honza72 Odesláno Duben 7, 2010 Sdílet Odesláno Duben 7, 2010 Mozna bude potreba jinej krouzek- jak pise Rolbar Taky bych to mel umet. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Duben 7, 2010 Sdílet Odesláno Duben 7, 2010 kroužek byl dobrej, ale servis si s tím nevěděl evidentně rady, co a jak udělat :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 12, 2010 Sdílet Odesláno Září 12, 2010 Ahoj kuci.... Stavil jse u mne jeden kluk a ukazala se mu tam na immo nesmazatelna zavada... dle meho laickeho nazoru nekdo nacetl pin... Muze to byt pravda??? Nebo nemam pravdu. Dik za odpoved.... Ps: po odpovedi to presunu kam to patri dik za pochopeni kluk je z toho KO... Adresa 25: Imobilizér Labely: 1K0-920-xxx-25.lbl Objednací číslo řídící jednoky: 1Z0 920 842 F HW: 1Z0 920 842 F Systém a/nebo verze: IMMO VD1 1614 Kódování: Číslo dílny: WSC 00000 000 00000 Nalezena 1 chyba: 00003 - ridici jednotka 014 - defekt info o závadě: Stav závad: 01101110 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 58516 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 17:16:20 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Září 13, 2010 Sdílet Odesláno Září 13, 2010 p2p: Neviem, čo môže byť príčinou, pozrel som ale číslo chyby a odporúčaný postup na opravu je "Vyměňte panel přístrojů" ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 14, 2010 Sdílet Odesláno Září 14, 2010 jj to by zodpovidalo... nekdo precetl nasilu PIN a je zapsana chyba a neda se smazat. Neco podobneho jsem resil u sveho auta s borcem od Carsoftu v Brne. Rikal neni problem precist pin ale zapise to nesmazatelnou chybu.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
honza72 Odesláno Září 21, 2010 Sdílet Odesláno Září 21, 2010 Jojo, vycteni pinu, nebo meneny stav ujete vzdalenosti-...Pretoceny tacho.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p.noza Odesláno Únor 12, 2011 Sdílet Odesláno Únor 12, 2011 Zrdravím, nevítě někdo co to je za závadu? popřípadě jak by se dala odstranit? hlásí mi to chybu 16683. Díky za pomoc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Únor 12, 2011 Sdílet Odesláno Únor 12, 2011 No nepises co ti to dela....a kde tu chybu mas.....v motorove jednotce a auto ti nejede ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p.noza Odesláno Únor 12, 2011 Sdílet Odesláno Únor 12, 2011 No nepises co ti to dela....a kde tu chybu mas.....v motorove jednotce a auto ti nejede ? Hlásí mi to u jednotky motoru....motor pak jede v nouzovym režimu..když ale pak vypnu a zapnu zapalování tak to jede normálně... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Únor 12, 2011 Sdílet Odesláno Únor 12, 2011 Typ motora??? Sakra ľudia už sa naučte konečne popisovať svoje problémy presne - keď to z vás lezie ako s chlpatej deky, človek, čo by vám chcel pomôcť, tak aj stratí trpezlivosť... Nemému ani vlastná mater nerozumie! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p.noza Odesláno Únor 13, 2011 Sdílet Odesláno Únor 13, 2011 Typ motora??? Sakra ľudia už sa naučte konečne popisovať svoje problémy presne - keď to z vás lezie ako s chlpatej deky, človek, čo by vám chcel pomôcť, tak aj stratí trpezlivosť... Nemému ani vlastná mater nerozumie! Motor 1,9tdi 77kw, octavia z roku 2005 Motor 1,9tdi 77kw, octavia z roku 2005 Tak tu mám přesně napsáno, co mi to dělá... 5 Faults Found: 17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault P0671 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 205.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.78 V Bin. Bits: 00101100 Temperature: -3.6°C Bin. Bits: 00110000 17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault P0672 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 205.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.78 V Bin. Bits: 00101100 Temperature: -3.6°C Bin. Bits: 00110000 17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault P0673 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 205.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.78 V Bin. Bits: 00101100 Temperature: -3.6°C Bin. Bits: 00110000 17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault P0674 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 205.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.78 V Bin. Bits: 00101100 Temperature: -3.6°C Bin. Bits: 00110000 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 2079 /min Torque: 148.8 Nm Speed: 96.0 km/h Load: 51.0 % Voltage: 14.67 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 1713.6 mbar Absolute Pres.: 1162.8 mbar ....rád bych věděl, včem je problém? a co s tím....octavia ii, 2005, 1,9tdi.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maik Odesláno Únor 23, 2011 Sdílet Odesláno Únor 23, 2011 Ahoj Kluci,moc bych vas chtel poprosit o radu,dneska jsme se byli s kamaradem divat na OII s DSG 1,9TDi MR2006,v AAA auto. Auto jelo nadherne,motor byl klidny,prevodovka radila s neskutecnou presnosti a bez jakychkoliv znamek prechodu z rychlosti na rychlost. Barva nadherna,podvozek pevny...Ma najeto asi 150tis, bazar bohuzel nema servisni knizku k autu,ale dali mi protokol o diagnostice VAS, akorat tam vubec nerozumim tem kodum chyb. Mohli by jste mi na to prosim mrknout a rict mi,co ty chyby znamenaji? Byl bych vam nesmirne zavazan. Kamos si to chce do zitrka vsechno zjistit a rozhodnout se... Tady jsou obrazky v mensim,snad toi bude lepsi.... prvnich 7 je velkych,druhych 7 je mensich,omlouvam se,obrazky jsem jeste nenahraval... Diky moc za pomoc!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Únor 23, 2011 Sdílet Odesláno Únor 23, 2011 Ak počkáš do zajtra, viem prelustrovať ten VIN... Čo sa týka chýb, tak tie na strane 2 a 3 súvisa s tým, že tam niekto asi menil rádio za navigáciu a nie je to asi celkom ok spravené. Chybu v RJ motora (strana 1) neviem posúdiť, možno je to len kódovaním, prípadne niekto šahal na kilometre a neupratal po sebe. Odporúčam auto poriadne pozrieť, skús nájsť nálepky v motorovom priestore na prednej stene, na víčku nádrže, z toho by sa dalo vydedukovať, či a odkiaľ je to dovezené... Napíš mi do SZ tvoj email, prípadne pošli email cez fórum, zajtra hneď ráno by som to auto prelustroval a poslal ti, čo ukáže systém. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maik Odesláno Únor 23, 2011 Sdílet Odesláno Únor 23, 2011 To by bylo super,kdyby jsi mi pres to VINko o tom neco zjistil, do zitra pockam, moc diky za odpoved. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubajs Odesláno Únor 28, 2011 Sdílet Odesláno Únor 28, 2011 Zdar chlapi,prosim vás nekoukli bys te se mi na chybu z diagnostiky konkrétně mi jde o ABS ESP,díky Log_TMBCS61Z352039653_219530km_136409mi.txt 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luboschek HK Odesláno Duben 27, 2011 Sdílet Odesláno Duben 27, 2011 help v paměti závad bylo: 005658 - Glowplug for Cylinder 1 (Q10): Open Circuit P161A - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 133429 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 05:21:54 Freeze Frame: RPM: 882 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.36 V Bin. Bits: 00001100 Temperature: 18.9°C Bin. Bits: 10110000 (u ostatních 2-4 jsou identické hodnoty) vozidlo v zimě hůř startovalo, tzn. budou to žhavičky - všechny 4? napište někdo, díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 9, 2011 Sdílet Odesláno Květen 9, 2011 Cus vsichni... Kluk si dodelaval bolero menil podvolantovku a centralni lektriku a ma tam jednu chybu a podle kodovani jsem nenasel zadny problem... pls kouknete na to co s tim... Pondělí,09,Květen,2011,18:01:40:25420 VCDS verze: SVO 10.6.1 Verze dat: 20110930 1 Fault Found: 01299 - diagnosticky interfejs pro datovy BUS (J135) 005 - zadne; nebo spatne zakladni nastaveni / prizpusobeni info o závadě: Stav závad: 01100101 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 6 Kilometry: 164056 km Indikace času: 0 info o závadě: ZAP Napětí: 12.15 V ZAP ZAP VYP VYP VYP Kodovani 6D880F011004140000110D000000000000197F073C jednotka 3C0937049E 21 bitu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TOMCAT Odesláno Červen 3, 2011 Sdílet Odesláno Červen 3, 2011 Ahojte, prosím vás nemôžem nájsť vo vise ani inde chybu čo mi vyhodil vag. Keby niekto pomohol. Preložiť si to viem, len čo s tým ďalej. Thursday,26,May,2011,15:09:52:36838 VCDS Version: Release 10.6.2 Data version: 20101123 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 1K0 Scan: 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 37 42 44 46 52 55 56 VIN: TMBCS61Z872143901 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: Malfunction 0010 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 37-Navigation -- Status: Malfunction 0010 42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010 55-Xenon Range -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: Malfunction 0010 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl Part No SW: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 AN Component: R4 1,9L EDC G000SG 9251 Revision: --H06--- Serial number: SKZ7Z0G4176778 Coding: 0000071 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 6AD0DE2C7A25FF4C 1 Fault Found: 008581 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83): Signal too High P2185 -- 000 -- - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.24 V Bin. Bits: 00001100 Temperature: 81.0°C Temperature: 58.5°C Readiness: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl Part No SW: 1K0 907 379 AC HW: 1K0 907 379 AC Component: ESP FRONT MK60 0101 Revision: 00H11001 Coding: 0021121 Shop #: WSC 73430 790 00000 VCID: 73EEC3482DEF3E84 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-820-047.lbl Part No: 1Z0 820 047 D Component: Climatic PQ35 010 0301 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 346C0054686179BC No fault code found. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tommy H Odesláno Červen 27, 2011 Sdílet Odesláno Červen 27, 2011 Pomôže niekto? Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl Part No SW: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 LB Component: R4 1,9L EDC G000SG 9251 Revision: --H03--- Serial number: SKZ7Z0F3509903 Coding: 0000071 Shop #: WSC 27855 810 177022 2 Faults Found: 005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit P161B - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 246860 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 11:55:13 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.01 V Bin. Bits: 00101100 Temperature: 14.4°C Bin. Bits: 00110000 005784 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics P1698 - 001 - Upper Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 99 Mileage: 266562 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 19:55:00 Freeze Frame: RPM: 2016 /min Speed: 48.0 km/h Load: 77.6 % Voltage: 14.52 V Bin. Bits: 11101000 Bin. Bits: 00000000 (no units): 0.0 Readiness: 0 0 0 0 0 0 Citovat Odkaz ke komentáři
coplos Odesláno Červenec 21, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2011 Může mi někdo mrknout na výpis z Vagu- je tam chyba imobilizéru, nic to nedělá ani na přístrojovce nic nesvítí, jen na diagnostice to píše chybu. Mám to řešit, nebo to nechat být???? Dík za každý názor Karel Log_TMBBS61Z172152189_180240km_MOL.txt 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 21, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2011 NO NEVIM A JDE SMAZNOUT??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stanson Odesláno Červenec 21, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2011 Buď měněny km tachometru, nebo vyčítán pin z budíků ne zrovna vhodným softwarem. Do budíků se zapíše tato nesmazatelná chyba. Na funkci to nemá vliv, jen při prodeji to nevypadá dobře. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
coplos Odesláno Červenec 22, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2011 Buď měněny km tachometru, nebo vyčítán pin z budíků ne zrovna vhodným softwarem. Do budíků se zapíše tato nesmazatelná chyba. Na funkci to nemá vliv, jen při prodeji to nevypadá dobře. Tak to jsi mě nepotěšil....ale i tak dík. Kilometry by měli sedět, ale... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Srpen 1, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 1, 2011 pokud Vam na budikach sviti kontrolka motoru (vrtulnicek :D ;) ) a maxik pise EMISE DO DILNY mate kombinaci techto cisel zavad tedy 19557/19558 a 17075 a chvili googlite zjistite ze se doporucuje zkontrolovat pojistkovy box v motorovem prostoru. Ridici jednotka dochalzovani a klapka v sacim potrubi totiz maji spolecnou pojistku a to F8 (10A) v pripade motoru BKD vuz MR05, je naplacnuta hned na relatku. Pri googleni jsem narazil i na to ze nekdo popisoval ze pojistka je OK ale nakonec byl problem ze byl spatny kontakt v E-boxu nebo pretrzeny vodic. V mem pripade to byla prepalena pojistka doufejme ze bude drzet a nebudu muset hledat dal. 19557 - motor klapky saciho potrubi (V157): preruseni / zkrat na kostru P3101 - 000 - - info o závadě: Otáčky: 798 /min Kroutící moment: 42.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 13.83 V Provozní stav: 00101000 Kroutící moment: 156.0 Nm Kroutící moment: 0.0 Nm 17075 - ridici obvod ventilatoru 1 low P0691 - 000 - - info o závadě: Otáčky: 798 /min Kroutící moment: 40.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 13.83 V Provozní stav: 00101000 Teplota: 83.7*C Pracovní cyklus: 9.6 % 19558 - motor klapky saciho potrubi (V157): zadny signal P3102 - 000 - - info o závadě: Otáčky: 0 /min Kroutící moment: 32.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 12.16 V Provozní stav: 00101100 Kroutící moment: 0.0 Nm Kroutící moment: 354.0 Nm 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Srpen 1, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 1, 2011 jj doufam ze to bude delat dobrotu... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vinklec Odesláno Listopad 10, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 10, 2011 Zvažuji koupi Octavie II v combi a chtěl bych vědět jestli zjistím diagnostikou skutečný stav km nebo pouze jen upravený. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Listopad 10, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 10, 2011 napíšu to takto, zjistíš ten, co je nejenom v budíkách, ale upravit se dá vše, záleží, kdo to dělá 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vinklec Odesláno Listopad 11, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 11, 2011 a mužeš mi napsat jak to zjistit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Listopad 11, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 11, 2011 Pokud to není změněno v ŘJ motoru tak tam pomocí např. VAG. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.