Jump to content

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Recommended Posts

Jinak co mam noveho... Pred tydnem jsme oslavili male vyroci. Za rok jsem najel 33.333 km a zavady pocas celeho roku jsou.

 

1 - Cukani motoru za studena - vyreseno prehranim Flash motoru (po 3 se jim to podarilo) - BZ :(:D

2 - Loupajici se chrom na odkladaci skrince - v reseni :(

3 - Ukosana hadicka od ovladaci klapky v sani (asi kunDa :P ) - vyreseno vymenou - BZ :D

4 - Zmolkovateni potahu sedacky ridice - vyreseno novym potaem celeho sedadla - BZ :D

5 - Klepani od zadni napravy - zatim nereseno, ale chystam se na to - :D

6 - Zkontrolovani vahy vzduchu - 3,11 g t.j. v poho - nic nemenili ;)

 

Motor - velmi kultivovany a prumerna spotreba za cely rok je do 8,5 l (50 dalnice - 50 mesto). Davam do neho klasiku benal 95 u SHELL nebo OMW. Nikde jinde jsem zatim netankoval.

 

1 zavada co popisuji mi dala nejvic zabrat. Servis se k tomu vubec nemel a az po 3. navsteve se jim podarilo Flash nahrat. Doporucuji vsem co maji motor 1,8 TSI a maji nejake cukani behem jizdy, prudit servis at s tim neco udelaji.... Flash je podle mne nejednoduchsi vec a tim by meli zacit...

Zatim zdar foto 33.333 km dodam. Jenom na okraj zrovna jsem projizdel celnici kdyz tam skocilo 33.333 km .... no proste tak to nejak vyslo.... :P

Link to post

Zdravim tak sem se taky prihlasil a taky napisu svoje poznatky :

 

- Cukani pri jizde na 4.-6. rychlostni stupen pri 2100 otackach - snad vyresi novej Software jednotky, zatim servis nic nenasel

- Bouchani v PP dverich - uvolnene tapecirung, vyreseno reklamace

- Bouchani zamecku zadnich sedacek - prelepeni tech drzaku lepici paskou :)

- Ztraci se voda v nadrzce, pokud ji povolim tak se voda vrati zpatky - docela nechapu, nikde nic netece, pozdeji skusim servis no :o :huh: 7

- Prodreny lanovod na otvirani kapoty motoru - taky nechapu, asi z vyroby, vymeneno reklamace

 

 

 

ale mam otazecku na motor, jaky zvuk ma vas motor? mel by pouze sepotat ale nam mirne cvaka, jako by to jde od remene co je na boku motoru, je to normalni? nemlati to a jsou to pravidelne cvakani , neni to slyset do interieru, motor tahne normalne, servis si toho ani nevsimnul.... VYRESENO ASI NORMALNI SICI STROJ :lol::lol::lol::lol: :) :) :(

 

Bus Jouzef

Link to post

Aha tak to mi opet spadnul kamen ze srdce , kazdopadne ostre prej sici stroj no , je to tak no :) :) :) treba se to casem trosku zklidni :)

 

ted jeste tu vodu uz sem tam celkem dolil 0,5 litru fridexu.... brrr tak uvidime no :)

Link to post

s tou vodou je to problem.... Ja dolil jenom po mesici asi deci a mam klid. Je pravda ze nepovoluji vicko od nadrzky a tim padem nevim jestli se mi bude hladina hejbat po otevreni nebo ne.... Dulezite pro mne je ze mi nesviti kontrolka hladiny vody.... :)

Co se tyce toho zvuku - pravidelny sici stroj nic vyrazneho skusim to nahrat jak to zni, ju zitra to se dam.... :)

Link to post

Ano nejsou to zadne rany ale proste jak rikas = sici stroj :palec:

 

 

Na youtube sem videl videa jak vytacej motor na neutrel pri stojicim vozidle to me nejde ale zjistil sem ze pokud je auto v pohybu a das neutral a vytocis tak vytocis az do omezovace bez problemu....

 

zvuk je bezva ale vyfuk je bez zvuku jenom se z nej coudi :huh::smich::lol:

 

 

 

DAS AUTO EXPERIENCE

Link to post

Zdravim chtel bych se zeptat jeste na jednu vec:

 

pri rozjezdech na 1 a 2 neco huci z motoru a je to slyset do interieru, kdyz vypnu klimosku tak to prestane, je mozne ze to je kompresor klima?

 

diky Jouzef pri vetsich rychlostech to nedela...

Link to post
  • 3 months later...

Jak jsem psal i v jinem Topicu... dalsi reklamacka je za mnou.... Vymena zadnich brzdicu na moji 1,8 TSI... Trochu servis spackoval ale potom to vymenili... Byla na nich velka axialni vule a pri prejezdech po nerovnostech (ulice Hybesova Brno) to delalo bordel .... Ted je klidek tabacek...

 

Dalsi reklamacka skripeni predniho okenka reseno reklamaci a asi to namazali ted je klid...

Link to post

No bouchalo mi to od koll jak jsem jel po hybesce a potom jsem pozadal kamarada at si to poslechne na zadnich sedadlech a potvrdil to... Po sundani kol jsem chytil ty brzdice a byla tam axialni vule okolo 1 - 2 mm a to je moc. Ten brzdic se nesmi vubec axialne hybat...

Link to post

Su dej kolo nebo úpres elektrony a skus chytit to co vidis pred sebou (brdic) a skus s nim zahybat na vsechny strany... nesmi se ani hnout... Poznamka pod carou... musis mit uvolnenou rucni brzdu... ;) :) :D a nebo se u tebe muzu v utery stavit a kouknem na to spolu ?? :palec:

 

Na obrazku 2... ta se nesmi hybat... nesmi mit radialni vuli..

PS: jinak delam v sekci pro cleny fotoserial o 1,8 TSI fse co je tam namontovane a na konci to dam do raru , ale je to jeste hodne prace... :palec:

predni_brzda.jpg

Link to post
  • 2 weeks later...
Tak mam pro vsechny prosbu... O tech hlavach je psano ve Svete motoru cislo 47... Nema ho nekdo nahodou k dispozici??? Uz se neda sehnat... Dik vsem Fido :smich:

 

Zkus:

Asistentka redakce

Dagmar HRNČÍŘOVÁ

tel: +420 234 692 301

e-mail: svet.motoru@axelspringer.cz

Link to post
To je videt ze uz se ti dari lip. Kdy te pusti z nemocnice?? JJ zavolam tam

Ahoj, už jsem v domácím léčení, ale jako zdravý si ještě nepřipadám. Komunikace jen přes SMS, mail, SZ. Volání, respektive mluvení mne zatím moc obtěžuje. Furt spím a všechno na prd. Už mne to nebaví. Již abych byl ready. Dej pak vědět do SZ co motorek, jestli Ti to maká, atd... Ve stálých nabídkách jsem zatím off-line stav nezrušil.

Link to post

Mám ten Svět Motorů..... Je tam test ojeteho passatu a probírají se i jednotlivé motory.

 

Cituji doslovně: "Agregát 1,8TFSI/ 118kW někdy trápí problém s visícími ventily, motor 2,0 FSI nepotěší apetitem. Ze zážehových jednotek vychází tak nejlépe 2,0TFSI 147kW, špatnou volbu nepředstavuje ani 1,4 TSI."

 

Diesely - 1,9 TDI spolehlivý, ale na passata slabý. 2,0 TDI silný, ale:

- vadné chladiče oleje propouštějící olej do vody

-prasklé bloky motoru

-prasklé hlavy

-poškozený svazek kabelu v hlavě

-závady turb

-praskání rozvoďáků

 

Konec citace...

 

Napsal to nějaký redaktor jehož jméno neznám, (SM beru 20let) ono se tam za posledních několik let vystřídalo hromada lidí a teď tam jsou takový kloučci... žádné zkušenosti, žádné kontakty, žádná kontinuita... staří bardi jsou pryč... Takže je otázka jestli se to o 1,8 TSI opírá o nějaký důvěryhodný zdroj a nebo jsou to jen hospodské kecy které slyšel od nějakého bazarníka s 5třídami obecné školy koženou bundou a zlatými řetězy... ;)

 

Nikdy jsem nic takového jinde neslyšel a na druhém foru pokud vím měla jedna 1,8TSI problém s přetrženým řemenem a člen Karlos co má nějakou autodopravu měl prasklou hlavu a jeho kolega taky (na 1,8 TSI) Oprava až 80 000.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zdravím ve spolek mám na Vás otázku jde mi strašně blbě řadit. Když řadím tak mi přijde, že je to všechno gumové. Jakákoliv rychlost, když zařadím tak je tam strašná vůle a i řadička je strašně pohyblivá. Celý ten komponent v motor. prostoru tak je strašně vykvedlaný. Je možnost výměny nějakého dílu na šlo řazení zase “ normálně “ ?    Omlouvám se za blby popis ale sám nevim jak bych to popsal 🙄
    • seknutý (přidřeny) ventilátor pod palubkou (schránkou spolujezdce), návod je zde i s opravou, pohledej  
    • Zdravím, když sednu do auta a zapnu klíček tak se mi z přístrojovky ozve šílený zvuk jako by "seklý" ventilátor nebo něco.. Pak se rozjedu, chvíli to řve a pak to přestane. Začne to třeba pak při couvání zase nebo když zastavím a vypnu zapalování a pak zase nanovo. V jednom servisu se tím moc nechtěli zabývat, že to je omrd to celé sundávat a zjišťovat tak bych to rád s někým někde pořešil. Asi to bude něco s topením, protože auto netopí jak by mělo.. Máte nějaký nápad co s tím?? 
×
×
  • Create New...