Jump to content

Úpravy a čipování 1.6 55Kw


Recommended Posts

V 3. 8. 2021 at 22:11, Konny napsal:

No tak to budes muset pred kopcem poradne rozhulakat 😂

Dnes jsem to vyzkoušel, na pětku do kopce zrychluje, byť na plný a ne zrovna ochotně. Bral jsem to v 90km/h. Změřil jsem i otáčky na pětku.

50km/h - 1200ot/min, 90km/h - 2300ot/min, 110km/h - 3000ot/min

Link to comment
před 8 minutami, jedlis napsal:

O vačku nejde, blok a hlava je ale furt stejně vysoká ..

 

Vačka má ale minimálně jiný časování. Otevírá a zavírá úplně jinak, než série. Nejde mi o srovnání rozdílu při snížení hlavy, kdy se změní pozice vačky vůči klice/pístu, díky tomu, že řemen je pořád stejně dlouhý.

Jde mi o zlepšení projevu a chodu v (volnoběžných, nízkých a) středních otáčkách. To s upravenou vačkou docela potřebuju. Není to a nezamýšlím to jako spásu mojí situace, protože zároveň hýbu jak se sáním tak s výfukem, co přidám dole, seberu nahoře.

Link to comment

Mám 283/283 vačku, čili víc než ty navíc s upravenou hlavou, čili i větším kompresním poměrem a že by byl projev a chod nějak špatný nebo nepravidelný se mi nezdá. Moc to řešíš, furt máš jen o trochu lepší sérii, tím myslím lehce odšpuntovanou 🙂

Edited by jedlis
Link to comment
před 4 hodinami, Tavi napsal:

Dnes jsem to vyzkoušel, na pětku do kopce zrychluje, byť na plný a ne zrovna ochotně. Bral jsem to v 90km/h. Změřil jsem i otáčky na pětku.

50km/h - 1200ot/min, 90km/h - 2300ot/min, 110km/h - 3000ot/min

Meril jsi ty rychlosti dobre? Moje DRY jede pri 3000ot. 115km/h, takze je 5° delsi nez ma tva upravena prevodovka 😯

Link to comment

Já psal rychlosti z tachometru, ale ten svůj jsem si seřizoval.Kalibrace budíků přes VAG, minimálně na tachometru lže a přeměřuje. Rychlost na 50kmh by měla sedět. Když mám ručičku na čárce, jedu jak podle gps, tacha tak i podle radarů přesně 50. GPS jsem nezkoušel.

Link to comment
V 8. 8. 2021 at 12:35, Konny napsal:

Klasicka DRY

IMG_20210808_121542.jpg

Odzkoušeno, GPS i Tacho, rychlosti jsou stejné. Můžu se pochválit, mám zlaté prsty, když jsem tak dobře nasadil ručičky :tongue:

Rád bych udělal porovnání tvoje DRY a moje 5° na 100km/h, ale nedokázal jsem si zapamatovat kolik jsem točil. Kolem 2500-2650ot? Asi tak nějak.

Ještě jestli tam nehraje roli jiný koncový převod... Ale stále mi to vychází, že točím, na pětce, míň než ty :laugh:

Link to comment
před 2 hodinami, Konny napsal:

Pri 100km/h tacho, tocim tusim 2600 ot. 

Jako ono je jedno jestli pri 3000ot. ma tacho 110 nebo 115. Spis bych cekal, ze ty budes mit treba 120km/h pri 3000ot. 😉

Tak v tom musím mít nějakej bordel.

Link to comment

Jako nechci vnášet nedůvěru ve vyfocený výsledek, ale je to ověřený oproti GPS?
Jinak by to znamenalo srovnané převody s 74kW.
V manuálu má DRY jen 55kW a 74kW DUU a dále.
A teď nevím, jestli si mám myslet že mě Sixta natáhnul, nebo že je to tak zpřevodovaný, že se očekávaný efekt pětky SDI se vyrušil s koncovým převodem :wacko:
 

 

Link to comment

S gps to overeny nemam, takze si par km musis odecist (do 5km/h), pak by to vychazelo na stejno jako u tebe. Kazdopadne si myslim, ze by rozdil mel byt oproti me videt a nebo ma sdi temer stejny prevod jako ma DRY a v podstate by byl rozdil v prevodu az u DUU

Link to comment

Rozdíl, co jsem počítal, by měl být rozdíl poměrů 0,310, tj. bych měl točit míň. Dá se to těžko představit, protože jsou to hausnumera, jen mě to zarazilo. Nejezdí se s tím nijak špatně, ani ve městě. Možná jsem si říkal že to bude nejezditelný a ono je.

Link to comment

Hmm.. Tyhle hodnoty jsem nabouchal do tý excelovský tabulky a vychází mi, že bych při 100km/h měl s DUU točit něco kolem 2800ot/min a to točím. Naopak DRY by ti měla točit 3000ot/min, což... netočí?
Ledaže bysme měli stejnou převodovku - tj. DUU a já tam to kolo neměl. Takže doma asi nejsme jak na to koukám.

image.png.b1bc1fd6f1bfc882ee3aa4be2fc433d6.png image.png.61946e0a7583374477f3a0ed4fdc53d6.pngimage.png.bdb90d110c91509ff3d815bf2bfb606c.png

Link to comment

Jooo, kdybych měl fotky ze starý převodovky, tak by se to dalo porovnat, ale nemám :pest:
Nevím, je to celý nějaký divný, ale je to asi už fuk. Jen trojka občas špatně zapadává, ale to se časem srovná.
Provedl jsem základní nastavení a už jsem spokojený. 
Brzo pojedu do Mostu, zanechat stopu na asfaltu, doufejme že gumovou, ne olejovou :elk:

Link to comment

Ano, 55kw ma z vyroby delsi kvalty nez ma 74, 75kw. 

1, 2 a tusim 3 kvalt ma DRY a DUU stejny, rozdil je az u 4° a 5°.

Je ale zajimavy, ze tocis na 5° o trochu vic nez ja, pritom by jsi u DUU s patym koleckem z SDI mel tocit min, protoze ma DUU delsi staly prevod nez ma DRY...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Kvôli inému problému som včera vymenil cievku zapaľovania (Delphi), zapalovacie káble (MagnetiMarelli) a veko rozdeľovača s palcom (Bosch) a cítim že chvenie od klapky je menej časté a keď sa chveje, tak je o dosť jemnejšie. Súdim podľa toho že to má súvis s nejakou zo spomínaných súčiastok ale určite aj s niečim iným. Teraz to je v stave, kedy mi to už skoro nevadí. 
    • Ahojte, obraciam sa na vás s prosbou o pomoc pri nastavení rádia Columbus.    Po výmene čínskeho rádia za Columbus mi nehrá, resp. nejde zvuk. SoundSystem mám a pri kódovaní (VCDS) v Byte 01 vyskočí tabuľka, prikladám v prílohe. Ďalej som radšej nepokračoval a zrušil som to.    Aký najnovší softvér s mapami môžem nahrať na tento typ rádia a kde si ho viem dohľadať? Za akúkoľvek informáciu vopred ďakujem. Výpis chýb.doc
    • borci prisel teda nekdo na to co to muze byt?dostal se mi do ruk romster 1,9 77kw ,ze nejde nastartovat ,vymnenil jsem zasekly palivovy ventil na filtru,pretesnil a nastavil vstriky,,vymnenil tandemove cerpadlo.podavaci cerpadlo v nadrzi tlaci pekne.a auto porad nestartuje ....zkontroloval jsem roztvody a taky v poradku.diagnostika nepise nic ale auto nestartuje..prosim o radu jsem uz zoufaly
×
×
  • Create New...