TomášT Odesláno Červenec 14, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 14, 2009 řekl bych, že tu chybí ještě toto témátko, tak jsem jej založil :D Momentálně řeším dilema-chtěl bych pořídit nový výfuk. Prostřední a zadní díl musím vyměnit určitě. Ještě uvažuju o předním dílu s lépe vyřešeným vlnovcem-pletencem. Jsou dvě varianty: buď TYLL, nebo originální výfuk :D Zjistil jsem ceny obou variant - příjemně mě překvapila cena origo výfuku Tak tedy TYLL: střední 1274,- zadní 1671,- spony 39,- +35,- (přední díl komplet 3845,- tesnění 118,- + 70,-) Originál výfuk od Škoda auto: střední 2142,- zadní 2500,- spony 2x 238,- :) :) Za stávající situace se prostě nějak nemůžu rozhodnout co zvolit. Cenový rozdíl není tak velký jak jsem si myslel. A řekl bych že ceny za origo jsou velmi slušné - počítal jsem s více než dvojnásobkem. Je otázka jestli je origo výfuk kvalitativně více či méně stejný jako TYLL... Rozdíl je i ve spojení jednotlivých dílů. TYLL má trubky zastrčené do sebe + sponu a originál má díly k sobě a přes to takovou tu "trubkovou" sponu. TYLL možná bude dobře těsnit, ale pro případné vyrovnání a nutné posuvy ve spojích kvůli tomu vyrovnání není moc místa. Originální velká svorka při podmáznutí tmelem bude asi těsnit dobře a navíc pokud u sebe nebudou trubky přesně, tak mírné rozdíly vykryje. Tak co pomůžete mi rozetnout dilema? Co koupit? Přední díl každopádně TYYL protože škodovka nic takového nenabízí(leda staré řešení s vlnovci a dokupy s katem tak za cenu tipuju 15 000,- a více) Ještě doplním, že v autorizovaném servisu mi v případě koupě origo a montáži u nich v servisu byla ještě nabídnuta sleva na tyto díly ve výši 20% :D No a teď babo raď. Mořit se s TYLLem doma, nebo s origem doma, nebo nechat origo udělat v servisu. Rozdíl je cca 2000,- :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Červenec 18, 2009 Autor Sdílet Odesláno Červenec 18, 2009 No nic, když neporadíte, tak jsem se poptal na názor na druhém fóru :) :D :D Střední a zadní kupuju originál 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JOHAN Odesláno Červenec 19, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2009 Když mi prdnul origo vlnovec,vyřešili jsme to svépomocí.Origo první díl stojí ranec a moc nevydrží. A protože jsem v obchodě viděl náhrahu s klasickým vlnovcem,udělali jsme to podle něj.Původní vlnovec musel jít ven (jde to docela blbě,ale jde to) a místo něj přišly navařit trubičky.Pak už jen stačilo vybrat místo na trubce,říznout do toho,navařit obyč vlnovec za tři kila a bylo hotovo. Samozřejmě to nejde doma na koleně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Červenec 21, 2009 Autor Sdílet Odesláno Červenec 21, 2009 Takže dneska mi přišel TYLL přední+těsnění. Je to supr :) Vlnovec pěkně pruží. Akorát mě trochu vyšplouchli s tím koncem ke katalyzátoru. Jsem myslel že ta příruba je přivařená na trubce stejně jako u litinových svodů, ale není. Je volná a trubka se rozšiřuje. Protější trubka se musí taky rozšiřovat a mezi to příjde těsnící kroužek. Je to logické-dvě příruby na sebe by neumožňovali eliminovat pnutí a drobné vystředění a usazení. Takto to funguje jako "kloubek". Akorát jsem teď ještě objednal halt ten protikus-mají ho v doplňkovém sortimentu jako "kalíšek šikmý na průměr 50mm" No a za chvíli bude doma i origo střední a zadní výfuk. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Červenec 22, 2009 Autor Sdílet Odesláno Červenec 22, 2009 Jestli chcete vidět jak vypadá skoro 9000Kč-tak máte skvělou možnost :) Ten origo výfuk je teda pořádnej kus kovu :) Bohužel ale nastala komplikace časová-posunul se odjezd na dovolenou. Takže jsem přistoupil na plán Bé - do dovolené tam dám střední a zadní díl(ten se mezitím vypálí) a až přijedu z dovolený, tak ten zadek rozhodím a natřu a pustím se v klídku do toho předku. Zadek už je chudák-přední to v pohodě přežije. Jako když jedem za týden, tak se mi to fakt nechce rozřezat na maděru. Pokud se vyskytne nějaká komplikace(Murphyho zákony většinou spolehlivě fungují) tak to pak nebude moc příjemný...auto bez výfuku...a nějaký bastlení narychlo přímo nesnáším :) Když to mám celkem dobře vymyšlený a nachystaný, tak to chci udělat v klídku a pořádně. Ještě budu muset nějak získat přírubu(to co je na tom 1. dílu u nátrubku na lambdu) buď si ji vyrobím z železné "plotny", ale ještě před tím zkusím napsat do Tyllu jestli by mi ji jako "spešl prosbičku" nemohli dodat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Srpen 5, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 5, 2009 9000kč? :) It is not funny 0 Citovat Odkaz ke komentáři
reddy Odesláno Srpen 6, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2009 (upraveno) 9 litrů je mazec, ted jsem byl na technické, tak borec mě tam řekl, že výfuk je v poho, na ty roky hodně v poho. takže ted absolvuje před zimou ochrenej nátěr, at ještě nějakej pátek vydrží, protože 9 litrů fakt zbytečnej nemám Upraveno Srpen 6, 2009 uživatelem reddy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Srpen 8, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 8, 2009 No ono se ukázalo, že ten můj není původní Střed i zadek LEISTRITZ. Zadek z roku 2003 a střed z roku 2004. Na pohled už nebyly nic moc a nad nápravou se loupal jako perník. Po vymontování z auta jsem je ale očistil a zjistil že jim nic není V tlumičích nic nechrastí, ani z nich nic nepadá...a hrozivá koroze je jen nabobtnalá povrchovka... Tak jsem je očistil, natřel a vrátil zpět s tím že je ještě dojezdím-minimálně přes zimu vydrží. Jediný problém byl v urezlém středovém uchycení(jak je na trubku z obou stran přivařený takový tvarovaný plech a k němu trubičky, které se zasunují do gumového silentbloku). Táta pobíhal okolo se svářekčkou, tak řekl že to zkusíme přivařit. Jelikož jsem měl nový origo střední díl vedle, tak jsme to trefili parádně. Takže ten nový "výfukový komplet" jsem zatím uložil a dojezdím ten starý. Nový chleba nejí a stejně na něj jednou dojde Jo ještě jeden poznatek celý výfuk jsem pečlivě smontoval, žádné pnutí atd. a rezonance na 2800ot je fuč!!!!!!! :) mžná že za to mohlo i to urezlé středové uložení. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Srpen 9, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2009 Ja som sa tiež minulý rok rozhodoval čo s výfukom- presne to isté, tiež sa mi ten obal na tom koncovom diely lúpal ale tak mal som ho zhodený, vybrúsil som to a natrel, takže dúfam že ešte chvíľu vydrží 0 Citovat Odkaz ke komentáři
iguka Odesláno Září 13, 2009 Sdílet Odesláno Září 13, 2009 A tak na mě taky došlo s výfukem. Začal mi prdět, tak jsem mrknul pod auto, a zjistil jsem, že prostřední díl uhnil u kraje svorky na prvním díle. Prostřední a zadní díl byl už měněn kolegou přede mnou, ale jsou to neoriginální díly (značku jsem nezjistil), které se vsunuju do sebe. Ten první díl originální je proti těm ostatním kus železa, ty neorigo jsou jak papír. Nechce se mi zatím kupovat prostřední díl nový, i když mě to asi nemine, ale rád bych to smontoval do sebe, protože ten prostřední díl ještě asi 2-3 cm je zasunut na prvním dílu. Asi to přemostím tou originální dlouhou sponou, anebo to mám přemostit tou obyč svorkou, která je na na zasouvací výfuky Tyll? Tady jsem našel prostřední origoš díl (aspoň si myslím) http://www.cc-autodily.cz/vyfuk-str-dil-1-6-55kw.html za 905,- Kč, což není mnoho. Ale nevím, co znamená Karsit u toho výfuku, není to výrobce? Vkládám sem i fota celého mého výfuku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Září 13, 2009 Sdílet Odesláno Září 13, 2009 Jestli chcete vidět jak vypadá skoro 9000Kč-tak máte skvělou možnost :) Ten origo výfuk je teda pořádnej kus kovu Bohužel ale nastala komplikace časová-posunul se odjezd na dovolenou. Takže jsem přistoupil na plán Bé - do dovolené tam dám střední a zadní díl(ten se mezitím vypálí) a až přijedu z dovolený, tak ten zadek rozhodím a natřu a pustím se v klídku do toho předku. Zadek už je chudák-přední to v pohodě přežije. Jako když jedem za týden, tak se mi to fakt nechce rozřezat na maděru. Pokud se vyskytne nějaká komplikace(Murphyho zákony většinou spolehlivě fungují) tak to pak nebude moc příjemný...auto bez výfuku...a nějaký bastlení narychlo přímo nesnáším ;) Když to mám celkem dobře vymyšlený a nachystaný, tak to chci udělat v klídku a pořádně. Ještě budu muset nějak získat přírubu(to co je na tom 1. dílu u nátrubku na lambdu) buď si ji vyrobím z železné "plotny", ale ještě před tím zkusím napsat do Tyllu jestli by mi ji jako "spešl prosbičku" nemohli dodat. Jj ale origo je origo taky bych nic jiného nekupoval tady dvojnásobně platí že nejsem tak bohatej abych kupoval levné věci !!!!! Ty neoriginal výfuky jsou prostě papíráky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubiik Odesláno Září 13, 2009 Sdílet Odesláno Září 13, 2009 s tema neorigo vyfukama bych to zase tak nehrotil. kamos je vyucenej automechanik a maji doma dilnu. vzhledem k tomu ze me asi do roka bude cekat posledni dil vyfuku, tak sem se s nim bavil jestli ma cenu davat origo. rikal ze davaji neorigo a ze to vydrzi skoro stejnou dobu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Září 13, 2009 Sdílet Odesláno Září 13, 2009 s tema neorigo vyfukama bych to zase tak nehrotil. kamos je vyucenej automechanik a maji doma dilnu. vzhledem k tomu ze me asi do roka bude cekat posledni dil vyfuku, tak sem se s nim bavil jestli ma cenu davat origo. rikal ze davaji neorigo a ze to vydrzi skoro stejnou dobu... No já mám zase opačnou zkušenost Bosal nevydržel ani celou zimu Spei to samý origo tlumič 3 roky a zatím v pohodě ono stačí když porovnáš váhu origo výfuku a neorugo je tam znatelnej rozdíl ten origo je prostě těžší 0 Citovat Odkaz ke komentáři
iguka Odesláno Září 14, 2009 Sdílet Odesláno Září 14, 2009 Přesně tak, o tom nemá ani cenu diskutovat, originál je originál a jednoznačně vydží déle. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tholis Odesláno Září 14, 2009 Sdílet Odesláno Září 14, 2009 Co zkusit dát nerez? Sehnat někoho kdo to umí a je vystaráno. Je to trošku větší investice, ale už nikdy neuvidíte tyhle hnusné fotky olezlého výfuku. Origo je vždy lepší, zase je otázka jestli ten neorigo o tolik přežije aby byl výhodnější cenově.. btw. tu rezonanci ve výfuku mám taky..čím by to mohlo být? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Září 14, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 14, 2009 Až budu mít čas, tak nafotím sílu stěny trubky origo škodováckého a sílu trubek od Tyllu(ten je prakticky shodný s tím co je tam teď - Leistritz). Osobně bych šel do originálu ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
iguka Odesláno Září 15, 2009 Sdílet Odesláno Září 15, 2009 No nakonec jsem koupil tu originální trubkovou svorku, ale nedal jsem ji tam, protože tam nepasovala, byla moc úzká, musel bych uříznout tu část středního výfuku, do které se zasouvá ta první část. Nakonec jsem výfuk zasunul do sebe a přemostil svorkou. Těsní to dobře, nikde nic neutíká. Nicméně výfuk je trošku ve stavu pnutí (byl tak smontován i předtím), při rozjezdu to troškou zaklepe, ale pak už ne ani při jízdě po hrbolech. Nějakou chvíli to vydrží a pak koupím origoš prostřední díl, stojí 2100 ve škodovce se čtyřletou zárukou. Němáte někdo zkušenosti s výfukama Karsit ? http://www.cc-autodily.cz/vyfuk-str-dil-1-6-55kw.html 0 Citovat Odkaz ke komentáři
fencl.tom Odesláno Říjen 1, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2009 Zdravim.Take jsem resil vyfuk- po koupi jsem mel v zadnim tlumici prorezloun dirku-rikam si vymenim i stredni at je to poradne, tak jsem v Praze koupil u Autokelly nejlevnejsi vyfuk co meli- typicky cinan- rikam si ze staci.No ihned po namontovani mlatil- tycky na silentbloky byly bez osazeni takze nanich lital sem a tam.Takze po pul roce ladeni a vymenach roztrhanych cinských silentbloku a najetych cca10000km s mlaticim vyfukem jsem v Plzni v obchode s originalnimi dily koupil vyfuk Tyll,padl tam jak ulity a je to krasa....Ovsem muj nakup levneho vyfuku v Praze me stal jéste katalyzator-tim jak vyfuk mlatil se katalYzator uvnitr nejak rozpadl tudiz silene chrasti....Takze jeste me ceka koupe origo katu v Plzni za 2200kc...JINAK vyfuk cinan v Praze stal vic jak vyfuk TYLL v Plzni...Takze priste uz nebudu debil a kupuju pouze origo dily.Diky me blbosti me vyfuk vysel na 10000kc misto 3500kc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Říjen 1, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2009 Zdravim.Take jsem resil vyfuk- po koupi jsem mel v zadnim tlumici prorezloun dirku-rikam si vymenim i stredni at je to poradne, tak jsem v Praze koupil u Autokelly nejlevnejsi vyfuk co meli- typicky cinan- rikam si ze staci.No ihned po namontovani mlatil- tycky na silentbloky byly bez osazeni takze nanich lital sem a tam.Takze po pul roce ladeni a vymenach roztrhanych cinských silentbloku a najetych cca10000km s mlaticim vyfukem jsem v Plzni v obchode s originalnimi dily koupil vyfuk Tyll,padl tam jak ulity a je to krasa....Ovsem muj nakup levneho vyfuku v Praze me stal jéste katalyzator-tim jak vyfuk mlatil se katalYzator uvnitr nejak rozpadl tudiz silene chrasti....Takze jeste me ceka koupe origo katu v Plzni za 2200kc...JINAK vyfuk cinan v Praze stal vic jak vyfuk TYLL v Plzni...Takze priste uz nebudu debil a kupuju pouze origo dily.Diky me blbosti me vyfuk vysel na 10000kc misto 3500kc. Origo díl s názvem Tyll ? co vím tak je to druhovýroba a nic moc :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dodo-Kolín Odesláno Říjen 1, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2009 chipmann: pořádně si ten příspěvek přečti! Píše origo CAT ne výfuk! Jinak TYLL je samotným výrobcem výfuků na celou řadu aut. Nejlepší to je přímo u nich. http://www.vyfuky-tyll.cz Mám to asi 5 km :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
fencl.tom Odesláno Říjen 1, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2009 Me teda vyfuk Tyll prisel uplne super...Krasne na auto sednul,byly k nemu pekny spony.A i jeho provedeni se mi zdalo velice pekny. To s Tyllem ma vazne nekdo spatnou skusenost?To se mi nechce ani verit... Napr Bosal to je naprosta tragedie a šit první třídy to asi vi vsichni.Ten Tyll si lidi chvalili tak jsem do nej sel a jsem také spokojený 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Říjen 1, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2009 chipmann: pořádně si ten příspěvek přečti! Píše origo CAT ne výfuk! Jinak TYLL je samotným výrobcem výfuků na celou řadu aut. Nejlepší to je přímo u nich. http://www.vyfuky-tyll.cz Mám to asi 5 km :) no jsem to asi blbě pochopil nevím já mám zkušenost s Tyllem asi takovou že výfuk po roce a 40 000tis.najetých kilometrech šel kouřit !!!! Origo je úplně něco jiného 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dodo-Kolín Odesláno Říjen 1, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2009 No na tátově Renaultu 11 GTD je ten TYLL výfuk již tak 7 let a má nalítáno 50 tis a je bez problémů! :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
iguka Odesláno Leden 25, 2010 Sdílet Odesláno Leden 25, 2010 Tome, nemůžeš mi zvážit ten prostřední origo díl ? Mám mít přes dva kamarády origo prostřední díl za 1000,-, což je parádní cena, ale nějak se mi to nezdá cenově. Ten, od koho to má být, tak prý vozí díly ze škodovky. Ta cena je ale podezřelá, nechci se nechat napálit za neorigo. Říkal jsem si, že bych ho podle tvýho zvážil a hned to poznám :) Předpokládám, že dneska se dají napodobit i loga na výfuku. Musím ho vyměnit, pač mi praskl v tom držáku a protáčí se dokola, drncá a padá. Chci dát origo. A ještě bych se zeptal na postup při výměně prostředního dílu. Je nutné odšroubovat i Tunelové přemostění (viz obrázek pod bodem 1) nebo stačí jen oddělat dva závěsy (pod bodem 2) a výfuk vysunout? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kovarecek Odesláno Leden 25, 2010 Sdílet Odesláno Leden 25, 2010 Pánové ,,zlobí mě už zase lambda sonda má cenu ji přemístitna jiné místo,,,uz mám 2 ,,ata fugovala dobře jen asi 20 000km.Neprošel jsem technickou,,,emise ale auto jede dobře ispotřeba je dobrá jinak snad proboha to nabude něco jiného,,nadiagnostice naměřil že sonda málo pracuje,,mohla by se nová sonda přemístit na jiné místo??? Doufám že poradíte,,,,,,třeba Tomáš, !!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Leden 25, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 25, 2010 Tome, nemůžeš mi zvážit ten prostřední origo díl ? Mám mít přes dva kamarády origo prostřední díl za 1000,-, což je parádní cena, ale nějak se mi to nezdá cenově. Ten, od koho to má být, tak prý vozí díly ze škodovky. Ta cena je ale podezřelá, nechci se nechat napálit za neorigo. Říkal jsem si, že bych ho podle tvýho zvážil a hned to poznám :) Předpokládám, že dneska se dají napodobit i loga na výfuku. Musím ho vyměnit, pač mi praskl v tom držáku a protáčí se dokola, drncá a padá. Chci dát origo. A ještě bych se zeptal na postup při výměně prostředního dílu. Je nutné odšroubovat i Tunelové přemostění (viz obrázek pod bodem 1) nebo stačí jen oddělat dva závěsy (pod bodem 2) a výfuk vysunout? No teda že by se mi chtělo lézt na půdu ho vážit, ale dobrá...vydrž chvíli Jinak já jsem oddělával celé tunelové přemostění. Ale myslím, že se to dá zvládnout i bez něj. Beru to tak že jsem šroubky povolil, očistil a při zpětné montáži namazal, takže při dalším rozdělávání to půjde rozbrat hladce. Ten můj byl prasknutý taky v tom uložení. Dva sváry ke trubce to nevydrželi, ale zkusili jsme to přivařit znovu a zatím drží 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Leden 25, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 25, 2010 Pánové ,,zlobí mě už zase lambda sonda má cenu ji přemístitna jiné místo,,,uz mám 2 ,,ata fugovala dobře jen asi 20 000km.Neprošel jsem technickou,,,emise ale auto jede dobře ispotřeba je dobrá jinak snad proboha to nabude něco jiného,,nadiagnostice naměřil že sonda málo pracuje,,mohla by se nová sonda přemístit na jiné místo??? Doufám že poradíte,,,,,,třeba Tomáš, !!! Určitě přemístit Hezky nahoru na katalyzátor do sucha a vydrží věky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Leden 25, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 25, 2010 Iguka: můj prostření díl 3kg 0 Citovat Odkaz ke komentáři
iguka Odesláno Leden 25, 2010 Sdílet Odesláno Leden 25, 2010 Perfektní, pak se ozvu, co mi to dovezli za číňana Já ten prostřední díl vařit nebudu, stejně je uhnilý u kraje. radši tam dám nový, když už to budu mít rozdělaný. Dík moc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
iguka Odesláno Leden 25, 2010 Sdílet Odesláno Leden 25, 2010 Já mám lambdu taky po staru a zatím žádný problém 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.