se týče vnitřku motoru tak byl čistý. Teď pod víkem všechno ztmavlo a nahoře na víku jsou vidět počátky karbonizace. Možná je to stylem jízdy, ale rozhodně to za studena nehuntuju. Naopak, nemám vůbec zadělanou klapku a nezaznamenávám olejový šlem a výpary z odlučovače ve filtrboxu. Tenhle rok zpět k Castrolu. Takových zázračných prostředků jako je Metabond už tu od 90tek bylo dost a jak rychle se ukázaly, tak rychle to zmizely. 5w40 ač je u AEE v mazacím plánu, nemá v motoru co dělat. Minimálně 10w40 a člověk, který jezdí ostřeji - hlavně přes léto, tak 10w50. Ten litinový blok dost peče a už i při krátký zátěži žene teplotu oleje dost vysoko. Už jen kvůli svodům, který jsou hned namáčklý před blokem motoru. Jinak jak už jsem psal, dávám Millers 10w50 Motorsport cfs nt+ a naprostá spokojenost a krásně čistý motor. Upraveno Únor 9 uživatelem jedlis 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Únor 9 Sdílet Odesláno Únor 9 (upraveno) před 32 minutami, jedlis napsal: Takových zázračných prostředků jako je Metabond už tu od 90tek bylo dost a jak rychle se ukázaly, tak rychle to zmizely. 5w40 ač je u AEE v mazacím plánu, nemá v motoru co dělat. Minimálně 10w40 a člověk, který jezdí ostřeji - hlavně přes léto, tak 10w50. Ten litinový blok dost peče a už i při krátký zátěži žene teplotu oleje dost vysoko. Už jen kvůli svodům, který jsou hned namáčklý před blokem motoru. Jinak jak už jsem psal, dávám Millers 10w50 Motorsport cfs nt+ a naprostá spokojenost a krásně čistý motor. To s tím pečením jsem zaznamenal taky. Říkal jsem si, že s 5w bude mít motor menší třecí odpor, tudíž míň hřát, ale i při normální jízdě zapíná sahara a po zastavení dochlazuje každou jízdu. A to to vůbec drtím, jedu piánko. Může to být taky tím, že jsem si tam hlava nalil G13 a teď mám chladič ucpanej šlemem. Ale expanzka je čistá. Jako placebo řešení zvažuju větší chladič z 74/75kW, možná hliníkový. Znepokojila mě zpráva při vypouštění oleje, že se "nějak divně leskne". Což se oslím můstkem vracím na to co řekl Igor - špony v oleji nemají co dělat a když se tam vyskytují, filtr to fakt nezachrání. Upraveno Únor 9 uživatelem Tavi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jedlis Odesláno Únor 9 Sdílet Odesláno Únor 9 G13 mám taky a pokud si pamatuji dobře, musí se ředit obyč vodou - né destilkou apod. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.